quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat deze pokemon Hyper Fang op level 14 leert.
Jij had hem gegeven dusquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die geef je alleen als je heel flauw bent.
Maar gelukkig is Blom niet de scheidsrechter.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die geef je alleen als je heel flauw bent.
Ja, want ik ben pro-Atletiquote:
Ik wilde deze grap ook maken maar ik was nog aan het nadenken over wie de meest flauwe user is.quote:
Ik vind die vent zo'n overschat kneusjequote:Op woensdag 20 februari 2019 22:17 schreef Max23 het volgende:
Commentator die nu pas de vingertop ziet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]Ik heb al een post gezet dat ik niet ga kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede meltdown.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:21 schreef VeX- het volgende:
Ik schakel net in en ik zie het weer Juve word weer geholpen omdat Ronaldo (braak) en voetbalbelangen. Afschaffen die hele hoeren corrupte CL. Op deze manier bloedt het vanzelf dood. Of dan gaan ze meer die Chineze toer op want die betalen toch wel ook al hebben ze geen ene kut verstand van voetbal.
Dit concludeer je na een halve minuut?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:21 schreef VeX- het volgende:
Ik schakel net in en ik zie het weer Juve word weer geholpen omdat Ronaldo (braak) en voetbalbelangen. Afschaffen die hele hoeren corrupte CL. Op deze manier bloedt het vanzelf dood. Of dan gaan ze meer die Chineze toer op want die betalen toch wel ook al hebben ze geen ene kut verstand van voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |