Costa gaan ze niet missen, Partey wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Dit gaat Juve thuis heel makkelijk klaren zo
Wat isquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is een intens domme penalty weggegeven door Fernandinho.
Spelers nog niet echt gewend aan de VAR?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een intens domme penalty weggegeven door Fernandinho.
ziektequote:Op woensdag 20 februari 2019 21:51 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=4_RHoHLZwOM
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Deze zag scheids zelf dus dat is dommer dan dom.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Spelers nog niet echt gewend aan de VAR?
Blijkbaar niet nee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Spelers nog niet echt gewend aan de VAR?
Doet GGMM ook aan modden verder?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stonden GGMM en ik daar even te shinen.
En bij het volgende potje Rambo gaat hij weer vol op jou.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
En bij het volgende potje Rambo gaat hij weer vol op jou.
Eens, dat moet voor de neutrale toeschouwer een genot zijn om naar te kijken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik was de neutrale toeschouwer en ik kan dat bevestigen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dat moet voor de neutrale toeschouwer een genot zijn om naar te kijken.
Morata is underrated.quote:
Ik denk dat deze pokemon Hyper Fang op level 14 leert.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet wat de favoriete Pokémon van Morata is
quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat deze pokemon Hyper Fang op level 14 leert.
Jij had hem gegeven dusquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die geef je alleen als je heel flauw bent.
Maar gelukkig is Blom niet de scheidsrechter.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die geef je alleen als je heel flauw bent.
Ja, want ik ben pro-Atletiquote:
Ik wilde deze grap ook maken maar ik was nog aan het nadenken over wie de meest flauwe user is.quote:
Ik vind die vent zo'n overschat kneusjequote:Op woensdag 20 februari 2019 22:17 schreef Max23 het volgende:
Commentator die nu pas de vingertop ziet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]Ik heb al een post gezet dat ik niet ga kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede meltdown.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:21 schreef VeX- het volgende:
Ik schakel net in en ik zie het weer Juve word weer geholpen omdat Ronaldo (braak) en voetbalbelangen. Afschaffen die hele hoeren corrupte CL. Op deze manier bloedt het vanzelf dood. Of dan gaan ze meer die Chineze toer op want die betalen toch wel ook al hebben ze geen ene kut verstand van voetbal.
Dit concludeer je na een halve minuut?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:21 schreef VeX- het volgende:
Ik schakel net in en ik zie het weer Juve word weer geholpen omdat Ronaldo (braak) en voetbalbelangen. Afschaffen die hele hoeren corrupte CL. Op deze manier bloedt het vanzelf dood. Of dan gaan ze meer die Chineze toer op want die betalen toch wel ook al hebben ze geen ene kut verstand van voetbal.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:21 schreef VeX- het volgende:
Stijnquote:
Dat kan me oprecht heel weinig interesseren.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stijn
Wat vind je van de aanvoerdersband die ze bij Willem II hebben gemaakt voor komende bekerwedstrijd?
[ afbeelding ]
extreem lelijkquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stijn
Wat vind je van de aanvoerdersband die ze bij Willem II hebben gemaakt voor komende bekerwedstrijd?
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat jij altijd wat met de bekerwedstrijden had. Toch leuk dat ze een cupfighter bandje hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan me oprecht heel weinig interesseren.
Daar staat Halve Willem.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stijn
[ afbeelding ]
Dus ook in China kijkt er geen hond?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:26 schreef VeX- het volgende:
Het is een schande. Maar wacht maar, er zit echt geen hond te wachten op een CL waar alleen de grote topclubs om het jaar wisselen van beker. Behalve die Chinezen, die zijn er dol op, en zij eten letterlijk hond dus of je dat nou goed moet vinden.
Oke, tong.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:26 schreef VeX- het volgende:
Het is een schande. Maar wacht maar, er zit echt geen hond te wachten op een CL waar alleen de grote topclubs om het jaar wisselen van beker. Behalve die Chinezen, die zijn er dol op, en zij eten letterlijk hond dus of je dat nou goed moet vinden.
De Nederlandse beker doet me niet heel veel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij altijd wat met de bekerwedstrijden had. Toch leuk dat ze een cupfighter bandje hebben.
Cupfighters
Aan hoeveelste blikje zit je nu?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:26 schreef VeX- het volgende:
Alleen Spaanse cupfighters?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Nederlandse beker doet me niet heel veel.
Alles Spaans.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen Spaanse cupfighters?
Volgende week donderdag kijk ik met meer dan gemiddelde interesse naar Valencia v Real Betis.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen Spaanse cupfighters?
quote:
ROOTAMENDI!quote:
Goeie, en ik zou erom lachen als de huidige staat van topvoetbal niet zo belachelijk kut was. Die VAR is ook een ontzettende kneuzenkermis waarbij ze niet durven te fluiten tegen de superclubs en alles tegelijkertijd wel in hun voordeel wordt uitgelegd. Uberlichte aanraking is dan meteen een penalty tegen de kleinere clubs. Ik snap echt niet dat mensen dit allemaal maar best vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus ook in China kijkt er geen hond?
Zuid- of Noord-Correa?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Correa is wel een baas, die gaat Atleti hier de winst bezorgen
"cupfighters"quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij altijd wat met de bekerwedstrijden had. Toch leuk dat ze een cupfighter bandje hebben.
Cupfighters
Is Schalke een superclub?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:30 schreef VeX- het volgende:
[..]
Goeie, en ik zou erom lachen als de huidige staat van topvoetbal niet zo belachelijk kut was. Die VAR is ook een ontzettende kneuzenkermis waarbij ze niet durven te fluiten tegen de superclubs en alles tegelijkertijd wel in hun voordeel wordt uitgelegd. Uberlichte aanraking is dan meteen een penalty tegen de kleinere clubs. Ik snap echt niet dat mensen dit allemaal maar best vinden.
We gaan er allemaal aan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beide ogen present.
[ afbeelding ]
Lekker voor jequote:Op woensdag 20 februari 2019 22:33 schreef VeX- het volgende:
VAR IS ECHT NON VOETBAL. DIT SLAAT NERGENS OP.
Ik ook niet, maar je kan hem geven (lol)quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vond hier niet heel veel aan de hand.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:34 schreef bombmannl het volgende:
Zo’n duwtje is gewoon contactsport. Uefamaffia
Ja zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je kan hem geven (lol)
Ronaldo heeft geen creativiteitquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Joepie de enige speler met creativiteit eraf
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag of Schalke een superclub is?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:34 schreef VeX- het volgende:
Jongens wat zei ik je. Ik wist het. Ik heb gelijk gekregen. Echte kenners wisten dit.
Of een niet gegeven corner waardoor daar een goal uit voort komt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als dit op het WK gebeurt bij een beslissende goal in de laatste minuut.
Of 2 keer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:35 schreef bombmannl het volgende:
Het enige jammere aan de VAR is toch wel dat je bijna nooit meer met zekerheid kan juichen bij een doelpunt
Waarom zou je in dit geval? Je komt in een slechte positie waardoor je niet meer bij de bal kan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mua je mag ook proberen te blijven staan.
ok tot ziens!quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:36 schreef VeX- het volgende:
Prachtig om te zien hoe de mondjes hier gesnoerd worden. Fuvk deze kutwedstrijd en fuck de corrupte CL. IK schakel uit. Onthoud deze dag. Ik had gelijk. Tuurlijk had ik gelijk.
Dus dan maar gaan liggen omdat het dan ineens een overtreding is? Heel vreemd.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je in dit geval? Je komt in een slechte positie waardoor je niet meer bij de bal kan.
swalbe.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je in dit geval? Je komt in een slechte positie waardoor je niet meer bij de bal kan.
Doei.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:36 schreef VeX- het volgende:
Prachtig om te zien hoe de mondjes hier gesnoerd worden. Fuvk deze kutwedstrijd en fuck de corrupte CL. IK schakel uit. Onthoud deze dag. Ik had gelijk. Tuurlijk had ik gelijk.
Hand in rug en gewoon vallen. Altijd prijsquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:37 schreef Caland het volgende:
In plaats van schwalbes krijg je nu dus slimme varduikelingen
Vargod
Ligt eraan bij welke club je speelt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:36 schreef Zorro het volgende:
Duwen mag nou eenmaal niet. Ook niet een klein beetje.
KOOP DIE WARMTEPOMP. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:37 schreef Caland het volgende:
Vargod
Wat een visionair. Even mezelf nog extra op de schouder tikken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:30 schreef VeX- het volgende:
[..]
Goeie, en ik zou erom lachen als de huidige staat van topvoetbal niet zo belachelijk kut was. Die VAR is ook een ontzettende kneuzenkermis waarbij ze niet durven te fluiten tegen de superclubs en alles tegelijkertijd wel in hun voordeel wordt uitgelegd. Uberlichte aanraking is dan meteen een penalty tegen de kleinere clubs. Ik snap echt niet dat mensen dit allemaal maar best vinden.
assistingquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:37 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
video assistant real
IS SCHALKE EEN SUPERCLUB????quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:38 schreef VeX- het volgende:
[..]
Wat een visionair. Even mezelf nog extra op de schouder tikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:38 schreef KingRoland het volgende:
BREAKINGWat doet Ajax daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BREAKINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
BREAKINGAltijd weer die bel Chinezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Pjanic sukkelquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ronaldo heeft geen creativiteit
BREAKINGGGMM leeft voor zover ik weet nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BREAKINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het is nog 0-0 dus denk dat zijn trainer van mening is dat hij lekker gewerkt heeft.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus dan maar gaan liggen omdat het dan ineens een overtreding is? Heel vreemd.
BREAKINGIk vind niet dat je Pep zo moet noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Lekker bij elk beetje contact duiken (ook in aanvallend opzicht). De var kijkt te weinig op impact van bijv een duw, puur gefixeerd op of er “contact” is door slomo-beelden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:37 schreef Caland het volgende:
Vargod
BREAKINGValse tussenstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Update: Schalke - CityHoe kan ddit dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Update: Schalke - CityFlikker gewoon op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update: Schalke - CityOke bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo JRquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
OP NAAR HET BIANCONERI EN HAFCFAN TOPIC
Hij bekeek het uit oogpunt van Juve.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:46 schreef bianconeri het volgende:
Juve en de scheids in Madrid. Tis wat....
Kost geld.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:46 schreef Eenskijken het volgende:
ronaldo hoefte alleen zn been maar uit te steken
Gescoord door een dooie hond?quote:
xDquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij bekeek het uit oogpunt van Juve.
ho de fuck ar dat?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:46 schreef KingRoland het volgende:
Wel mooi dat een hele goede vriend van mij nu wel blij is. Ik gun Koffieplanter dit wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |