Koekoekquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HOU JE BEK EENS TAKKEWIJF HOER HOER HOERRRRRR KUTHOERRRR
Kun je lekker veel eten he dikzakquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een grote mond in het echt is ook handig
Ah een alpha internet rambo. Leuk, die hadden we hier nog niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Alleen als ze een grote mond hebben op internet. Voor de rest heb ik geen katholieke behoeftes.
Nee is grapje heb maar 1 keer, was een ex. Creools.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]![]()
Waren het wel creolen? Of hindustanen of javanen?
help ik krijg een lichte hartaanval wacht toch niet hahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je lekker veel eten he dikzak
Het is al een tijdje bijna half 5 trouwens...quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
help ik krijg een lichte hartaanval wacht toch niet haha
Is dit een referentie?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
help ik krijg een lichte hartaanval wacht toch niet haha
klopt, keek net al vol schrik naar de klokquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is al een tijdje bijna half 5 trouwens...
Ik ook toen ik jou nog zag postenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, keek net al vol schrik naar de klok
Ben je daarom zo blank?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Suri. En daarna mezelf wassen met bleek.
mijn collega's bleven allemaal wat langer vandaag dus heel mijn planning is in de warquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook toen ik jou nog zag posten
Zeker. Zowel letterlijk als figuurlijk voor sommige onder ons.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een grote mond in het echt is ook handig
Ik ben een ongelovige hond.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah een alpha internet rambo. Leuk, die hadden we hier nog niet.
En ter info, gaan die behoeftes verder dan alleen bij katholieken. Je ziet dat bij meer religies helaas.
Volger gespot.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn collega's bleven allemaal wat langer vandaag dus heel mijn planning is in de war
Ah, oke. Ik dacht al: hoeveel zou Myrr er wel niet afgewerkt hebben? Je zocht toch niet je aandacht bij foute mannen op straat, hè?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee is grapje heb maar 1 keer, was een ex. Creools.
Ik zou dan echt heel erg gaan zweten enzoquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn collega's bleven allemaal wat langer vandaag dus heel mijn planning is in de war
Ik ook. Boks.quote:
Arme ananasquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
nooit gedacht dat de dag zou komen maar jongens, het is echt bijna half 5
fijne dag verder behalve Catkiller, die mag anaal gepenetreerd worden door een cactus die vast zit aan een ananas
Nee viel wel mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:26 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik dacht al: hoeveel zou Myrr er wel niet afgewerkt hebben? Je zocht toch niet je aandacht bij foute mannen op straat, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |