Thats racistquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurt altijd als er een paar users met een licht tintje in hun huidskleur komen posten
Tot diegene iemand date, trouwt, kinderen krijgt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, juist. Zolang jij dat maar gelooft ben je wel gelukkig toch?
bel mequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tot diegene iemand date, trouwt, kinderen krijgt.
oeiquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is beter dan hoop krijgen en vervolgens afgewezen worden.
Jeetj wat een gecare baby 🤗quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee hoor. Weet jij al wie van de 6 verkrachters je biologische vader is of zien we je binnenkort bij spoorloos
Was ik maar getint man.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurt altijd als er een paar users met een licht tintje in hun huidskleur komen posten
half 5, hij gingquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
mijn collega kwam van zijn stoel omhoog, deed zijn jas aan en liep gewoon weg zonder iets te zeggen en is naar huis
wat een big dick energy hier
vieze white knightquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Spel eerst haar usernaam eens goed.
Kan ze wel hebben johquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
hohoho even normaal doen tegen onze aber
Beter dan met een bomgordelquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:34 schreef Flamarande het volgende:
Denken jullie dat stimo zo onzeker is omdat haar vader de hele dag in een jurk loopt
bedankt voor dit feitjequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:40 schreef HPLC het volgende:
als ik trouwens naar die top 500 kijk met hoogste score dan wordt de top van die lijst gedomineerd door frontpagers
Dat is één grote nazicirclejerk. Daar zal vast veel met elkaar worden ingestemd idd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:40 schreef HPLC het volgende:
als ik trouwens naar die top 500 kijk met hoogste score dan wordt de top van die lijst gedomineerd door frontpagers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |