SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Wat is de betere naam voor deze SC?
• De klaagkroeg
• Café de Klaag
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Nieuwe bakken danquote:
Oeioeioeiquote:
Dat is wel nicequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oeioeioeizonde
Vroegah nog een tijdje bij een recycling bedrijf gewerkt. Stond je ooit hele dagen pils weg te gieten omdat er een productiefout was gemaakt
Ja toch wel. Vanalles, blikken, flessen. Maar ook veel frisdrank enzo. Dat werd dan gemengd met afgekeurde friet enzo en dan varkensvoer van gemaakt. Alhoewel ik niet weet wat er gemengd werd... Ik was alleen van het weggieten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:10 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat is wel nice![]()
Maar dat komt niet vaak voor denk ik?
Zonde eigenlijk wat ze allemaal wel niet weg flikkerenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja toch wel. Vanalles, blikken, flessen. Maar ook veel frisdrank enzo. Dat werd dan gemengd met afgekeurde friet enzo en dan varkensvoer van gemaakt. Alhoewel ik niet weet wat er gemengd werd... Ik was alleen van het weggieten.
Koelkast stond altijd vol met vanalles, soms was het alleen een typfout op het blikjemocht alleen nooit iets mee naar huis nemen.
Eensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:15 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zonde eigenlijk wat ze allemaal wel niet weg flikkeren![]()
Wat een wereld
Heb ooit een krantenwijk gehad, maar dat is allemaal niet zo heel spannend verderquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens
Jij nog leuke baantjes gehad?
Fixedquote:
Iedereen is nog aan het indrinken heb ik vernomen in de wandelgangenquote:
ik moet nog beginnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Iedereen is nog aan het indrinken heb ik vernomen in de wandelgangen
Jawelquote:
Al die rare speciaal bier dingenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Of het beste van beide werelden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Al die rare speciaal bier dingenik moet er niks van hebben
Niet altijd nee, maar zo af en toe wel lekker hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Al die rare speciaal bier dingenik moet er niks van hebben
Als je geen bier lust drink het dan ook niet. Bier met een smaakjequote:
Schultenbrau magnetron agedquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
engine is van de schultenbrau
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
engine is van de schultenbrau
Als je geen smaak wil moet je wodka drinkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je geen bier lust drink het dan ook niet. Bier met een smaakje
Samen met m'n Poolse mattiesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je geen smaak wil moet je wodka drinken
Ik welquote:
Zijn die 16 dan ofzo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:00 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ik ook niet maar die smatjes die drinken het als water
Lekker snel dronken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:00 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ik ook niet maar die smatjes die drinken het als water
bende idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wel
Vloeibaar suiker, niet te drinken.
quote:
Straks naar de disco?quote:
Zo oud ben ik nog nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof niet dat jij daar nog naar mag kijken
Ik heb nog nooit seks gehad met een 16-jarige dus ik ben reuze benieuwd?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weet je wat er zo lekker is aan seks met 16-jarigen?
Het zijn er zesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit seks gehad met een 16-jarige dus ik ben reuze benieuwd?
quote:
VK is er dus jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:26 schreef LompeHork het volgende:
Is dit het debieltjesverzameltopic?
Welkomquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:26 schreef LompeHork het volgende:
Is dit het debieltjesverzameltopic?
Daar had ik het helemaal niet overquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weet je wat er zo lekker is aan seks met 16-jarigen?
Schultenbrauquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:51 schreef Embraer89 het volgende:
Nou, dit is ook wel een succesje, ofnie?
Stond net 2 pils klaar voor jequote:
Ook niet minder?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:09 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jij mag ze hebben, ik drink niet meer.
0.0%?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:09 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jij mag ze hebben, ik drink niet meer.
Deze kroeg gaat failliet op deze manierquote:
Zo wel jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:51 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Deze kroeg gaat failliet op deze manier
Dan ik ookquote:
Dat kan sneller!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan ik ookhalverwege treetje schultenbrau nu
Noem jij mij nu een mietje?quote:
Een halve, want jij bent in ieder geval aanwezigquote:
Noem jij mij nu een halve?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:03 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Een halve, want jij bent in ieder geval aanwezig
Dit gaan we op straat even uitvechten... Zullen we zien wie er dadelijk nog heel is en wie halfquote:
Over een uur op het station, in het donkere steegjequote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dit gaan we op straat even uitvechten... Zullen we zien wie er dadelijk nog heel is en wie half
is dat een beruchte plek ja? Waarom?quote:
Iets met heroine etcquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
is dat een beruchte plek ja? Waarom?
Oh dan laat maarquote:
quote:
Ik ken ze niet .quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar is er ergens in Nederland een station dat wel gezellig is?
Arnhem heeft er nog wel iets redelijks van gemaakt. Die paar jaar dat ik daar gestudeerd heb was het gewoon een grote bouwval maar dat nieuwe station is wel okay, plekje waar jongelui ook skateboardenquote:
Arnhemquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Arnhem heeft er nog wel iets redelijks van gemaakt. Die paar jaar dat ik daar gestudeerd heb was het gewoon een grote bouwval maar dat nieuwe station is wel okay, plekje waar jongelui ook skateboarden
Ja leuke stad wel. Heb het ook altijd wel een aparte stad gevonden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Arnhem![]()
Daar heb ik zoveel herinneringen
Ik had daar vrienden woonden. Maar geweldig uitgaanscentrumquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja leuke stad wel. Heb het ook altijd wel een aparte stad gevonden.
In Arnhem gewoond?
Zeker waarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had daar vrienden woonden. Maar geweldig uitgaanscentrum
Alleen vitesquote:
Dat zeker!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alleen vitessamen met psv voor mij toch wel de treurigste clubs in Nederland.
Dus dan besta je ook nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:49 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik praat al, maar dat hoor je blijkbaar niet.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:54 schreef Sodeknetters het volgende:
Oeh, diepzinnig..
Maar ik zit hier toch echt.
Je mist het punt een beetje.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:44 schreef aloa het volgende:
Ik ook niet. Moet niks hebben van geloof.
Ik geef het onderwerp gewoon een andere wendingquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetje.
Als dat van die maagden echt waar is wordt het toch wel weer interessant.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:44 schreef aloa het volgende:
Ik ook niet. Moet niks hebben van geloof.
Idd jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als dat van die maagden echt waar is wordt het toch wel weer interessant.
Jupquote:
Achja hebben het in ieder geval geprobeerdquote:
Lekker maatquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Achja hebben het in ieder geval geprobeerd
Maar voor de kroeg sluit, biertje?
Omdat die kneuzen liever een stroom aan kansloze topics opent met kansloze reacties dan hier een beetje ouwehoeren.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja waarom post niemand hier dan.
Ja zeker... Frans Bauer in Chinaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:36 schreef Goudenvis het volgende:
Wat is dat wijf van Frans Bauer toch leuk he![]()
Die fles cognac van 5000¤quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zeker... Frans Bauer in Chinaik ga helemaal stuk
Frans Bauer met zn simpele opmerkingenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zeker... Frans Bauer in Chinaik ga helemaal stuk
En altijd vrolijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Frans Bauer met zn simpele opmerkingen
Ben een week met je moeder weggeweestquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:50 schreef Goudenvis het volgende:
@:Quotidien Wat heb jij eigenlijk gedaan in die week vakantie?
Ben jij m'n broer?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ben een week met je moeder weggeweest
Klein wereldjequote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:52 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ben jij m'n broer?was wel gezellig he op de camping
Heerlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:52 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ben jij m'n broer?was wel gezellig he op de camping
Je moet ook niet zo hard rukken als je in die stinkcaravan ligtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
De fundering van die caravan is wel aan vervanging toe
Waarom kom je deze #negativity droppenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:54 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo hard rukken als je in die stinkcaravan ligt
Oke.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik geef het onderwerp gewoon een andere wending
Ik heb altijd een hertje in bedquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:56 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Kijk aanvanavond geen hertje in bed?
Zat er weer een kat in de boom of was dit keer iemand z'n rolstoel gejat?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:00 schreef Goudenvis het volgende:
Hart van Nederlandheb nog werkelijk waar niks gehoord waarvan ik denk "goh interessant"
Spaargeld gejat, honden dood, zeilwedstrijd, iets met een fundering wat de schuld van Rutte is en misschien nog wel ietsquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:04 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zat er weer een kat in de boom of was dit keer iemand z'n rolstoel gejat?
Dat zo'n programma zich nog als een journaal mag opstellen is echt lachwekkendquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:06 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Spaargeld gejat, honden dood, zeilwedstrijd, iets met een fundering wat de schuld van Rutte is en misschien nog wel iets
Ik zag net ook toevallig een scheur in het plafond.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:06 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Spaargeld gejat, honden dood, zeilwedstrijd, iets met een fundering wat de schuld van Rutte is en misschien nog wel iets
Ik heb geen Hart van Nederland nodig want jij ben mijn hartquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:00 schreef Goudenvis het volgende:
Hart van Nederlandheb nog werkelijk waar niks gehoord waarvan ik denk "goh interessant"
Wat ben jij ineens vriendelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb geen Hart van Nederland nodig want jij ben mijn hart
RIP Pietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:09 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat zo'n programma zich nog als een journaal mag opstellen is echt lachwekkend![]()
Piet er uit donderen maar dit soort onzin gewoon uitzenden kan toch niet
Zal wel laatste waarschuwing hebben gehadquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:17 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens vriendelijk
Ja heb je gelijk in. En dan al die idioten zoals Gordon halen. Dat kennen we ondertussen wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:19 schreef Goudenvis het volgende:
Dat hele sbs6 moet gewoon worden opgedoekt. Jammer dat De Mol daar in investeert.
Gordonquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in. En dan al die idioten zoals Gordon halen. Dat kennen we ondertussen wel.
Probeer eens iets nieuws, dat zou nog kans hebben.
Ik doe niet anders dan anders hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:17 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens vriendelijk
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan anders hoor.
Heb daar heel hard om gelachen, zoals iedereen die studio uit liep met die muziekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
RIP Pietlaatst bij de dwdd was wel mooi, zo treurig dat het wel weer iets had.
Kut blijft het toch welquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan anders hoor.
Was het maar kut, had je tenminste nog wat te neuken.quote:
Ik neuk Quotidien helemaal de moederquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was het maar kut, had je tenminste nog wat te neuken.
Kijk dat is duidelijke taalquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik neuk Quotidien helemaal de moeder
#nohomo
Ik haat je niet, niet zo gevoelig johquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:30 schreef Quotidien het volgende:
Ben ik in een goeie bui, en nog moeten de hatertjes blijven haten om te compenseren voor hun kleine pikkies. Ik laat het vanaf nu links liggen, vooral lekker zuur blijven.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:30 schreef Quotidien het volgende:
Ben ik in een goeie bui, en nog moeten de hatertjes blijven haten om te compenseren voor hun kleine pikkies. Ik laat het vanaf nu links liggen, vooral lekker zuur blijven.
Kijk daar komt de ware aard van het beetje weer naar bovenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:30 schreef Quotidien het volgende:
Ik zou het echt niet weten joh.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt niet mee om een kleine pik te hebben heb ik gehoord van een maat..
Ik ga me toch afvragen hoe lang ik je moet negeren voordat je een keer stopt. Hardnekkig ben je wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kijk daar komt de ware aard van het beetje weer naar boven
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik ga me toch afvragen hoe lang ik je moet negeren voordat je een keer stopt. Hardnekkig ben je wel.
Dat heb ik ook weleens gehoord.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt niet mee om een kleine pik te hebben heb ik gehoord van een maat..
Zei ik ook tegen de barman maar kreeg niet omdat die meid waar ik bij zat veels te bezopen wasquote:
Hmmmm en nu dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zei ik ook tegen de barman maar kreeg niet omdat die meid waar ik bij zat veels te bezopen wastoen maar vertrokken
Niet geneukt maar heb wel bierquote:
quote:
Niet tijdens het neuken bier drinkenquote:
Alleen niet teveelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:49 schreef R-woud88 het volgende:
Eerst bier en dan pas neuken jongens
Niet tijdens het bier drinken neukenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:50 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet tijdens het neuken bier drinken
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:50 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet tijdens het neuken bier drinken
De vrouw haar mond op de dop en wij de mond op de juiste dopquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:52 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Niet tijdens het bier drinken neuken
Uiteraard, niks dan liefdequote:Op zondag 24 februari 2019 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens laten we het wel gezellig houden hier in de kroeg
Ben jij de uitsmijter?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens laten we het wel gezellig houden hier in de kroeg
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:17 schreef Plompzakker het volgende:
@:haags_kwartiertje op een schaal van 0 tot 7, hoe zuur ben je nu?
Zeker omdat Ado verloren heeftquote:Op zondag 24 februari 2019 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.
Je kind prul noemenquote:Op zondag 24 februari 2019 08:32 schreef Tink89 het volgende:
Ik ontdekte bij prul gisteren achter één oor (echt in de plooi) schilfers. Ik mag er gewoon aankomen, dus last lijkt ze er niet van te hebben, maar m'n man heeft eczeem en die maakt zich nu zorgen dat prul het ook krijgt.
Iemand tips? Behalve goed droog houden? Moet ik er iets opsmeren of juist niet?
Kort voor prulleke natuurlijk 😍 in het echt heeft ze een prachtige naam hoor, no worries!quote:
jammer van die eerstequote:Op zondag 24 februari 2019 20:06 schreef Vanillekwark het volgende:
@:ChevyCaprice @:Haags_kwartiertje @:Driepink @:Flippiee @:PartyHard hier is dat feestje
Joequote:Op zondag 24 februari 2019 20:06 schreef Vanillekwark het volgende:
@:ChevyCaprice @:Haags_kwartiertje @:Driepink @:Flippiee @:PartyHard hier is dat feestje
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 24 februari 2019 20:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@:Scrupuleus wilde je even zeggen wat voor een geweldig persoon je bent
weet ie welquote:Op zondag 24 februari 2019 20:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@:Scrupuleus wilde je even zeggen wat voor een geweldig persoon je bent
ow dan zet ik mn biertje weer terug in de koelkastquote:
prima keusquote:Op zondag 24 februari 2019 20:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ow dan zet ik mn biertje weer terug in de koelkast
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
prima keus
Ik leg mijn lichaam onder de dekens.
goedenachtquote:Op zondag 24 februari 2019 20:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]trusten dan
Gaat hier ook niet laat worden.
JUICHENquote:Op zondag 24 februari 2019 21:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Naja, laten we het op een mislukt experimente houden
@Vanillekwark is ongesteld, dat moet het zijn.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
Weer open?!![]()
@:Vanillekwark
@:hugecooll
@:Amarantha
@:yvonne
verklaar jullie nader
OKquote:Op maandag 25 februari 2019 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
Weer open?!![]()
@:Vanillekwark
@:hugecooll
@:Amarantha
@:yvonne
verklaar jullie nader
wanneer niet hahaquote:Op maandag 25 februari 2019 09:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
@:Vanillekwark is ongesteld, dat moet het zijn.
Chronisch toch?quote:Op maandag 25 februari 2019 09:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
@:Vanillekwark is ongesteld, dat moet het zijn.
hmmkquote:Op maandag 25 februari 2019 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn excuses ik deed het tussen de bedrijven door.
hoe kom je daar toch bij?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gras is groen, Haags is een act en Der_Mann is dik
Omdat hij elke dag een frikandelbroodje eetquote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoe kom je daar toch bij?
En mijn act?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat hij elke dag een frikandelbroodje eet
Met of zonder energydrinkquote:Op maandag 25 februari 2019 10:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat hij elke dag een frikandelbroodje eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |