quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik wel. Er zijn nog best wat mooie gingervrouwen maar bij mannen zie je ze nauwelijks. Misschien die homo dan van modern familie maar nog meer?
Kaas maakt je eikel fluorescerend?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, mijn eikel is fluorescerend door alle kaas
Sorry maar hier is echt niks moois aan. Alleen een ginger die niet gelijk met 21 jaar kalend is maar dat is ook alles.quote:
Geen idee, gewoon zo weinig mogelijk wassenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kaas maakt je eikel fluorescerend?
maakt het merk nog uit?
Wel mannelijke inhammenquote:
Oh die kaas. iel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon zo weinig mogelijk wassen
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij gingers zijn tenminste geaccepteerd. Koerden zijn nergens welkom
hahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Koerden zijn alleen welkom in Turkse massagraven.
Ey afoe bakra afoe def rhymez ja mang.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ey jongedame, loop jij over mij te roddelen hier?
Het zijn ook net Armeniërsquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
zo hallo heequote:Op donderdag 21 februari 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Lolquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Hahhaha of van ISquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Aaiiiii boeng, ik heb direct meer respect voor je gekregen. Je hing zeker veel met Suri’s vroeger.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ey afoe bakra afoe def rhymez ja mang.
weinig animo amigoquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
er komt een tweede SC jongens, hebben jullie zin om de strijd aan te gaan
wowquote:
Ja je hebt een kind we knowquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:09 schreef Myrr het volgende:
Wajo mijn keukenkastjes zitten onder de stickers ineens. fml.
Nee we waren gewoon allemaal meelopers van de straattaal. Dat was medio 2004. Mooie tijden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Aaiiiii boeng, ik heb direct meer respect voor je gekregen. Je hing zeker veel met Suri’s vroeger.
Mag toch klagen joh.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow
[..]
Ja je hebt een kind we know
wat een spannende tijdquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vrees dat het een even geslaagd project als YNG gaat zijn
Zeker weten maar er zijn topics waar je meer aanspraak krijgt op waar je op doelt, denk ik... er zijn betere keuzes wat dat betreft maar ga vooral door we zijn vrij hier te plaatsen wat we willen gelukkig.quote:
Ah 2004, toen we nog jong en onschuldig waren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee we waren gewoon allemaal meelopers van de straattaal. Dat was medio 2004. Mooie tijden.
Of Suri’s hingen hem in haar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Aaiiiii boeng, ik heb direct meer respect voor je gekregen. Je hing zeker veel met Suri’s vroeger.
Ook dat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of Suri’s hingen hem in haar.
Hey hoe gaat hetquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Doe niet zo mad. Heeft je vriendin je kind tegen je zin in geaborteerd ofzo of waarom gedraag je je zo zuur?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten maar er zijn topics waar je meer aanspraak krijgt op waar je op doelt, denk ik... er zijn betere keuzes wat dat betreft maar ga vooral door we zijn vrij hier te plaatsen wat we willen gelukkig.
Misschien wil fylax voor de gelegenheid terugkomenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wow retaliationquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Doe niet zo mad. Heeft je vriendin je kind tegen je zin in geaborteerd ofzo of waarom gedraag je je zo zuur?
Rustig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:14 schreef Myrr het volgende:
Je lijkt wel zon jaloers kutwijf dat uit wanhoop maar zwangeren gaat afzeiken omdat haar eigen sloot te zuur is om te verwekken.
Daar twijfel ik geen seconde aan. Ze lust die blakaman tollie als een nasi kip. Njang switi!quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of Suri’s hingen hem in haar.
Oh nou. Doe eens niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow retaliation
Ik wil weer beetje indruk maken op stimorol natuurlijk.
Ja jammer alleen dat de paar die ik kreeg echt zwaar tegen vielen in formaat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:14 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen seconde aan. Ze lust die blakaman tollie als een nasi kip. Njang switi!
Nee lol.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
Betekent dat overigens dat je zwanger bent?!
Suri. En daarna mezelf wassen met bleek.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je liever een Surinamer of een ginger? Ben nu wel benieuwd
Liever hansworstquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je liever een Surinamer of een ginger? Ben nu wel benieuwd
Je weegt 60 kg, vriend. Ik eet jongetjes als jij op als ontbijt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:13 schreef scrupuleus het volgende:
Killem en Mario oprotten, er komt vanavond een nieuwe sc in klb voor jullie.
Ja, daar twijfel ik niet overquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee lol.
Als het zo is ben jij de eerste die het weet.
Wow jeetje doe rustig nou nouquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HOU JE BEK EENS TAKKEWIJF HOER HOER HOERRRRRR KUTHOERRRR
Eet jij jongetjes?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:16 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je weegt 60 kg, vriend. Ik eet jongetjes als jij op als ontbijt.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja jammer alleen dat de paar die ik kreeg echt zwaar tegen vielen in formaat.
84 kgquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:16 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je weegt 60 kg, vriend. Ik eet jongetjes als jij op als ontbijt.
Deze man.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:14 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen seconde aan. Ze lust die blakaman tollie als een nasi kip. Njang switi!
Alleen als ze een grote mond hebben op internet. Voor de rest heb ik geen katholieke behoeftes.quote:
een grote mond in het echt is ook handigquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Alleen als ze een grote mond hebben op internet. Voor de rest heb ik geen katholieke behoeftes.
Koekoekquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HOU JE BEK EENS TAKKEWIJF HOER HOER HOERRRRRR KUTHOERRRR
Kun je lekker veel eten he dikzakquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een grote mond in het echt is ook handig
Ah een alpha internet rambo. Leuk, die hadden we hier nog niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Alleen als ze een grote mond hebben op internet. Voor de rest heb ik geen katholieke behoeftes.
Nee is grapje heb maar 1 keer, was een ex. Creools.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]![]()
Waren het wel creolen? Of hindustanen of javanen?
help ik krijg een lichte hartaanval wacht toch niet hahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je lekker veel eten he dikzak
Het is al een tijdje bijna half 5 trouwens...quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
help ik krijg een lichte hartaanval wacht toch niet haha
Is dit een referentie?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
help ik krijg een lichte hartaanval wacht toch niet haha
klopt, keek net al vol schrik naar de klokquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is al een tijdje bijna half 5 trouwens...
Ik ook toen ik jou nog zag postenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, keek net al vol schrik naar de klok
Ben je daarom zo blank?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Suri. En daarna mezelf wassen met bleek.
mijn collega's bleven allemaal wat langer vandaag dus heel mijn planning is in de warquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook toen ik jou nog zag posten
Zeker. Zowel letterlijk als figuurlijk voor sommige onder ons.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een grote mond in het echt is ook handig
Ik ben een ongelovige hond.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah een alpha internet rambo. Leuk, die hadden we hier nog niet.
En ter info, gaan die behoeftes verder dan alleen bij katholieken. Je ziet dat bij meer religies helaas.
Volger gespot.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn collega's bleven allemaal wat langer vandaag dus heel mijn planning is in de war
Ah, oke. Ik dacht al: hoeveel zou Myrr er wel niet afgewerkt hebben? Je zocht toch niet je aandacht bij foute mannen op straat, hè?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee is grapje heb maar 1 keer, was een ex. Creools.
Ik zou dan echt heel erg gaan zweten enzoquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn collega's bleven allemaal wat langer vandaag dus heel mijn planning is in de war
Ik ook. Boks.quote:
Arme ananasquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
nooit gedacht dat de dag zou komen maar jongens, het is echt bijna half 5
fijne dag verder behalve Catkiller, die mag anaal gepenetreerd worden door een cactus die vast zit aan een ananas
Nee viel wel mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:26 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik dacht al: hoeveel zou Myrr er wel niet afgewerkt hebben? Je zocht toch niet je aandacht bij foute mannen op straat, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |