Ik heb een beetje het idee dat alles in rap tempo naar de klote aan het gaan is momenteel. Kan echt niet goed zijn dit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang we 8 maanden zomer hebben hoor je mij niet klagen
Ik verdenk hem ervan zelf ook het een en ander te gebruiken. Hij reageert ook nogal raar op klanten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar okay, Gio, laatst was hij helemaal mad omdat de politie zijn motor en scootervriendjes ging controleren.
Kan het me nauwelijks voorstellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jammer, misschien was het dit keer wel grappig.
Oh wel beterquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je mobiel zit kan je een bericht uit een gesloten topic naar het klembord kopiëren middels een knop.
In plaats van het hele bericht handmatig te selecteren en te kopiëren.
De enige die elke keer klaagt als ze me ziet is mijn moeder.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet voor werkgod toch
fuck horeca leven
maja die zie je waarschijnlijk toch niet zoveelquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enige die elke keer klaagt als ze me ziet is mijn moeder.
Er gaat niks naar de klote. En als dat wel zo is, dan hebben ze daar pas 5 generaties na ons last van. Who cares?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat alles in rap tempo naar de klote aan het gaan is momenteel. Kan echt niet goed zijn dit.
Elke weekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maja die zie je waarschijnlijk toch niet zoveel
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enige die elke keer klaagt als ze me ziet is mijn moeder.
Jij denkt niet dat je eigen kids er al last van gaan krijgen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er gaat niks naar de klote. En als dat wel zo is, dan hebben ze daar pas 5 generaties na ons last van. Who cares?
geen idee maar als de vorst terug komt zal het wel schadelijk zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat alles in rap tempo naar de klote aan het gaan is momenteel. Kan echt niet goed zijn dit.
Ga je scheren, je ziet eruit als een zwerver, jouw vader is al die jaren nooit ongeschoren de deur uitgegaan... etc. etc....quote:
In Nederland hebben we er al last van hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er gaat niks naar de klote. En als dat wel zo is, dan hebben ze daar pas 5 generaties na ons last van. Who cares?
Alleen bij reďncarnatie is dat een probleem ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, die gaan er voordeel aan hebben. Kunnen een cabrio kopen en een buitenzwembad aanleggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat je eigen kids er al last van gaan krijgen?
hoe dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
In Nederland hebben we er al last van hoor.
Met name in de portemonnee.
Ik ben katholiek, ik ga naar de hemel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen bij reďncarnatie is dat een probleem ja.
Niet als je mij als referentie opgeeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben katholiek, ik ga naar de hemel.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, die gaan er voordeel aan hebben. Kunnen een cabrio kopen en een buitenzwembad aanleggen.
Nahh, hahaha!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga je scheren, je ziet eruit als een zwerver, jouw vader is al die jaren nooit ongeschoren de deur uitgegaan... etc. etc....
Wat denk je van al die extra belastingen op energie die zijn doorgevoerd.quote:
'Het is te laat, we gaan er allemaal aan'. Remco Breukergod.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we dan weer samen mod zijn in de hel?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je mij als referentie opgeeft.
Welke bijkomende regen? We kampen momenteel met een enorm neerslag tekort.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:03 schreef Tjacka het volgende:
Warmer weer is wel lekker alleen is die bijkomende regen wel matig lol.
dat is toch die zuid koreagekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Het is te laat, we gaan er allemaal aan'. Remco Breukergod.
we hoeven nog maar 200 dagen regen te hebben op sommige plekken om het tekort van vorig jaar in te lopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:03 schreef Tjacka het volgende:
Warmer weer is wel lekker alleen is die bijkomende regen wel matig lol.
Op dit moment ja. We blijven wel een zeeklimaat hebben he grote vriend. Dus zou het weer alleen maar extremer gaan worden. Dus ook met neerslag.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke bijkomende regen? We kampen momenteel met een enorm neerslag tekort.
Het regent alleen als je het niet wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
we hoeven nog maar 200 dagen regen te hebben op sommige plekken om het tekort van vorig jaar in te lopen.
Precies.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
we hoeven nog maar 200 dagen regen te hebben op sommige plekken om het tekort van vorig jaar in te lopen.
zonder dat hadden ze wel weer een andere manier bedacht om je lichter te makenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat denk je van al die extra belastingen op energie die zijn doorgevoerd.
En dan moet dat Klimaatakkoord nog doorgerekend worden.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
En dat ga je weer merken in de prijzen van groente en fruit.
Airco volop aan in de zomer. Kost allemaal mokerveel geld.
Dat tekort duurt al iets van een jaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op dit moment ja. We blijven wel een zeeklimaat hebben he grote vriend. Dus zou het weer alleen maar extremer gaan worden. Dus ook met neerslag.
Nee, die had zich geschoren voor andere zakenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga je scheren, je ziet eruit als een zwerver, jouw vader is al die jaren nooit ongeschoren de deur uitgegaan... etc. etc....
In Suriname laten ze hun wagens gewoon stationair draaien met de airco vol aan. Dan is het teninste lekker koel als ze weer instappen. Soms wel 2 uur later...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
En dat ga je weer merken in de prijzen van groente en fruit.
Airco volop aan in de zomer. Kost allemaal mokerveel geld.
2018 is gewoon een uitzondering op de regel. Sinds 1910 is de hoeveelheid neerslag met 50% toegenomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat tekort duurt al iets van een jaar.
Heeft grote impact op de binnenvaart en landbouw.
Laat staan straks in de zomer.
Al een tijdje niet meer hoor vriend.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat jij nou nog bij je ouders woont.
Dit jaar is wel extreem. Consumentenvertrouwen is weer op niveau van voor 2016.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder dat hadden ze wel weer een andere manier bedacht om je lichter te maken
Het zit diep.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Lenny is nog steeds ontzettend boos op GGMM.
Lolquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Suriname laten ze hun wagens gewoon stationair draaien met de airco vol aan. Dan is het teninste lekker koel als ze weer instappen. Soms wel 2 uur later...
Hehe, je weet het in principe nooit zeker, maar bij mijn pa toch 99,99% dat hij nooit een ander heeft gehad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, die had zich geschoren voor andere zaken
en dan krijgen we Brexit nogquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit jaar is wel extreem. Consumentenvertrouwen is weer op niveau van voor 2016.
Dat is voor niemand goed.
Gedurfde uitspraak over een Surinamer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe, je weet het in principe nooit zeker, maar bij mijn pa toch 99,99% dat hij nooit een ander heeft gehad.
dat is wel de uitzondering op de regel danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe, je weet het in principe nooit zeker, maar bij mijn pa toch 99,99% dat hij nooit een ander heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |