quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik wel. Er zijn nog best wat mooie gingervrouwen maar bij mannen zie je ze nauwelijks. Misschien die homo dan van modern familie maar nog meer?
Kaas maakt je eikel fluorescerend?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, mijn eikel is fluorescerend door alle kaas
Sorry maar hier is echt niks moois aan. Alleen een ginger die niet gelijk met 21 jaar kalend is maar dat is ook alles.quote:
Geen idee, gewoon zo weinig mogelijk wassenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kaas maakt je eikel fluorescerend?
maakt het merk nog uit?
Wel mannelijke inhammenquote:
Oh die kaas. iel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon zo weinig mogelijk wassen
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij gingers zijn tenminste geaccepteerd. Koerden zijn nergens welkom
hahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Koerden zijn alleen welkom in Turkse massagraven.
Ey afoe bakra afoe def rhymez ja mang.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ey jongedame, loop jij over mij te roddelen hier?
Het zijn ook net Armeniërsquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
zo hallo heequote:Op donderdag 21 februari 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Lolquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Hahhaha of van ISquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Aaiiiii boeng, ik heb direct meer respect voor je gekregen. Je hing zeker veel met Suri’s vroeger.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ey afoe bakra afoe def rhymez ja mang.
weinig animo amigoquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
er komt een tweede SC jongens, hebben jullie zin om de strijd aan te gaan
wowquote:
Ja je hebt een kind we knowquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:09 schreef Myrr het volgende:
Wajo mijn keukenkastjes zitten onder de stickers ineens. fml.
Nee we waren gewoon allemaal meelopers van de straattaal. Dat was medio 2004. Mooie tijden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Aaiiiii boeng, ik heb direct meer respect voor je gekregen. Je hing zeker veel met Suri’s vroeger.
Mag toch klagen joh.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow
[..]
Ja je hebt een kind we know
wat een spannende tijdquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vrees dat het een even geslaagd project als YNG gaat zijn
Zeker weten maar er zijn topics waar je meer aanspraak krijgt op waar je op doelt, denk ik... er zijn betere keuzes wat dat betreft maar ga vooral door we zijn vrij hier te plaatsen wat we willen gelukkig.quote:
Ah 2004, toen we nog jong en onschuldig waren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee we waren gewoon allemaal meelopers van de straattaal. Dat was medio 2004. Mooie tijden.
Of Suri’s hingen hem in haar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Aaiiiii boeng, ik heb direct meer respect voor je gekregen. Je hing zeker veel met Suri’s vroeger.
Ook dat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of Suri’s hingen hem in haar.
Hey hoe gaat hetquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Doe niet zo mad. Heeft je vriendin je kind tegen je zin in geaborteerd ofzo of waarom gedraag je je zo zuur?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten maar er zijn topics waar je meer aanspraak krijgt op waar je op doelt, denk ik... er zijn betere keuzes wat dat betreft maar ga vooral door we zijn vrij hier te plaatsen wat we willen gelukkig.
Misschien wil fylax voor de gelegenheid terugkomenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wow retaliationquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Doe niet zo mad. Heeft je vriendin je kind tegen je zin in geaborteerd ofzo of waarom gedraag je je zo zuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |