Er moet nog een T achter houd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef murp het volgende:
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams. Schendt een user deze regels, zet dan een TR en vermijd zelf de discussie, zo loopt de COS het beste door. In zeer ernstige gevallen (zoals doodverwensingen, bedreigingen) kan ook een mail naar de gezamelijke pm box van de UTO-mods worden gestuurd.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Jensbood zich aan voor een trio met Tim en Franny. Franny: Oh ok? Tim: ERROR.
geen idee, ik heb de tekst enkel iets kleiner gemaakt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er moet nog een T achter houd.
Bedankt Murp.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef murp het volgende:
[..]
geen idee, ik heb de tekst enkel iets kleiner gemaakt.
Bedankt murp!
En niet meer roodquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef murp het volgende:
[..]
Bedankt murp!
Zwaar geschut hier? Ik zag iets klein gedrukt maar was onduidelijk. Niet in klein maar in bedoeling.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef murp het volgende:
[..]
Bedankt murp!
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef murp het volgende:
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams. Schendt een user deze regels, zet dan een TR en vermijd zelf de discussie, zo loopt de COS het beste door. In zeer ernstige gevallen (zoals doodverwensingen, bedreigingen) kan ook een mail naar de gezamelijke pm box van de UTO-mods worden gestuurd.
quote:
Bedenkelijke houding, maar.... het is Teddyquote:
Nee toch? ...loop het hier a.u.b...loopt het hier a.u.b...(ik denk) loop ...dus houd...quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze leven echt duidelijk langs elkaar heen daar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Jens: Wist jij dat we zondag markt hebben
Gerrit: Eh, uhm.. ik heb zondag familiebezoek.
De bomen hebben pauze. Nieuwe streamlock.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:36 schreef DKUp het volgende:
Gerrit vertrekt.
Hissie komt bij Chrissie binnen
Oh.. goed dat je het meld ...nu zie ik het pas ... dankjewel murp..quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef murp het volgende:
[..]
Bedankt murp!
vandaag?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets gemist ?
Weet je dat Mike morgen vertrekt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou ..heb je even?...quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb je even?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Mike morgen naar huisquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, klopt.quote:
Nee dat moet niet. Loop naar de maan. Gebiedende wijs = geen t.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee dat moet niet. Loop naar de maan. Gebiedende wijs = geen t.
Je had ook een TR kunnen zetten.quote:
Ja zeker, daar kreeg hij nog net de kans voor, Lotus hing als een teek om hem heen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft hij het ook al aan de groep verteld ?
[ afbeelding ]
Mike gaat naar huis - 21 februari 2019.
x72t4fv
Rond 10 uur daarvoor en daarna de brief van Franny’s familie en de walgelijke reacties van Tim en Frannyquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gesprek was een half uurtje eerder .....![]()
[ afbeelding ]
Mike en Lotus hebben mot - 21 februari 2019.
x72t418
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72t418
Je kan het beter onder een spoiler plaatsen, kinderen kunnen dit ook zien, en er een nightmary van krijgenquote:
Sollyquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kan het beter onder een spoiler plaatsen, kinderen kunnen dit ook zien, en er een nightmary van krijgen
achtervolgd door de kippen....quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
Mike en Lotus zijn klaar met neuken(aanname) en gaan nu ff roken.
Die ruiken zaad ...quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
achtervolgd door de kippen....
Ja, zo schattig iedere keer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
achtervolgd door de kippen....
Maar vanavond verklaarden ze juist de liefde van elkaars leven te zijn en zag Mike Lotus nog wel zijn vrouw wordenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72t418
Ook ik heb talent.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jij weet echt elke vorm van romantiek de kop in te drukken.
liefquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
We hebben weer geluid, mike slaat zijn arm om lotus en geeft haar een kusje op haar hoofd.
Dat wel ja.quote:
Wanneer heeft ze zoveel gezopen? Vanavond?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Vond lotus maar een draak vandaag, laatste dag van mike en dan gaat ze zuipen en op bed liggen.
Nu ligt ze volgens mij weer te huilen en mike deed haar gezicht aaien of zo.
Volgens mij vanmiddag. Maar ik weet het niet zeker hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze zoveel gezopen? Vanavond?
Die liep begin van de middag al met wijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De hele dag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vanaf dat ze hoorde dat Mike zijn 24 uur had aangevraagd, vanochtend dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kom op zeg, niet naar de bekende weg vragen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt dikke vette bullshit. Dat wordt hier beweerd.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:43 schreef juul. het volgende:
[..]
Vanaf dat ze hoorde dat Mike zijn 24 uur had aangevraagd, vanochtend dus
Ik heb haar iig niet zien drinken maar ze was ook veel off stream dus geen idee verder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt dikke vette bullshit. Dat wordt hier beweerd.Ze heeft om een uur of 13 een fles wijn met Mike opgemaakt en is daarna gaan slapen.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Een brief voor Franny - 21 februari 2019.
x72t60y
Is echt niet waar, ze zei gelijk nadat Mike vertelde dat hij naar huis ging dan ga ik zo aan de zuip en even later liep ze al met een doorzichtige plastic beker met wijn rond het terrein.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt dikke vette bullshit. Dat wordt hier beweerd.Ze heeft om een uur of 13 een fles wijn met Mike opgemaakt en is daarna gaan slapen.
Precies. Maar het wordt hier beweerd door iemand die een bloedhekel aan haar heeft en het is waar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb haar iig niet zien drinken maar ze was ook veel off stream dus geen idee verder.
Tim hoort alleen wat Tim wil horen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk gaan papa en mama Franny en Jordy die Timo verbaal helemaal slopen morgen
Ik denk dat ze haar voor het blok gaan zetten: "Of je maakt nu de relatie uit of we nemen je mee naar huis".quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk gaan papa en mama Franny en Jordy die Timo verbaal helemaal slopen morgen
Nee, dat wilde ze gaan doen en toen heeft Merel inderdaad gezegd dat niet te doen en haar in de gaten gehouden. Nogmaals, ze dronk met Mike tussen de middag een glas wijn en is daarna gaan slapen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:47 schreef juul. het volgende:
[..]
Is echt niet waar, ze zei gelijk nadat Mike vertelde dat hij naar huis ging dan ga ik zo aan de zuip en even later liep ze al met een doorzichtige plastic beker met wijn rond het terrein.
Zelfs Merel zei er nog wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |