Oeiiquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
ben hier vroeger veel mee gepest dus vind ik niet zo leuk
Precies, precies.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dan zit je gelijk goed in de put natuurlijk. Of je zorgt dat die verdwijnenMaar dat zien we dan wel weer
Heb 2 paspoorten my G 😎quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij gingers zijn tenminste geaccepteerd. Koerden zijn nergens welkom
Als jij zou paren met HPLC kwam daar denk ik een albinoneger uit.quote:
Liever niet, dan heeft ze het daarna op een autistenforum alleen maar over mijn piemelquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij zou paren met HPLC kwam daar denk ik een albinoneger uit.
En die heet dan Mariocash.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe behaard dat kind zou zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je zo'n unieke piemel dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Liever niet, dan heeft ze het daarna op een autistenforum alleen maar over mijn piemel
Van wie is dat nou een kloon dan?quote:
Kan wel hoor? Maar zou nooitttt paren met een GiNGeRquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ambipurquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van wie is dat nou een kloon dan?
Driepinkquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van wie is dat nou een kloon dan?
Snap ik wel. Er zijn nog best wat mooie gingervrouwen maar bij mannen zie je ze nauwelijks. Misschien die homo dan van modern familie maar nog meer?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kan wel hoor? Maar zou nooitttt paren met een GiNGeR
Nederland.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
En waar voel je je het meest thuis?
Die is niet aantrekkelijk ook. Ken geen enkele die knap is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik wel. Er zijn nog best wat mooie gingervrouwen maar bij mannen zie je ze nauwelijks. Misschien die homo dan van modern familie maar nog meer?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |