quote:
Ik ken ze niet .quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar is er ergens in Nederland een station dat wel gezellig is?
Arnhem heeft er nog wel iets redelijks van gemaakt. Die paar jaar dat ik daar gestudeerd heb was het gewoon een grote bouwval maar dat nieuwe station is wel okay, plekje waar jongelui ook skateboardenquote:
Arnhemquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Arnhem heeft er nog wel iets redelijks van gemaakt. Die paar jaar dat ik daar gestudeerd heb was het gewoon een grote bouwval maar dat nieuwe station is wel okay, plekje waar jongelui ook skateboarden
Ja leuke stad wel. Heb het ook altijd wel een aparte stad gevonden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Arnhem![]()
Daar heb ik zoveel herinneringen
Ik had daar vrienden woonden. Maar geweldig uitgaanscentrumquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja leuke stad wel. Heb het ook altijd wel een aparte stad gevonden.
In Arnhem gewoond?
Zeker waarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had daar vrienden woonden. Maar geweldig uitgaanscentrum
Alleen vitesquote:
Dat zeker!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alleen vitessamen met psv voor mij toch wel de treurigste clubs in Nederland.
Dus dan besta je ook nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:49 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik praat al, maar dat hoor je blijkbaar niet.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:54 schreef Sodeknetters het volgende:
Oeh, diepzinnig..
Maar ik zit hier toch echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |