quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gedurfde uitspraak over een Surinamer.
Yep en yep.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel de uitzondering op de regel dan
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb een nieuwe collega, het is een Cabo maar dan met een Vlaams accent.
Baasquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Suriname laten ze hun wagens gewoon stationair draaien met de airco vol aan. Dan is het teninste lekker koel als ze weer instappen. Soms wel 2 uur later...
Wat is een Cabo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb een nieuwe collega, het is een Cabo maar dan met een Vlaams accent.
Nee, ik probeerde grappig te doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is er iets? Je lijkt wat geërgerd.
Wat boeit mij 1910.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2018 is gewoon een uitzondering op de regel. Sinds 1910 is de hoeveelheid neerslag met 50% toegenomen.
Het wordt wel degelijk natter alleen de afgelopen jaren niet.
Ok no probs.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde grappig te doen.
Dat wil nog wel eens misgaan.
Dan verbouw je het toch zelf.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat boeit mij 1910.
Nu is ook weer droog.
Dat ga je gewoon merken komend jaar in de supermarkt in de prijzen van vers.
Lekker doosje aardbeien van 6.50.
Die dingen worden gewoon in kassen verbouwd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat boeit mij 1910.
Nu is ook weer droog.
dan importeren ze het welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat boeit mij 1910.
Nu is ook weer droog.
Ja of dit, zodra de Chinezen doorhebben dat we hier iets graag willen, verbouwen zij het wel.quote:
Jouw probleem.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in Friesland en heeft 3 hectare grond.
Waarom denk je dan dat ze allemaal dat keukenhof bezoeken?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja of dit, zodra de Chinezen doorhebben dat we hier iets graag willen, verbouwen zij het wel.
watertomaten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt nooit smaakloze Nederlandse aardbeien gehad? er zijn zoveel soorten
Omdat het onderdeel uitmaakt van de tour: 'Europa in 6 dagen'.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ze allemaal dat keukenhof bezoeken?
Wattequote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:JanCees
Rene mag wel vervangen worden door Nick fulltime.
99% wat je hier koop qua Hollandse aardbei zijn Elsanta of Sonata.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt nooit smaakloze Nederlandse aardbeien gehad? er zijn zoveel soorten
lambada staat me iets van bijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
99% wat je hier koop qua Hollandse aardbei zijn Elsanta of Sonata.
Yes, nieuwe act. De pwc act is kapotquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:30 schreef KingRoland het volgende:
@:doublepain
ik ga na hbo een master doen bij TU delft denk ik
jij?
naja als ik word aangenomen voor afstudeerstage bij PwC dan ga ik geen master doen nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Yes, nieuwe act. De pwc act is kapot
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Yes, nieuwe act. De pwc act is kapot
Kutspel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:01 schreef GGMM het volgende:
Cuphead komt misschien naar de Switch
@:lange_lans
Proost Tarado.quote:
Flikker op debiel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:47 schreef xzaz het volgende:
KNVB houdt krampachtig die plaats voor directe plaatsing CL vast.
Het enige wat die kwast altijd uit zijn toetsenbord weet te krijgen is anti-Ajax. Bijzonder treurig.quote:
XzazGod.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het enige wat die kwast altijd uit zijn toetsenbord weet te krijgen is anti-Ajax. Bijzonder treurig.
Erg matige act inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het enige wat die kwast altijd uit zijn toetsenbord weet te krijgen is anti-Ajax. Bijzonder treurig.
Zou kunnen als ze er zin in hebben, hopelijk staat Dolberg basis.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee, dat wordt 1 grote schiettent. 0-5
Gelukkig kunnen we na een halfuur zappen naar Man Utd - Liverpool.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daarna tevergeefs 10 minuten hopen op puntverlies van PSV.
Ah, genot. Dat wordt weer puntverlies voor Liverpool vrees ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou kunnen als ze er zin in hebben, hopelijk staat Dolberg basis.
[..]
Gelukkig kunnen we na een halfuur zappen naar Man Utd - Liverpool.
Groenendijk gaat de rest van de competitie de bus parkeren, daar waar ado nou juist net niet goed in is. Dat wordt een genot zondag.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou kunnen als ze er zin in hebben, hopelijk staat Dolberg basis.
[..]
Gelukkig kunnen we na een halfuur zappen naar Man Utd - Liverpool.
Dat denk ik ook, maar ik heb de landstitel al opgegeven voor ze na die twee gelijke spelen achter elkaar met zéér matig spel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, genot. Dat wordt weer puntverlies voor Liverpool vrees ik.
Cl dan maar winnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik heb de landstitel al opgegeven voor ze na die twee gelijke spelen achter elkaar met zéér matig spel.
Doet die El Kayati mee? De enige die er wat van kan daar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groenendijk gaat de rest van de competitie de bus parkeren, daar waar ado nou juist net niet goed in is. Dat wordt een genot zondag.
Ik weet bij die CL echt nog niet wie hem gaat winnenquote:
Ja, maar die stelt altijd enigszins teleur in dit soort wedstrijden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet die El Kayati mee? De enige die er wat van kan daar.
Geen echte favoriet inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet bij die CL echt nog niet wie hem gaat winnen![]()
Real gaat er natuurlijk uit tegen Ajax, Juventus eruit tegen Koekoek Atleti, City en PSG choken altijd voortijdig.
Ja ach Ajax moet dit ook gewoon makkelijk winnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar die stelt altijd enigszins teleur in dit soort wedstrijden.
Maakt het wel weer interessant.quote:
In tegenstelling tot de EL. Er zitten zelfs nu weinig leuke affiches tussen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ach Ajax moet dit ook gewoon makkelijk winnen.
[..]
Maakt het wel weer interessant.
Dat heb ik nog steeds niet gekeken het hele seizoenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de EL. Er zitten zelfs nu weinig leuke affiches tussen.
Ik gister een kwartiertje Azzenal.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds niet gekeken het hele seizoen
Misschien volgende ronde als de favorieten nu hun 1/8e finales winnen.
Barca of City.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet bij die CL echt nog niet wie hem gaat winnen![]()
Real gaat er natuurlijk uit tegen Ajax, Juventus eruit tegen Koekoek Atleti, City en PSG choken altijd voortijdig.
Was het wat?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gister een kwartiertje Azzenal.
Barcelona is een parodie op een voetbalclub.quote:
Je moeder is een parodie op een hoer, maar ze neukt desalniettemin lekker weg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barcelona is een parodie op een voetbalclub.
Dat gaan ze ook gewoon doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ach Ajax moet dit ook gewoon makkelijk winnen.
[..]
Maakt het wel weer interessant.
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:34 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je moeder is een parodie op een hoer, maar ze neukt desalniettemin lekker weg.
Kan jij die ADO hooligans niet in bedwang houden?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook gewoon doen.
laat gaan joh.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kan jij die ADO hooligans niet in bedwang houden?
Ik ga werken als een proleetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:30 schreef KingRoland het volgende:
@:doublepain
ik ga na hbo een master doen bij TU delft denk ik
jij?
wiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:47 schreef Saind het volgende:
Miso door de goedkope instant ramen roeren is echt de beste upgrade ooit
Een eigen doelpunt waar Sven van Beek jaloers op zou zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was het wat?
[..]
Barcelona is een parodie op een voetbalclub.
Alleen shoarma.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe je er dan alleen shoarma in of ook nog wat meer?
Ik hou het qua voedsel altijd vrij 'basic'. En dat groentevoer hoef ik sowieso niet, en ben ook niet echt van de saus.quote:
Je houdt niet van groente?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou het qua voedsel altijd vrij 'basic'. En dat groentevoer hoef ik sowieso niet, en ben ook niet echt van de saus.
Je zal toch wel bepaalde groentes lusten, ligt meestal ook aan de bereiding.quote:
Bloemkool, boerenkool, stamppot. Dan houdt het wel op. Die sla op hamburgers etc hoef ik echt niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zal toch wel bepaalde groentes lusten, ligt meestal ook aan de bereiding.
In de AVG is het meestal matig ja, lekker dood koken die meuk.
Sla erbij is toch juist lekker, maakt het lekker fris.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bloemkool, boerenkool, stamppot. Dan houdt het wel op. Die sla op hamburgers etc hoef ik echt niet.
Ik bestel altijd een mayo, kreeg vorige week per ongeluk een speciaal en dat was stiekem wel lekker ja. Hoewel ik augurk heel vies vind.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sla erbij is toch juist lekker, maakt het lekker fris.
Als ik broodjes hamburger maak gooi ik er minimaal sla/tomaat/uien op. Vaak ook nog een beetje augurk boh.
Waar haal je zo vaak hamburgers dat je ze "altijd" met mayo bestelt?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bestel altijd een mayo, kreeg vorige week per ongeluk een speciaal en dat was stiekem wel lekker ja. Hoewel ik augurk heel vies vind.
Bestel jij ook hamburgers zonder groente bij de McDonalds?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bestel altijd een mayo, kreeg vorige week per ongeluk een speciaal en dat was stiekem wel lekker ja. Hoewel ik augurk heel vies vind.
Dat is wel heel treurigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bestel jij ook hamburgers zonder groente bij de McDonalds?
Vaak voor of na mijn werk even. (werk in de horeca)quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar haal je zo vaak hamburgers dat je ze "altijd" met mayo bestelt?
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bestel jij ook hamburgers zonder groente bij de McDonalds?
Dik varken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vaak voor of na mijn werk even. (werk in de horeca)
Ah op je werkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vaak voor of na mijn werk even. (werk in de horeca)
Vaak even snel tussendoor en er is geen gezond alternatief.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah op je werk
Dat is oprecht zo'n beetje de enige acceptabele reden
Aldus de man van 145 kilo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah op je werk
Dat is oprecht zo'n beetje de enige acceptabele reden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |