SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 20-02-2019 20:53:52 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Hier en daar wel wat foutjes, maar door wat ik op Twitter had gelezen dacht ik echt dat het de hele tijd vals was.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Laatste lied vloog ie beetje uit de bocht maar de meesten zaten al vanaf de eerste seconden te zeiken. Tis gewoon een prima live optreden met passie.
Sommige hebben dan kennelijk liever die verlegen muisjes die niet durven entertainen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:49 schreef Kyran het volgende:
Ik post weer eens door slotjessorry.
[..]
Hier en daar wel wat foutjes, maar door wat ik op Twitter had gelezen dacht ik echt dat het de hele tijd vals was.
Crazy Little Thing Called Love doet hij best netjes (nu halverwege nummer). Dat past goed bij hem qua stem.
Hij is altijd overdreven op een podium van wat ik heb gezien van zijn live optredens (ook op Appelpop). Hij speelt het niet, hij is gewoon zo. Snap dat sommige mensen te kortzichtig zijn om dat te snappen of in te zien, maar om dan maar daarover te gaan zeiken ....
0-0 HT lijkt wel een standaard bij CL afgelopen wekenquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:51 schreef GeorgeM het volgende:
2-1 voor Juve? Of 2-0?
Ik dacht eigenlijk 1-1, maar Christiaanootje zal er wel weer een paar in het mandje leggen
quote:
Sorry voor de correctie.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:48 schreef ijs_beer het volgende:
. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.
Ja gister. JEEquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
0-0 HT lijkt wel een standaard bij CL afgelopen weken
Denk 0-0 rust 2-0 eind
HEEEEE. The sorry award is minequote:
Het zij Italianen. En Atletico speelt betonvoetbal, derhalve 1-0 in de laatste 10 minuten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:51 schreef GeorgeM het volgende:
2-1 voor Juve? Of 2-0?
Ik dacht eigenlijk 1-1, maar Christiaanootje zal er wel weer een paar in het mandje leggen
Ja en ik vind hem zelfs niet overdreven op het podium, ik hou juist van artiesten die zich erin verliezen zeg maar en er helemaal in opgaan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:49 schreef Kyran het volgende:
Ik post weer eens door slotjessorry.
[..]
Hier en daar wel wat foutjes, maar door wat ik op Twitter had gelezen dacht ik echt dat het de hele tijd vals was.
Crazy Little Thing Called Love doet hij best netjes (nu halverwege nummer). Dat past goed bij hem qua stem.
Hij is altijd overdreven op een podium van wat ik heb gezien van zijn live optredens (ook op Appelpop). Hij speelt het niet, hij is gewoon zo. Snap dat sommige mensen te kortzichtig zijn om dat te snappen of in te zien, maar om dan maar daarover te gaan zeiken ....
Ja die zie ik dit ook wel kunnen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:55 schreef Kyran het volgende:
Nou, alles afgekeken en ik snap echt niet waar alle gezeik vandaan komt.
Was het allemaal zuiver? Nee.
Was het gewoon goed? Ja.
Is er iemand anders in Nederland die dit kan? Not even close.
Misschien Marijn van Navarone dan
Dickie zegt 1-1 en Gijp 1-2quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het zij Italianen. En Atletico speelt betonvoetbal, derhalve 1-0 in de laatste 10 minuten.
Ergens in tweede nummer deed hij een beetje teveel Freddie na. Dat was echt enige waarbij ik dacht "dat hoeft niet". Voor de rest zag ik weinig geks .quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en ik vind hem zelfs niet overdreven op het podium, ik hou juist van artiesten die zich erin verliezen zeg maar en er helemaal in opgaan.
Wat weten die er nou van.quote:
Nee niks iddquote:
Hij deed toch ook Freddie na?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ergens in tweede nummer deed hij een beetje teveel Freddie na. Dat was echt enige waarbij ik dacht "dat hoeft niet". Voor de rest zag ik weinig geks .
Hey! Nu ga je te verquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij deed toch ook Freddie na?
Maar goed, vul voor Waylon je grote vriendin Davina in en je snapt dat sommige mensen die gast gewoon niet trekken, wat hij ook doet. Dat heb je soms met mensen.
Ik vind het nog steeds leuk dat jij door ESF een beetje Waylon fan bent geworden en naar optredens ging.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hey! Nu ga je te verJe gaat Waylon niet vergelijk met Davina mafkees!
Ssssh is geheim.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk dat jij door ESF een beetje Waylon fan bent geworden en naar optredens ging.
Danku danku.quote:
Ik snap de Hatari hype niet zoquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:24 schreef Momo... het volgende:
Nu telt de jury schijnbaar wel ineens mee in de superfinale van IJsland in plaats van alleen televote, zijn ze bang dat Hatari gaan sturen? Ze hebben schijnbaar liever iets middelmatigs waar ze controle over hebben
Nummer isquote:
Ah ja oké het is natuurlijk ook iets waar je van moet houden, snap dat het voor jou dan juist heel leuk om dit genre op het songfestival erbij te hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nummer is![]()
Maar ik luister buiten dit ook naar Industrial (metal)
Ben altijd blij als dit soort genres een podium krijgen.
Oh ik vind wel leuk dat ze alles een beetje in reuring brengen
Ik vond het in eerste instantie walgelijk vulgair stom en wilde het niet op het ESF zien maar alles is zo beige en blah en ondertussen heb ik het optreden al zeker een keer of 6 gezien (5x meer dan ik dacht dat ik het zou kijken) en dit is de injectie dat het ESF voorseizoen tot nu toe nodig heeft.quote:
Ja het is niet mijn ding, maar aan de andere kant is het ook niet zo dat IJsland een andere geweldige keuze kan maken. En een beetje afwisseling (net zoals Hongarije vorig jaar) kan ook geen kwaadquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het in eerste instantie walgelijk vulgair stom en wilde het niet op het ESF zien maar alles is zo beige en blah en ondertussen heb ik het optreden al zeker een keer of 6 gezien (5x meer dan ik dacht dat ik het zou kijken) en dit is de injectie dat het ESF voorseizoen tot nu toe nodig heeft.
Ja ik snap ook dat best veel mensen het niks vinden, het is echt love or hate it.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ja oké het is natuurlijk ook iets waar je van moet houden, snap dat het voor jou dan juist heel leuk om dit genre op het songfestival erbij te hebben
Reuring gaan ze zeker voor zorgen ja![]()
Ik ga winnenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:52 schreef Kyran het volgende:
Hey kijk een 0-0 HT bij Juvenu nog 0-2 maken in tweede helft
In de Hatari-semi zat in elk geval werkelijk geen enkel ander nummer dat me langer dan 10 seconden kon boeien.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het is niet mijn ding, maar aan de andere kant is het ook niet zo dat IJsland een andere geweldige keuze kan maken. En een beetje afwisseling (net zoals Hongarije vorig jaar) kan ook geen kwaad
Heb niet het gevoel dat er snel een doelpunt gaat vallenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:52 schreef Kyran het volgende:
Hey kijk een 0-0 HT bij Juvenu nog 0-2 maken in tweede helft
Madrid speelt ook serieus zaaddodend voetbal.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb niet het gevoel dat er snel een doelpunt gaat vallen
lol en dan scoren ze ook nog ....quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Madrid speelt ook serieus zaaddodend voetbal.
In de laatste 10 minuten?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:40 schreef GeorgeM het volgende:
Ze spelen misschien wel zaaddodend voetbal, maar het is nu wel 1-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |