Er moet nog een T achter houd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef murp het volgende:
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams. Schendt een user deze regels, zet dan een TR en vermijd zelf de discussie, zo loopt de COS het beste door. In zeer ernstige gevallen (zoals doodverwensingen, bedreigingen) kan ook een mail naar de gezamelijke pm box van de UTO-mods worden gestuurd.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Jensbood zich aan voor een trio met Tim en Franny. Franny: Oh ok? Tim: ERROR.
geen idee, ik heb de tekst enkel iets kleiner gemaakt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er moet nog een T achter houd.
Bedankt Murp.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef murp het volgende:
[..]
geen idee, ik heb de tekst enkel iets kleiner gemaakt.
Bedankt murp!
En niet meer roodquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef murp het volgende:
[..]
Bedankt murp!
Zwaar geschut hier? Ik zag iets klein gedrukt maar was onduidelijk. Niet in klein maar in bedoeling.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef murp het volgende:
[..]
Bedankt murp!
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef murp het volgende:
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams. Schendt een user deze regels, zet dan een TR en vermijd zelf de discussie, zo loopt de COS het beste door. In zeer ernstige gevallen (zoals doodverwensingen, bedreigingen) kan ook een mail naar de gezamelijke pm box van de UTO-mods worden gestuurd.
quote:
Bedenkelijke houding, maar.... het is Teddyquote:
Nee toch? ...loop het hier a.u.b...loopt het hier a.u.b...(ik denk) loop ...dus houd...quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze leven echt duidelijk langs elkaar heen daar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Jens: Wist jij dat we zondag markt hebben
Gerrit: Eh, uhm.. ik heb zondag familiebezoek.
De bomen hebben pauze. Nieuwe streamlock.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:36 schreef DKUp het volgende:
Gerrit vertrekt.
Hissie komt bij Chrissie binnen
Oh.. goed dat je het meld ...nu zie ik het pas ... dankjewel murp..quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef murp het volgende:
[..]
Bedankt murp!
vandaag?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets gemist ?
Weet je dat Mike morgen vertrekt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou ..heb je even?...quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb je even?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Mike morgen naar huisquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, klopt.quote:
Nee dat moet niet. Loop naar de maan. Gebiedende wijs = geen t.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee dat moet niet. Loop naar de maan. Gebiedende wijs = geen t.
Je had ook een TR kunnen zetten.quote:
Ja zeker, daar kreeg hij nog net de kans voor, Lotus hing als een teek om hem heen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft hij het ook al aan de groep verteld ?
[ afbeelding ]
Mike gaat naar huis - 21 februari 2019.
x72t4fv
Rond 10 uur daarvoor en daarna de brief van Franny’s familie en de walgelijke reacties van Tim en Frannyquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gesprek was een half uurtje eerder .....![]()
[ afbeelding ]
Mike en Lotus hebben mot - 21 februari 2019.
x72t418
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72t418
Je kan het beter onder een spoiler plaatsen, kinderen kunnen dit ook zien, en er een nightmary van krijgenquote:
Sollyquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kan het beter onder een spoiler plaatsen, kinderen kunnen dit ook zien, en er een nightmary van krijgen
achtervolgd door de kippen....quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
Mike en Lotus zijn klaar met neuken(aanname) en gaan nu ff roken.
Die ruiken zaad ...quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
achtervolgd door de kippen....
Ja, zo schattig iedere keer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
achtervolgd door de kippen....
Maar vanavond verklaarden ze juist de liefde van elkaars leven te zijn en zag Mike Lotus nog wel zijn vrouw wordenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72t418
Ook ik heb talent.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jij weet echt elke vorm van romantiek de kop in te drukken.
liefquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
We hebben weer geluid, mike slaat zijn arm om lotus en geeft haar een kusje op haar hoofd.
Dat wel ja.quote:
Wanneer heeft ze zoveel gezopen? Vanavond?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Vond lotus maar een draak vandaag, laatste dag van mike en dan gaat ze zuipen en op bed liggen.
Nu ligt ze volgens mij weer te huilen en mike deed haar gezicht aaien of zo.
Volgens mij vanmiddag. Maar ik weet het niet zeker hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze zoveel gezopen? Vanavond?
Die liep begin van de middag al met wijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De hele dag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vanaf dat ze hoorde dat Mike zijn 24 uur had aangevraagd, vanochtend dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kom op zeg, niet naar de bekende weg vragen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt dikke vette bullshit. Dat wordt hier beweerd.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:43 schreef juul. het volgende:
[..]
Vanaf dat ze hoorde dat Mike zijn 24 uur had aangevraagd, vanochtend dus
Ik heb haar iig niet zien drinken maar ze was ook veel off stream dus geen idee verder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt dikke vette bullshit. Dat wordt hier beweerd.Ze heeft om een uur of 13 een fles wijn met Mike opgemaakt en is daarna gaan slapen.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Een brief voor Franny - 21 februari 2019.
x72t60y
Is echt niet waar, ze zei gelijk nadat Mike vertelde dat hij naar huis ging dan ga ik zo aan de zuip en even later liep ze al met een doorzichtige plastic beker met wijn rond het terrein.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt dikke vette bullshit. Dat wordt hier beweerd.Ze heeft om een uur of 13 een fles wijn met Mike opgemaakt en is daarna gaan slapen.
Precies. Maar het wordt hier beweerd door iemand die een bloedhekel aan haar heeft en het is waar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb haar iig niet zien drinken maar ze was ook veel off stream dus geen idee verder.
Tim hoort alleen wat Tim wil horen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk gaan papa en mama Franny en Jordy die Timo verbaal helemaal slopen morgen
Ik denk dat ze haar voor het blok gaan zetten: "Of je maakt nu de relatie uit of we nemen je mee naar huis".quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk gaan papa en mama Franny en Jordy die Timo verbaal helemaal slopen morgen
Nee, dat wilde ze gaan doen en toen heeft Merel inderdaad gezegd dat niet te doen en haar in de gaten gehouden. Nogmaals, ze dronk met Mike tussen de middag een glas wijn en is daarna gaan slapen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:47 schreef juul. het volgende:
[..]
Is echt niet waar, ze zei gelijk nadat Mike vertelde dat hij naar huis ging dan ga ik zo aan de zuip en even later liep ze al met een doorzichtige plastic beker met wijn rond het terrein.
Zelfs Merel zei er nog wat van
Ja die 3 dames zijn flink te keer gegaan. Waren goede streams vandaag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies. Maar het wordt hier beweerd door iemand die een bloedhekel aan haar heeft en het is waar.![]()
Degenen die hebben zitten zuipen zijn Merel, Hiske en Christel.En die hebben zich op kosten van de BV ook nog eens volgevroten. En niets gedeeld.
Misschien dringt de familie morgen tot haar door....ik ben bang van nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Tim hoort alleen wat Tim wil horen.
Ik zag het ook, en dacht ook al, dat kan nooit goed gaan, zo vroeg al aan de drank.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:47 schreef juul. het volgende:
[..]
Is echt niet waar, ze zei gelijk nadat Mike vertelde dat hij naar huis ging dan ga ik zo aan de zuip en even later liep ze al met een doorzichtige plastic beker met wijn rond het terrein.
Als er tranen gaan vloeien bij de familie is Fran misschien nog ontvankelijk, maar zodra ze vertrekken zal Tim dat wel rechtkletsen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien dringt de familie morgen tot haar door....ik ben bang van niet
filmpje, pics?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik zag het ook, en dacht ook al, dat kan nooit goed gaan, zo vroeg al aan de drank.
Ik verwacht ook nog wel iets, want dit bezoek is vanaf vandaag pas bekend voor morgen.....quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar voor het blok gaan zetten: "Of je maakt nu de relatie uit of we nemen je mee naar huis".
Hij maakt haar helemaal kapot.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er tranen gaan vloeien bij de familie is Fran misschien nog ontvankelijk, maar zodra ze vertrekken zal Tim dat wel rechtkletsen.
Tadaaa.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:47 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben ook geen super fan en ik heb niks met haar zingen maar heb ook geen hekel aan haar.quote:
Ik denk dat ze het zonder Mike ook wel gaat redden daar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben ook geen super fan en ik heb niks met haar zingen maar heb ook geen hekel aan haar.
quote:
Dat gaat nog wel een dingetje worden morgen als Tim niet bij het gesprek mag zijn...geen controle mee over haar..quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Tim hoort alleen wat Tim wil horen.
Ik hoop dat ze het gaat redden. Misschien kan ze nu met Mylène bonden. Die is niet dom, alleen haar lachje is wat minderquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het zonder Mike ook wel gaat redden daar.
Ze is in ieder geval niet op haar mondje gevallen.
Maar ik las hier ook dat Merel zei dat Lotus al lam was?..quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ze gaan doen en toen heeft Merel inderdaad gezegd dat niet te doen en haar in de gaten gehouden. Nogmaals, ze dronk met Mike tussen de middag een glas wijn en is daarna gaan slapen.
Dat is niet gezegd dat hij er niet bij mag zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een dingetje worden morgen als Tim niet bij het gesprek mag zijn...geen controle mee over haar..
Ja en dus is het waar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar ik las hier ook dat Merel zei dat Lotus al lam was?..
Tegen haar familie zal ze ja en amen zeggen inderdaad om het na die tijd weer compleet te gaan verdraaien bij een Tim...quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er tranen gaan vloeien bij de familie is Fran misschien nog ontvankelijk, maar zodra ze vertrekken zal Tim dat wel rechtkletsen.
Merel katjelam? van 3 glazen wijn zeker, - Knip niet nodig. -quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja en dus is het waar.![]()
Merel was katjelam, maar dat maakt het verhaal natuurlijk niet zo smeuiïg of zo, denk ik.
Nou? Geen greintje emotie gezien vandaag bij Franny ..pas toen ze wist dat haar ouders en broer langs gaan komen moest ze huilen...quote:
Ik hoop dat de familie haar vandaag ook nog confronteert met de uitspraken die door Tranny en Tim gedaan zijn; 'Ze gunnen mij nooit wat'quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Tegen haar familie zal ze ja en amen zeggen inderdaad om het na die tijd weer compleet te gaan verdraaien bij een Tim...
Het is een familiebezoek en Tim is nog geen familie ..al denkt hij van wel...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd dat hij er niet bij mag zijn.
Timo heeft gezegd: "Ik zie het wel, ik ga er in eerste instantie niet bijzitten, en pas als ze me roepen kom ik erbij".
Merel leek me ietwat dronken gezien haar gedrag,en ik was niet de enige die het opviel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Merel katjelam? van 3 glazen wijn zeker, - Knip niet nodig. -
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoop dat de familie haar vandaag ook nog confronteert met de uitspraken die door Tranny en Tim gedaan zijn; 'Ze gunnen mij nooit wat'en dat ze depressief
(is ze dat überhaupt wel?, I have my doubts) zou zijn geworden DOOR die ouders.
Nee Merel melde het 's middags al ...wel grappig dat ze zelf 's avonds iets teveel geborreld had ...tja afgewezen worden door een Jessie...de DIVA afgewezen!!! Dat ken natuurlijk niet hé..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja en dus is het waar.![]()
Merel was katjelam, maar dat maakt het verhaal natuurlijk niet zo smeuiïg of zo, denk ik.
Maar dat is heel wat anders dan katjelam.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Merel leek me ietwat dronken gezien haar gedrag,en ik was niet de enige die het opviel.
'ik ken haar beter dan wie dan ook buiten'quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En daarbij de manipulatie van Tim. Je werd niet gehoord he? Hoe kan dat? Luisterden ze niet naar je? Franny: nee, ik gaf mijn mening niet.
![]()
En meer van dit soort voorbeelden.
Van wat ik gezien heb, denk ik moeders wel en vader een typische indische man: niet zo snel een mening geven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'ik ken haar beter dan wie dan ook buiten'
Is die familie een beetje mondig? Ik heb het bezoek toen niet gezien.
ik vond dit filmpje op google van haar bezoekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jahaaaa ..als Franny even een dipje heeft dan is zij depressief...wij noemen zoiets even een kut(kak)moment ..maar Franny is dan depressief....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoop dat de familie haar vandaag ook nog confronteert met de uitspraken die door Tranny en Tim gedaan zijn; 'Ze gunnen mij nooit wat'en dat ze depressief
(is ze dat überhaupt wel?, I have my doubts) zou zijn geworden DOOR die ouders.
Ik denk dat Timo zeven kleuren stront schijt morgen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En daarbij de manipulatie van Tim. Je werd niet gehoord he? Hoe kan dat? Luisterden ze niet naar je? Franny: nee, ik gaf mijn mening niet.
![]()
En meer van dit soort voorbeelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was het hele bezoek op 21 december 2018 .....
Jij bent snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
super.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik archiveer mijn filmpjes .....
Moeder oogde heel lief ..ietwat verlegen ..vader was ook stil ..broer weet ik niet ...Franny was het meest aan het woord van wat ik gezien heb..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moest ik vandaag ook nog aan denken, toen Jessie daar binnenkwam werd ze ook 'depressief' door hem (Jessie) 'en ik was net gelukkig'.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Jahaaaa ..als Franny even een dipje heeft dan is zij depressief...wij noemen zoiets even een kut(kak)moment ..maar Franny is dan depressief....
Nee, gelijk heb je, ik vrees alleen dat alles inmiddels op privé staat .....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:27 schreef Sambalbaai het volgende:
super.Ik ga het alleen niet nog een keer bekijken.
Vreemde reactie inderdaad. Maar ze slikt(e) anti depressiva en je zou denken dat dan gekeken is of het echt om een depressie gaat of somberheid door een gebeurtenis.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moest ik vandaag ook nog aan denken, toen Jessie daar binnenkwam werd ze ook 'depressief' door hem (Jessie) 'en ik was net gelukkig'.
Paar elektroshocks en ze durft 'depressief' nooit meer in die lelijke bek te nemen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, gelijk heb je, ik vrees alleen dat alles inmiddels op privé staat .....
Dat dus ..ze weet de helft van de tijd niet meer wat ze er allemaal uit ratelt.. en dat wil depressie onder de aandacht brengen ..oh wacht ..vast alweer vergeten...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moest ik vandaag ook nog aan denken, toen Jessie daar binnenkwam werd ze ook 'depressief' door hem (Jessie) 'en ik was net gelukkig'.
Paar elektroshocks en ze durft 'depressief' nooit meer in die lelijke bek te nemen.
Binnen 5 minuten ging het over haar favo onderwerp.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik archiveer mijn filmpjes .....
Nee hoor,was vanmiddag prima te zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, gelijk heb je, ik vrees alleen dat alles inmiddels op privé staat .....
Als ze een verstandige arts heeft gehad dan slikte ze placebo's ...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vreemde reactie inderdaad. Maar ze slikt(e) anti depressiva en je zou denken dat dan gekeken is of het echt om een depressie gaat of somberheid door een gebeurtenis.
Niet doen!! Trap er niet in!!...she's a spider... zon grote zwarte die het mannetje opvreet...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet niet, ik vind het ergens wel een beetje sneu voor haar ......![]()
[ afbeelding ]
Reactie van Timothy op de brief - 21 februari 2019.
x72t7du
Die knietjes linksquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:38 schreef snetje het volgende:
Ik bemerk al ietwat afstand...
[ afbeelding ]
Sneu? Ze blamed haar familie voor alles,en gaat zielig lopen doen.En niet alleen zielig,ze loopt de hele tijd al te sneren zelfs.Ze moet die brief eens goed lezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet niet, ik vind het ergens wel een beetje sneu voor haar ......![]()
[ afbeelding ]
Reactie van Timothy op de brief - 21 februari 2019.
x72t7du
Ja, voor vannacht heeft Timoteef de nekklem maar achterwege gelaten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:38 schreef snetje het volgende:
Ik bemerk al ietwat afstand...
[ afbeelding ]
Ah! Het valt jou dus ook al op..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:40 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja, voor vannacht heeft Timoteef de nekklem maar achterwege gelaten.
Ik heb een vermoeden dat Talpa misschien zelf wel geregeld heeft dat die mensen moeten komen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk dat Timo zeven kleuren stront schijt morgen.
Die heeft nooit verwacht dat de familie van Franny na die brief zo snel op bezoek zou komen.
Ik heb het vermoeden dat de familie van Franny de reactie van haar (en Timo) op die brief hebben afgewacht (via de streams) en daarna gelijk met Talpa geregeld hebben dat ze morgen binnen komen om Franny op andere gedachten te brengen. Iets anders kan ik er niet van maken.
Rechtsboven staat het post aantal.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:40 schreef snetje het volgende:
Door dat rode boven me heb ik steeds het idee dat ik post in nummer 300 en ben dan geneigd om het weer weg te klikken omdat ik niet wil openen...Groen een optie?...
PUNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...quote:
@Punkmanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
PUNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Dit soort vragen zou je misschien beter hier kunnen stellen: UTO / Feedback #34quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:40 schreef snetje het volgende:
Door dat rode boven me heb ik steeds het idee dat ik post in nummer 300 en ben dan geneigd om het weer weg te klikken omdat ik niet wil openen...Groen een optie?...
Die mogen niet (meer) voorgeschreven worden. Enkel bij wetenschappelijk onderzoek wordt dat gebruikt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Als ze een verstandige arts heeft gehad dan slikte ze placebo's ...
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
PUNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Rotonde mensen!quote:
O God!!... lama..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dit soort vragen zou je misschien beter hier kunnen stellen: UTO / Feedback #34
Ben benieuwd of we het kunnen zien of dat alles via een SL gaat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:41 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat Talpa misschien zelf wel geregeld heeft dat die mensen moeten komen.
Ik denk dat het met een sisser afloopt
Ook al zou het achter een SL zitten, we komen er daarna toch wel achter wat er is gebeurd. Er gaat altijd over gepraat worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we het kunnen zien of dat alles via een SL gaat.
Ja maar sommige zijn best lastig ..wel voorrang ..geen voorrang..quote:
Ik verwacht ook dat ze met die hele Tim niks van doen willen hebben (weet wel zeker dat ze hem na dat doorzetten van die verloving een vreselijk figuur vinden) en Franny uit Utopia proberen mee te krijgen. Haar daar te laten zitten terwijl dat figuur daar rondloopt maakt het alleen maar lastiger.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk dat Timo zeven kleuren stront schijt morgen.
Die heeft nooit verwacht dat de familie van Franny na die brief zo snel op bezoek zou komen.
Ik heb het vermoeden dat de familie van Franny de reactie van haar (en Timo) op die brief hebben afgewacht (via de streams) en daarna gelijk met Talpa geregeld hebben dat ze morgen binnen komen om Franny op andere gedachten te brengen. Iets anders kan ik er niet van maken.
Nee, want hij heeft het niet aan de groep verteld, maar aan groepjes of persoonlijk aan medebewoners.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zoek nog steeds het fragment dat Mike het de groep vertelt, iemand een tijdstip ?
Wanneer je de verkeersregels kent is er niks lastigs aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja maar sommige zijn best lastig ..wel voorrang ..geen voorrang..
Hij heeft het niet de groep verteld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zoek nog steeds het fragment dat Mike het de groep vertelt, iemand een tijdstip ?
Straks is er weer iemand die beweert het wel gezien te hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft het niet aan de groep verteld, maar aan groepjes of persoonlijk aan medebewoners.
Dan nog ..je hebt pas voorrang als je het ook krijgt ...of rij jij gewoon door?..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wanneer je de verkeersregels kent is er niks lastigs aan.
Vraag dan ook.quote:
ehhhhh ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Straks is er weer iemand die beweert het wel gezien te hebben.
Welke stream?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens mij was het rond een uur of 11.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Straks is er weer iemand die beweert het wel gezien te hebben.
Niet Tegengas pesten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens mij was het rond een uur of 11.
Ze hebben er ook totaal geen zin in lijkt het.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die markt wordt ook weer een #faal, ze rekenen op 300-400 bezoekers hoorde ik vanmorgen ...
De heksen hebben naderhand dus niks opgeruimd? Maar wel eerst het dure diner + wijn verorberd ipv het onder de inwoners te verdelenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
Wat een rotzooi hebben die 3 dames achetrgelaten in de Yurt
Ik pest nooit, soms een plagerijtje. En ik ben ernstig melig. Can't help it.quote:
Ze waren niet meer in staat om dat te doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:53 schreef Bonken het volgende:
[..]
De heksen hebben naderhand dus niks opgeruimd? Maar wel eerst het dure diner + wijn verorberd ipv het onder de inwoners te verdelenTe voorspelbaar eigenlijk
Ook fragmenten van Mike en lotus van vandaag?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb je die brief al gezien?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:54 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ook fragmenten van Mike en lotus van vandaag?
Hang op, klik weg, bel ehhhhquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik pest nooit, soms een plagerijtje. En ik ben ernstig melig. Can't help it.
Ik ken de verkeersregels en zal nooit voorrang nemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan nog ..je hebt pas voorrang als je het ook krijgt ...of rij jij gewoon door?..
'de crisisdienst'?quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:54 schreef Toweler het volgende:
Ook fragmenten van Mike en lotus van vandaag?
Wat raar, na een paar glazen wijn doe ik dat soort dingen juist met meer plezierquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze waren niet meer in staat om dat te doen.
Hoort dit niet ergens in een verkeerstopic thuis?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik ken de verkeersregels en zal nooit voorrang nemen.
Er zitten namelijk teveel idioten op de weg die de verkeersregels niet kennen.
Ze waren slechts een beetje teut, na een fles of 4.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:56 schreef Bonken het volgende:
[..]
Wat raar, na een paar glazen wijn doe ik dat soort dingen juist met meer plezier
En vol, na 6 pizza'squote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze waren slechts een beetje teut, na een fles of 4.
Ja die twee hebben gewoon onder het mom van "Date Jessie & Merel" een lekker avondje voor hun eigen geregeld ...alles besteld wat zij zelf lekker vonden...en Merel heeft besteld..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:53 schreef Bonken het volgende:
[..]
De heksen hebben naderhand dus niks opgeruimd? Maar wel eerst het dure diner + wijn verorberd ipv het onder de inwoners te verdelenTe voorspelbaar eigenlijk
Na 20.00 uur lagen Mike en Lotus in bed en hebben ze elkaar de liefde verklaart:quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
x72t418
[ afbeelding ]
x72t4fv
Hou je wel een beetje rekening met mij? Ik ben nogal gevoelig ...depri...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik pest nooit, soms een plagerijtje. En ik ben ernstig melig. Can't help it.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]slechts 3 en carpaccio, toostjes, en tapaasjes.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
x72t418
[ afbeelding ]
x72t4fv
Hiske en Christel hebben het menu samengesteld, toch? Daar waren ze een avond zoet mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja die twee hebben gewoon onder het mom van "Date Jessie & Merel" een lekker avondje voor hun eigen geregeld ...alles besteld wat zij zelf lekker vonden...en Merel heeft besteld..
Wat veel irritante """""""""""" ...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Na 20.00 uur lagen Mike en Lotus in bed en hebben ze elkaar de liefde verklaart:
Tekst van de Utopia krant:
Lotus en Mike hebben zojuist de spullen van de bouwer ingepakt en ze liggen samen in bed. "Ik vind het echt niet leuk hoor", zegt Mike. "Maar ik kan niks anders." De mannelijke Utopiaan legt uit dat hij het vervelend vindt om de blondine alleen te laten. "Ik zal je elke dag missen", zegt hij. "Je knuffel, je kus..." Lotus begint te snikken. "Ik wacht op je", gaat Mike verder. "Misschien word je ooit wel een keer mijn vrouw." De blondine kijkt hem aan. "Kan je niet blijven?", vraagt ze. Mike pakt haar stevig vast en hij geeft haar een lange knuffel. "Bedankt dat je er was voor mij in moeilijke tijden", zegt hij. "Ik kan wel zeggen dat je de liefde van mijn leven bent." De twee blijven liggen tot Mike haar aankijkt. "Ik hou van je". zegt hij. "Ik ook van jou", antwoordt Lotus.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:54 schreef Toweler het volgende:
Iemand hier de brief die lotus aan haar ex aan het schrijven was?
De mannelijke Utopiaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Wat veel irritante """""""""""" ...
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze waren slechts een beetje teut, na een fles of 4.
Van mij wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:03 schreef Bonken het volgende:
[..]Ze zijn zo ver afgegleden dat het ze echt ook niks meer uitmaakt hoe ver ze in het rood staan ... en maar pizza's bestellen ... en Jessie met alles maar opzadelen. Ik meende dat Hiske haarzelf voor zijn komst nog een soort van regelaar noemde, maar die is na zijn komst helemaal ingekakt. Mag die ook eens een publieksstem krijgen aub?
Afgelopen week is dit alles al in dat hutje van die heksen besproken waar een Merel bijzat ..het menu werd toen ook al doorgenomen..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske en Christel hebben het menu samengesteld, toch? Daar waren ze een avond zoet mee.En toen moest het nog sneaky aan de koerier doorgegeven worden.
Toen moest de koerier opgewacht worden, geld in zijn handje drukken en vandaag een groot deel van de dag druk met het inrichten van de yurt.
![]()
Had Jessie nog commentaar op de kosten?
Dgk heb je hier ook beelden van??quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Na 20.00 uur lagen Mike en Lotus in bed en hebben ze elkaar de liefde verklaart:
Tekst van de Utopia krant:
Lotus en Mike hebben zojuist de spullen van de bouwer ingepakt en ze liggen samen in bed. "Ik vind het echt niet leuk hoor", zegt Mike. "Maar ik kan niks anders." De mannelijke Utopiaan legt uit dat hij het vervelend vindt om de blondine alleen te laten. "Ik zal je elke dag missen", zegt hij. "Je knuffel, je kus..." Lotus begint te snikken. "Ik wacht op je", gaat Mike verder. "Misschien word je ooit wel een keer mijn vrouw." De blondine kijkt hem aan. "Kan je niet blijven?", vraagt ze. Mike pakt haar stevig vast en hij geeft haar een lange knuffel. "Bedankt dat je er was voor mij in moeilijke tijden", zegt hij. "Ik kan wel zeggen dat je de liefde van mijn leven bent." De twee blijven liggen tot Mike haar aankijkt. "Ik hou van je". zegt hij. "Ik ook van jou", antwoordt Lotus.
Neem maar een hooikoortstabletje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Hou je wel een beetje rekening met mij? Ik ben nogal gevoelig ...depri...
"content voor volwassenen"quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd ....![]()
[ afbeelding ]
Adriaan knuffelt Katie - 19 februari 2019.
x72rbui
O ja, toostjes filet americain waren te gewoontjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Afgelopen week is dit alles al in dat hutje van die heksen besproken waar een Merel bijzat ..het menu werd toen ook al doorgenomen..
Zo bijzonder was dat menu nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Afgelopen week is dit alles al in dat hutje van die heksen besproken waar een Merel bijzat ..het menu werd toen ook al doorgenomen..
Ja, dat maakt DM er soms van, snap ook niet zo goed waarom ....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:07 schreef Bonken het volgende:
"content voor volwassenen"Nou, zo erg was het nu ook weer niet
Is het inmiddels bekend dat Tim die brief heeft gelezen?quote:
Je moest die brief toch zien?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:06 schreef Toweler het volgende:
[..]
Dgk heb je hier ook beelden van??
En plastic champagne glazen, bordjes en rietjes, goudkleurig, een fles rose, 1 of 2 flessen witte wijn, 3 pizza's, kaarsjes, rozenblaadjes en wat ik verder nog vergeet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zo bijzonder was dat menu nou ook weer niet.
1 pakje carpaccio van 3 euro, tapa's van 3 bakjes voor 5 euro en een fles alcoholvrije bubbels van 3 euro.
Krentenbollen met kaas voor hunzelf.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En plastic champagne glazen, bordjes en rietjes, goudkleurig, een fles rose, 1 of 2 flessen witte wijn, 3 pizza's, kaarsjes, rozenblaadjes en wat ik verder nog vergeet.
ook nogquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Krentenbollen met kaas voor hunzelf.
I know, maar Hiske was altijd een soort coach/counselor in de groep, daarvoor was ze meende ik ook opgeleid... Niet dat ze daar iets van bakte ... Maar ik zie haar dat nu bijna niet meer doen sinds Jessie die taak op zich neemt. Zie haar alleen nu nog maar achter Christel lopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van mij wel.
Maar Jessie ermee opzadelen?Jessie moet eens ophouden met zijn selectieve af- en goedkeuringen.
Dat zou al veel schelen.
al geplaatst hierquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moest die brief toch zien?
ik zoek alles af voor je.
Dat deed ik dus.quote:
Ik kwam datzelfde fragment tegen in een ander filmpje van je, nadat Brandon kwaad werd om dat bord. Oh zie dat die nu ook al 18+ isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat maakt DM er soms van, snap ook niet zo goed waarom ....![]()
Heeft vaak te maken met woorden in de titels, ik denk in dit geval knuffelt ...
Hiske wilde dat zijn, maar is het nooit echt geworden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:14 schreef Bonken het volgende:
[..]
I know, maar Hiske was altijd een soort coach/counselor in de groep, daarvoor was ze meende ik ook opgeleid... Niet dat ze daar iets van bakte ... Maar ik zie haar dat nu bijna niet meer doen sinds Jessie die taak op zich neemt. Zie haar alleen nu nog maar achter Christel lopen.
Familiefilter uit zetten.Ik heb dat probleem ook een tijd gehad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:17 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik kwam datzelfde fragment tegen in een ander filmpje van je, nadat Brandon kwaad werd om dat bord. Oh zie dat die nu ook al 18+ is
Jarig jarig, of echt jarig?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:15 schreef Toweler het volgende:
Iemand die weet wanneer lotus jarig is?
Oke duidelijk dus ...quote:
Excuses blijven zoeken ...goed dat Mike vertrekt ...quote:Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen in deze brief omdat hij waarschijnlijk ongelezen, verscheurd of zelfs verbrand in een kachel zal eindigen. Maar ja, als jij dat zo wilt is dat dan maar zo. Toen ik hier in Utopia binnen kwam was ik echt heel erg bang. Had me verslapen en alles ging ineens ontzettend snel. Ik had nog een gtje genomen voordat me lift aankwam. Ik zag echt Utopia als een kans om af te kicken en weer een gezonde Lotus te worden. Ik ging veel te ver en zelfs jij kon de rem er niet meer op trekken. Het spijt me d?? ook voor mijn verslaving ging bijna verder dan de liefde die ik voor jou heb. Sorry lieverd Ik ben enorm slecht geweest voor ons. Anna en eigenlijk iedereen om mij heen zelfs kersje ging aan de G .eenmaal binnen sliep ik in een ijskoude caravan..
Ahh, dat staat onderaan de pagina, zocht me de pleuris, Dankquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Familiefilter uit zetten.Ik heb dat probleem ook een tijd gehad.
Goffer! Slik ik weer heel het verkeerde!! Er staat hier iets van ..paraceta.....nog wat ..kan bril niet vinden...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neem maar een hooikoortstabletje.
Neehee ..Christel eiste zelfs filet american!!!...had ze al zolang niet meer gehad ... nee een lekker vent ook niet...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ja, toostjes filet americain waren te gewoontjes.
Die alcoholvrije bubbels zijn omgeruild door Merel ...even weer opnieuw...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zo bijzonder was dat menu nou ook weer niet.
1 pakje carpaccio van 3 euro, tapa's van 3 bakjes voor 5 euro en een fles alcoholvrije bubbels van 3 euro.
Ongesteld of jarig?...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:15 schreef Toweler het volgende:
Iemand die weet wanneer lotus jarig is?
YW.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:25 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ahh, dat staat onderaan de pagina, zocht me de pleuris, Dank
Hiske vond het toch te gewoontjes en uiteindelijk was Christel het er mee eens. Die is daar zelf blijkbaar dol op.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Neehee ..Christel eiste zelfs filet american!!!...had ze al zolang niet meer gehad ... nee een lekker vent ook niet...
Onderin rechts dus...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske wilde dat zijn, maar is het nooit echt geworden.En Jessie is dat ook niet.
![]()
Hiske heeft de ALO gedaan, zegt ze. Ze heeft op campings activiteiten georganiseerd.
(Mijn kinderen noemde dat kinderlokkers)
Hiske is nu hoofd evenementen en daar bakt ze ook niets van.
Met uitjes?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Neehee ..Christel eiste zelfs filet american!!!...had ze al zolang niet meer gehad ... nee een lekker vent ook niet...
En die van vanmorgen en vanmiddag de laatste momenten samen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lotus en Mike in bed vanavond volgt zo, helaas veel streamlocks, kost meer tijd ....
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Lotus huilt en vraagt Mike om te blijven - deel 1.
x72t9zk
Je bent echt een kanjer ...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72t9zk
+1quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, leuk als mijn moeite gewaardeerd wordt ...
Waarom al om 5 uur? Oh wacht ...script bespreking met Franny zeker door een Tim...alles klaar voor 8 uur...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Zit me nu al te verkneukelen dat die 2 om 5 uur wakker gaan worden door Jessie en Adriaan.
Nee, Jessie en Adriaan staan altijd zo vroeg op en gaan dan samen de silo in.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Waarom al om 5 uur? Oh wacht ...script bespreking met Franny zeker door een Tim...alles klaar voor 8 uur...
Dat is niet het gevalquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:47 schreef snetje het volgende:
Jammer eigenlijk ...dat een verslaafde drammende Lotus onze aller eerste echte 1# Mike laat vertrekken...
Tjonge jonge, hoe krijg je het eruit geperst.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:47 schreef snetje het volgende:
Jammer eigenlijk ...dat een verslaafde drammende Lotus onze aller eerste echte 1# Mike laat vertrekken...
hoezo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:27 schreef Yaksa het volgende:
Heeft iemand gezien of Franny vanaaf de pil wel ingenomen heeft?
Timo wilde dat niet meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 03:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hoezo?
Was er sprake van dat ze dat niet zou doen dan?
Tim is en erg rotvent en narcist! gevaarlijk sowiesoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 03:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Timo wilde dat niet meer.
Hij wil een baby maken.
Dan komt Franny nooit meer van hem af.
On topic: Mike is wakker en op zoek naar een aansteker.
Vindt deze in een jas in de Silo.
Topper heb je ook de beelden rond half 4 dat Mike uit bed is en later lotus ookquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72t9zk
GM ik was me hetzelfde aan't afvragenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:10 schreef Koos1958 het volgende:
Zie nog maar 4 kippen lopen ze hadden er toch 5 of vergis ik me nu.
Oei oei, reactie van Shel strakjes:" dat vindt jij"quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:20 schreef Koos1958 het volgende:
Adriaan woest op Shelley die heeft zijn schone was gewoon weer tussen de vuile was van anderen gegooid.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:21 schreef ZieHane het volgende:
[..]
Oei oei, reactie van Shel strakjes:" dat vindt jij"
Dacht dat alleen die ouders kwamen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:32 schreef Sofia2019 het volgende:
Tim zit voor zich uit te staren. Ben benieuwd welke broer komt vandaag. Ik hoop de grotere die was laatste keer wat mondiger
Ik las dat er ook 1 broer zou komen. Christel vroeg ook welke broer dus denk het welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:33 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dacht dat alleen die ouders kwamen?
Ah ok! Gemistquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:34 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik las dat er ook 1 broer zou komen. Christel vroeg ook welke broer dus denk het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |