quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:21 schreef VeX- het volgende:
Ik schakel net in en ik zie het weer Juve word weer geholpen omdat Ronaldo (braak) en voetbalbelangen. Afschaffen die hele hoeren corrupte CL. Op deze manier bloedt het vanzelf dood. Of dan gaan ze meer die Chineze toer op want die betalen toch wel ook al hebben ze geen ene kut verstand van voetbal.
Stijnquote:
Dat kan me oprecht heel weinig interesseren.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stijn
Wat vind je van de aanvoerdersband die ze bij Willem II hebben gemaakt voor komende bekerwedstrijd?
[ afbeelding ]
extreem lelijkquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stijn
Wat vind je van de aanvoerdersband die ze bij Willem II hebben gemaakt voor komende bekerwedstrijd?
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat jij altijd wat met de bekerwedstrijden had. Toch leuk dat ze een cupfighter bandje hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan me oprecht heel weinig interesseren.
Daar staat Halve Willem.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stijn
[ afbeelding ]
Dus ook in China kijkt er geen hond?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:26 schreef VeX- het volgende:
Het is een schande. Maar wacht maar, er zit echt geen hond te wachten op een CL waar alleen de grote topclubs om het jaar wisselen van beker. Behalve die Chinezen, die zijn er dol op, en zij eten letterlijk hond dus of je dat nou goed moet vinden.
Oke, tong.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:26 schreef VeX- het volgende:
Het is een schande. Maar wacht maar, er zit echt geen hond te wachten op een CL waar alleen de grote topclubs om het jaar wisselen van beker. Behalve die Chinezen, die zijn er dol op, en zij eten letterlijk hond dus of je dat nou goed moet vinden.
De Nederlandse beker doet me niet heel veel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij altijd wat met de bekerwedstrijden had. Toch leuk dat ze een cupfighter bandje hebben.
Cupfighters
Aan hoeveelste blikje zit je nu?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:26 schreef VeX- het volgende:
Alleen Spaanse cupfighters?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Nederlandse beker doet me niet heel veel.
Alles Spaans.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen Spaanse cupfighters?
Volgende week donderdag kijk ik met meer dan gemiddelde interesse naar Valencia v Real Betis.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen Spaanse cupfighters?
quote:
ROOTAMENDI!quote:
Goeie, en ik zou erom lachen als de huidige staat van topvoetbal niet zo belachelijk kut was. Die VAR is ook een ontzettende kneuzenkermis waarbij ze niet durven te fluiten tegen de superclubs en alles tegelijkertijd wel in hun voordeel wordt uitgelegd. Uberlichte aanraking is dan meteen een penalty tegen de kleinere clubs. Ik snap echt niet dat mensen dit allemaal maar best vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus ook in China kijkt er geen hond?
Zuid- of Noord-Correa?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Correa is wel een baas, die gaat Atleti hier de winst bezorgen
"cupfighters"quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij altijd wat met de bekerwedstrijden had. Toch leuk dat ze een cupfighter bandje hebben.
Cupfighters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |