Er moet nog een T achter houd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef murp het volgende:
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams. Schendt een user deze regels, zet dan een TR en vermijd zelf de discussie, zo loopt de COS het beste door. In zeer ernstige gevallen (zoals doodverwensingen, bedreigingen) kan ook een mail naar de gezamelijke pm box van de UTO-mods worden gestuurd.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Jensbood zich aan voor een trio met Tim en Franny. Franny: Oh ok? Tim: ERROR.
geen idee, ik heb de tekst enkel iets kleiner gemaakt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er moet nog een T achter houd.
Bedankt Murp.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef murp het volgende:
[..]
geen idee, ik heb de tekst enkel iets kleiner gemaakt.
Bedankt murp!
En niet meer roodquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef murp het volgende:
[..]
Bedankt murp!
Zwaar geschut hier? Ik zag iets klein gedrukt maar was onduidelijk. Niet in klein maar in bedoeling.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef murp het volgende:
[..]
Bedankt murp!
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef murp het volgende:
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams. Schendt een user deze regels, zet dan een TR en vermijd zelf de discussie, zo loopt de COS het beste door. In zeer ernstige gevallen (zoals doodverwensingen, bedreigingen) kan ook een mail naar de gezamelijke pm box van de UTO-mods worden gestuurd.
quote:
Bedenkelijke houding, maar.... het is Teddyquote:
Nee toch? ...loop het hier a.u.b...loopt het hier a.u.b...(ik denk) loop ...dus houd...quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze leven echt duidelijk langs elkaar heen daar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Jens: Wist jij dat we zondag markt hebben
Gerrit: Eh, uhm.. ik heb zondag familiebezoek.
De bomen hebben pauze. Nieuwe streamlock.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:36 schreef DKUp het volgende:
Gerrit vertrekt.
Hissie komt bij Chrissie binnen
Oh.. goed dat je het meld ...nu zie ik het pas ... dankjewel murp..quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef murp het volgende:
[..]
Bedankt murp!
vandaag?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets gemist ?
Weet je dat Mike morgen vertrekt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou ..heb je even?...quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb je even?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |