nicequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja best wel oké heb van die hand toch alleen maar mijn duim nodig.
Ik groet pas terug als je mediocre ambtenaar benoemt bij je groet.quote:
Soort omgekeerde psychologie dat iemand toch geïnteresseerd blijkt te zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik voorkom dit altijd door te fantaseren dat al die negatieve signalen gewoon gemaakt worden om niet te obvious te zijn
Ik hoop dat je deze zin snapt.
ik ben een bovengemiddeldequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik groet pas terug als je mediocre ambtenaar benoemt bij je groet.
just sayin
Nou dan niet toch doeiquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik groet pas terug als je mediocre ambtenaar benoemt bij je groet.
just sayin
Sorry dat ik je quote maar hier schiet nooit iemand uit zijn slof hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, voordat ze helemaal uit der slof schiet.
Ik ben een vredelievend persoon
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja best wel oké heb van die hand toch alleen maar mijn duim nodig.
Ja, juist. Zolang jij dat maar gelooft ben je wel gelukkig toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soort omgekeerde psychologie dat iemand toch geïnteresseerd blijkt te zijn?
Moet jij wetenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry dat ik je quote maar hier schiet nooit iemand uit zijn slof hoor.
je moet het gewoon niet al te ingewikkeld makenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
Niet te geloven dat ik al weken Flippiee probeer te hosselen en Der_Mann haar uit onzekerheid gewoon gaat neuken.
Nee hoor. Weet jij al wie van de 6 verkrachters je biologische vader is of zien we je binnenkort bij spoorloosquote:
Ik bewaar deze post voor de rechtbank.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:21 schreef Myrr het volgende:
Over ambtenaren gesproken. Myrr gaat geregistreerd partnerschappen
Als een van ons dan deaud gaat krijgt de ander 900 nogwat euro p.m. tot aow leeftijd.
hohoho even normaal doen tegen onze aberquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha vandaar dat het zo'n kutwijf is.
Ja en dan? Zijn toch hun eigen regels gekkie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bewaar deze post voor de rechtbank.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurt altijd als er een paar users met een licht tintje in hun huidskleur komen posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |