nicequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja best wel oké heb van die hand toch alleen maar mijn duim nodig.
Ik groet pas terug als je mediocre ambtenaar benoemt bij je groet.quote:
Soort omgekeerde psychologie dat iemand toch geïnteresseerd blijkt te zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik voorkom dit altijd door te fantaseren dat al die negatieve signalen gewoon gemaakt worden om niet te obvious te zijn
Ik hoop dat je deze zin snapt.
ik ben een bovengemiddeldequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik groet pas terug als je mediocre ambtenaar benoemt bij je groet.
just sayin
Nou dan niet toch doeiquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik groet pas terug als je mediocre ambtenaar benoemt bij je groet.
just sayin
Sorry dat ik je quote maar hier schiet nooit iemand uit zijn slof hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, voordat ze helemaal uit der slof schiet.
Ik ben een vredelievend persoon
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja best wel oké heb van die hand toch alleen maar mijn duim nodig.
Ja, juist. Zolang jij dat maar gelooft ben je wel gelukkig toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soort omgekeerde psychologie dat iemand toch geïnteresseerd blijkt te zijn?
Moet jij wetenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry dat ik je quote maar hier schiet nooit iemand uit zijn slof hoor.
je moet het gewoon niet al te ingewikkeld makenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
Niet te geloven dat ik al weken Flippiee probeer te hosselen en Der_Mann haar uit onzekerheid gewoon gaat neuken.
Nee hoor. Weet jij al wie van de 6 verkrachters je biologische vader is of zien we je binnenkort bij spoorloosquote:
Ik bewaar deze post voor de rechtbank.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:21 schreef Myrr het volgende:
Over ambtenaren gesproken. Myrr gaat geregistreerd partnerschappen
Als een van ons dan deaud gaat krijgt de ander 900 nogwat euro p.m. tot aow leeftijd.
hohoho even normaal doen tegen onze aberquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha vandaar dat het zo'n kutwijf is.
Ja en dan? Zijn toch hun eigen regels gekkie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bewaar deze post voor de rechtbank.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurt altijd als er een paar users met een licht tintje in hun huidskleur komen posten
Thats racistquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurt altijd als er een paar users met een licht tintje in hun huidskleur komen posten
Tot diegene iemand date, trouwt, kinderen krijgt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, juist. Zolang jij dat maar gelooft ben je wel gelukkig toch?
bel mequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tot diegene iemand date, trouwt, kinderen krijgt.
oeiquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is beter dan hoop krijgen en vervolgens afgewezen worden.
Jeetj wat een gecare baby 🤗quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee hoor. Weet jij al wie van de 6 verkrachters je biologische vader is of zien we je binnenkort bij spoorloos
Was ik maar getint man.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
half 5, hij gingquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
mijn collega kwam van zijn stoel omhoog, deed zijn jas aan en liep gewoon weg zonder iets te zeggen en is naar huis
wat een big dick energy hier
vieze white knightquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Spel eerst haar usernaam eens goed.
Kan ze wel hebben johquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
hohoho even normaal doen tegen onze aber
Beter dan met een bomgordelquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:34 schreef Flamarande het volgende:
Denken jullie dat stimo zo onzeker is omdat haar vader de hele dag in een jurk loopt
bedankt voor dit feitjequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:40 schreef HPLC het volgende:
als ik trouwens naar die top 500 kijk met hoogste score dan wordt de top van die lijst gedomineerd door frontpagers
Dat is één grote nazicirclejerk. Daar zal vast veel met elkaar worden ingestemd idd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:40 schreef HPLC het volgende:
als ik trouwens naar die top 500 kijk met hoogste score dan wordt de top van die lijst gedomineerd door frontpagers
boeiend!quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:40 schreef HPLC het volgende:
echt hequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:40 schreef HPLC het volgende:
Van jou? Stuur maar in DM.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:42 schreef Flippiee het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 21 februari 2019 15:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pics?
He Flippiee, ga je mee naar de dierentuin?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van jou? Stuur maar in DM.
[..]
Niet zo onzeker doen joh
Doei.quote:
Weet ik.quote:
even jouw slang bekijken zekerquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
He Flippiee, ga je mee naar de dierentuin?
Hallo naatjequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
He Flippiee, ga je mee naar de dierentuin?
Ja dan zit je gelijk goed in de put natuurlijk. Of je zorgt dat die verdwijnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tot diegene iemand date, trouwt, kinderen krijgt.
Gras is groen, water is nat, Driepink is wanhopig, Hermann is dik, TARDIS. is depressief, Aber is ongesteld, Haags is vervelend en Hans die is roodharigquote:
Vandaag mag alles.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar als ik nu een dikgrapje maak noem je me weer saai
je bent zelf natquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gras is groen, water is nat, Driepink is wanhopig, Hermann is dik, TARDIS. is depressief, Aber is ongesteld, Haags is vervelend en Hans die is roodharig
sowquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gras is groen, water is nat, Driepink is wanhopig, Hermann is dik, TARDIS. is depressief, Aber is ongesteld, Haags is vervelend en Hans die is roodharig
Goede samenvatting wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oeiiquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
ben hier vroeger veel mee gepest dus vind ik niet zo leuk
Precies, precies.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dan zit je gelijk goed in de put natuurlijk. Of je zorgt dat die verdwijnenMaar dat zien we dan wel weer
Heb 2 paspoorten my G 😎quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij gingers zijn tenminste geaccepteerd. Koerden zijn nergens welkom
Als jij zou paren met HPLC kwam daar denk ik een albinoneger uit.quote:
Liever niet, dan heeft ze het daarna op een autistenforum alleen maar over mijn piemelquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij zou paren met HPLC kwam daar denk ik een albinoneger uit.
En die heet dan Mariocash.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe behaard dat kind zou zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je zo'n unieke piemel dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Liever niet, dan heeft ze het daarna op een autistenforum alleen maar over mijn piemel
Van wie is dat nou een kloon dan?quote:
Kan wel hoor? Maar zou nooitttt paren met een GiNGeRquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ambipurquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van wie is dat nou een kloon dan?
Driepinkquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van wie is dat nou een kloon dan?
Snap ik wel. Er zijn nog best wat mooie gingervrouwen maar bij mannen zie je ze nauwelijks. Misschien die homo dan van modern familie maar nog meer?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kan wel hoor? Maar zou nooitttt paren met een GiNGeR
Nederland.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
En waar voel je je het meest thuis?
Die is niet aantrekkelijk ook. Ken geen enkele die knap is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik wel. Er zijn nog best wat mooie gingervrouwen maar bij mannen zie je ze nauwelijks. Misschien die homo dan van modern familie maar nog meer?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |