Daarom. Misschien zelfs een droger eropquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je geen bad meer hebt, past het vast wel.
Kun je je kont er draaien? Dan toch zeker 450m2.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:49 schreef Allures het volgende:
Nu wil ik opeens weten hoe groot mijn badkamer is maar ik weet het niet!
Zou je het verkopen als je dat ervoor kreeg?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:52 schreef Allures het volgende:
Ging mijn huis googlen omdat ik hoopte de plattegrond te vinden (vond ik niet) en vond een website die de waarde van mijn huis schat waar ik wel blij van wordt
Dat is een fucking stal manquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je je kont er draaien? Dan toch zeker 450m2.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je je kont er draaien? Dan toch zeker 450m2.
Ook een beetje zonde van je pak natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben daar niet handig genoeg voor
#uselesscunt
nee want ik wil in deze buurt blijven met een vergelijkbaar huis en dan moet ik gewoon precies dat bedrag neertellen voor het huis van de burenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je het verkopen als je dat ervoor kreeg?
Dat ook natuurlijk jbpaniek.gifquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ook een beetje zonde van je pak natuurlijk.
Attentie dat MCH maar 3 vragen mag stellen, or else.quote:
Jij hebt toch zo'n flink salaris, je kan het laten doenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk jbpaniek.gif
Mijn moeder zit een beetje te pushen dat ik groter moet gaan wonen ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:53 schreef Allures het volgende:
[..]
nee want ik wil in deze buurt blijven met een vergelijkbaar huis en dan moet ik gewoon precies dat bedrag neertellen voor het huis van de buren
Als in toch al naar een dorp wilde of zo dan zou ik er wel even naar kijken
naja als je niet meer ruimte nodig hebt heb je het niet nodig tochquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn moeder zit een beetje te pushen dat ik groter moet gaan wonen ofzo'Je huis is wel meer waard geworden!' Ja maar jezus, andere huizen zijn ook een stuk duurder geworden.
Ik ga geen huis kopen ook, al dat onderhoud. Het is nu al een bende en ik zit bij een gezonde VvE.
Nou ja, nodigquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:57 schreef Allures het volgende:
[..]
naja als je niet meer ruimte nodig hebt heb je het niet nodig toch
Je moet het alleen maar poetsen
Of daar weer iemand voor inhuren
quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt toch zo'n flink salaris, je kan het laten doen
Ja, ik ook. Oh wacht.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben 24/7 beroepsplebejer joh
quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Attentie dat MCH maar 3 vragen mag stellen, or else.
Bwehehehequote:Op woensdag 20 februari 2019 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_Rob_Ford_video_scandal
quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je je kont er draaien? Dan toch zeker 4,50m2.
Ik wil zo'n vliering, dat je het luikje een stukje openduwt en allemaal zooi gewoon naar boven flikkert.quote:
quote:
Wel loonsverhoging gehadquote:
Nicequote:
Nietquote:
Ja, elke beoordeling zowat. Gaat lekkerquote:
Goed bezig jijquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet
[..]
Ja, elke beoordeling zowat. Gaat lekker
Rip sociaal levenquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed bezig jij
Ik begin volgende maand aan een deeltijdopleiding waarmee ik, zodra afgerond, ook wel wat meer kan vragen
Sociaal leven is overrated. Zeker sinds je hier iemand kunt inhuren die bij je thuis cocktails voor je maakt.quote:
Wait whut?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sociaal leven is overrated. Zeker sinds je hier iemand kunt inhuren die bij je thuis cocktails voor je maakt.
Dat was 1 van mijn verbeterpunten, meer aan mijn ontwikkeling werken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed bezig jij
Ik begin volgende maand aan een deeltijdopleiding waarmee ik, zodra afgerond, ook wel wat meer kan vragen
Je huurt jezelf in?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sociaal leven is overrated. Zeker sinds je hier iemand kunt inhuren die bij je thuis cocktails voor je maakt.
Praten de posts tegen jou?quote:
Ik ben blind, alles gebeurd op spraak bij mij.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben blind, alles gebeurd op spraak bij mij.
En op gevoel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben blind, alles gebeurd op spraak bij mij.
Yep. Brengen hun eigen drank, ijs en materiaal. Lekker decadent.quote:
Altijd goed. Als het goed is, is mijn diploma internationaal erkend, dus kan er overal mee aan de slagquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat was 1 van mijn verbeterpunten, meer aan mijn ontwikkeling werken.
Daarom ook meteen 4 trainingen gepland
Met bier?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zit tot en met april redelijk vol.
Dat is altijd handig, dat zijn mijn certificeringen ook. Al blijf ik wel in Nederlandquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altijd goed. Als het goed is, is mijn diploma internationaal erkend, dus kan er overal mee aan de slag
En koffie(meneer).quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
Sorry maar bij de naam koffiemeneer moet ik steeds aan magnetronkoffie denken.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat je misschien zou willen weten over deze associatie.
Ik zeg ook nergens dat het groot is, maar dat is het formaatquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat haal ik zelfs. Al gaat er wel een stukje af vanwege een schuin dak
Oh, ik vond hem wel een aardige man eigenlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik nog eens gezien op een meet. Ik wist niet wat ik van hem moest denken.
Waarschijnlijk had hij toen zijn dag niet. Hij deed tegen iedereen (althans, die indruk had ik) afstandelijk en antwoordde heel kortaf. En hij had een grote rugzak bij, geen idee wat daarin zat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik vond hem wel een aardige man eigenlijk.
Oh, van jouw badkamer?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het groot is, maar dat is het formaat
Niet zo roddelen man, da's niet lief.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij toen zijn dag niet. Hij deed tegen iedereen (althans, die indruk had ik) afstandelijk en antwoordde heel kortaf. En hij had een grote rugzak bij, geen idee wat daarin zat.
Waarschijnlijk zijn notities voor z'n volgende feedback post.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij toen zijn dag niet. Hij deed tegen iedereen (althans, die indruk had ik) afstandelijk en antwoordde heel kortaf. En hij had een grote rugzak bij, geen idee wat daarin zat.
Bagage.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij vond jou wel aardig geloof ik. Maar kan zijn dat ik je nu verwar met Tijnbrein. Of hoe die gast dan ook heet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik nog eens gezien op een meet. Ik wist niet wat ik van hem moest denken.
Is inmiddels 4-5 jaar geleden, als het niet langer isquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet zo roddelen man, da's niet lief.
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn notities voor z'n volgende feedback post.
Tijnbrein, die heb ik nog enkele keren gezien op andere meets. Op een moment had hij zelfs een vriendinquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij vond jou wel aardig geloof ik. Maar kan zijn dat ik je nu verwar met Tijnbrein. Of hoe die gast dan ook heet.
Ja, vroeg me al af hoe het daarmee wasquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijnbrein, die heb ik nog enkele keren gezien op andere meets. Op een moment had hij zelfs een vriendin
Ja maar het is toch lullig als mensen online gaan discussieren over hoe jij je gedroeg op een meet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is inmiddels 4-5 jaar geleden, als het niet langer is
[..]
Zou goed kunnen.
Dat, en anders komt hij over een half jaar hier verhaal halenquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet zo roddelen man, da's niet lief.
Toch jouw schuld, dat scheelt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat, en anders komt hij over een half jaar hier verhaal halen
Moet ie eerst notities maken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat, en anders komt hij over een half jaar hier verhaal halen
Dat was al weer uit na een vrij korte maar turbulente periode.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, vroeg me al af hoe het daarmee was
We doen toch niet anders?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar het is toch lullig als mensen online gaan discussieren over hoe jij je gedroeg op een meet.
Moet de zelfspot regel nog in acht genomen worden?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even weg en dan kunnen jullie ook over mij op meets roddelen.
Dat is waarquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toch jouw schuld, dat scheelt.
Jij praat veel en eet andermans eten opquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Wat was jij stil zeg, op de uitwaaimeet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Nee, leef je uit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet de zelfspot regel nog in acht genomen worden?
Volgens mij zat ik toen aan KT vast.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat was jij stil zeg, op de uitwaaimeet.
Aan wie? Of wat?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik toen aan KT vast.
KagnetronToffeequote:Op woensdag 20 februari 2019 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik toen aan KT vast.
Alleen als die mensen liegen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar het is toch lullig als mensen online gaan discussieren over hoe jij je gedroeg op een meet.
Jij hebt je eigen meets op die rotsquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik kom niet op meets (hue hue), dus niks te roddelen over mij
Genoeg te roddelen, met al die FOK!sters die snoepreisjes naar Malta maken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik kom niet op meets (hue hue), dus niks te roddelen over mij
Lot en tamieke tegelijkertijd.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Genoeg te roddelen, met al die FOK!sters die snoepreisjes naar Malta maken.
Misschien moet ik de volgende keer Barbusse opzoeken ipv Dven. Malta is toch leuker denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen lunch.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:51 schreef Allures het volgende:
Vanmorgen gezonde lunch mee genomen waarvan ik echt dacht ja lekker! En nu helemaal geen zin in
(Havermout met fruit en noten)
Men mag toch wel op vakantie toch?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dven in het echt heel anders?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien moet ik de volgende keer Barbusse opzoeken ipv Dven. Malta is toch leuker denk ik.
Altijd welkom!quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien moet ik de volgende keer Barbusse opzoeken ipv Dven. Malta is toch leuker denk ik.
Pfoe, goeie vraag. Ik ken 'm van het forum niet zo enorm. Was nogal een impulsieve beslissing. Denk dat 'ie wel redelijk hetzelfde is.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dven in het echt heel anders?
Oh, heet dat tegenwoordig zo?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Men mag toch wel op vakantie toch?
Eens kijken hoe de ziekenhuizen op Malta zijn?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
huh maar als je hem niet enorm kent waarom ga je dan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pfoe, goeie vraag. Ik ken 'm van het forum niet zo enorm. Was nogal een impulsieve beslissing. Denk dat 'ie wel redelijk hetzelfde is.
Volgens mij wel. Maar vraag het ze als je het zeker wilt weten.quote:
Niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens kijken hoe de ziekenhuizen op Malta zijn?
Oh ik dacht dat je alleen mijn quote had veranderdquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, kwam een plattegrond tegen dus ik deed meteen mee met het gesprek
Moment.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar vraag het ze als je het zeker wilt weten.
Was een nogal spontane beslissing. Ik wilde eens een weekendje weg en dit was minder eng dan helemaal alleen gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:54 schreef Allures het volgende:
[..]
huh maar als je hem niet enorm kent waarom ga je dan?
Ik wacht.quote:
Kan vast niet slechter dan in Bulgarije. Maar dat had niets met dven te maken though, ander weekend he.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens kijken hoe de ziekenhuizen op Malta zijn?
oh lijkt me serieus engerquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was een nogal spontane beslissing. Ik wilde eens een weekendje weg en dit was minder eng dan helemaal alleen gaan.
Dat kanquote:
Ze zeggen dat ze een contract hebben getekend waardoor ze niks mogen zeggen.quote:
Ik hou het toch allemaal niet bijquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan vast niet slechter dan in Bulgarije. Maar dat had niets met dven te maken though, ander weekend he.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze een contract hebben getekend waardoor ze niks mogen zeggen.
Vraag MCH anders even, die heeft het vast in de spreadsheet staan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou het toch allemaal niet bij
Geen havermout tijdens de lunch, wel voor ontbijt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:53 schreef Allures het volgende:
[..]
wat denk je dat die fitgirls van jou eten
lijkt me ook heel onhandig daten zo ver wegquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kaner was wel wat gegrapt over daten maar toen leerde ik KM kennen dus werd het gewoon voor de gezelligheid.
"daten".quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:00 schreef Allures het volgende:
[..]
lijkt me ook heel onhandig daten zo ver weg
dan krijg ik het nog niet wegquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen havermout tijdens de lunch, wel voor ontbijt.
Kan ook staand.quote:
Iewl.quote:
Dat is dan ook weer niet helemaal lekker verwoord.quote:
Batsen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer niet helemaal lekker verwoord.
Rampetampen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer niet helemaal lekker verwoord.
Sorry faxie.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:03 schreef rival het volgende:
Houden jullie rekening met de incels hier?
Als we dat zouden doen moeten we iedere post openen met "zojuist heerlijke seks gehad."quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:03 schreef rival het volgende:
Die komen hier niet (huehue) want dit is een vriendenclubje waar ze geen tijd in willen investeren.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:03 schreef rival het volgende:
HET IS NIET EERLIJKquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:03 schreef rival het volgende:
Heb jij recent nog pik gehad?quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die komen hier niet (huehue) want dit is een vriendenclubje waar ze geen tijd in willen investeren.
"Was gezellig."quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als we dat zouden doen moeten we iedere post openen met "zojuist heerlijke seks gehad."
Van de fokkers die ik ontmoet heb was er geen 1 eng in ieder gevalquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:03 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind mezelf gewoon leuker dan de gemiddelde fokker![]()
Wel meer dan de helft van de FOK!kers vindt dit van zichzelf.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:03 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind mezelf gewoon leuker dan de gemiddelde fokker![]()
sommige vind ik vanuit de verhalen al engquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Van de fokkers die ik ontmoet heb was er geen 1 eng in ieder geval
Incels bestaan niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:03 schreef rival het volgende:
Krikken?quote:
In deze SC zijn de mensen die ik heb ontmoet nog wel redelijk normaal.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Van de fokkers die ik ontmoet heb was er geen 1 eng in ieder geval
"Zal er nooit of te nimmer meer ziiiiijn!"quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Maar een bruidspaar zoals zij...'
O wacht.
In deze SC zit niet 1 persoon die ik ooit ontmoet heb volgens mijquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In deze SC zijn de mensen die ik heb ontmoet nog wel redelijk normaal.
Bejaarde gespot.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zal er nooit of te nimmer meer ziiiiijn!"
quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er wat mis met ons ofzo? Nou? Kom vechten dan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In deze SC zit niet 1 persoon die ik ooit ontmoet heb volgens mij
En zit hier toch al enkele jaren.
Oh, dacht dat je al die eindhovenaren hier wel ontmoet zou hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
redelijk normaalquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een retorische vraag?quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er wat mis met ons ofzo? Nou?
Ok.quote:Kom vechten dan.
Nopequote:Op woensdag 20 februari 2019 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je al die eindhovenaren hier wel ontmoet zou hebben.
Die heb ik nog niet gemeet. Ik zie haar voor me als iemand die altijd een pot pindakaas bij de hand heeftquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gcjoel is wel op het randje hoor
Neh. Ook een schurfthekel aan krakende bedden.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo storendquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neh. Ook een schurfthekel aan krakende bedden.
hear hear..quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gcjoel is wel op het randje hoor
Awwquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:17 schreef Allures het volgende:
[..]
oh je bedoeld dat ik extra ben?
Oké kan ik mee leven
[ afbeelding ]
Dat je een ander ritme opzoekt zodat je het minder hoort en dan werkt het allemaal niet meerquote:
Zo gefocussed op dat geluid dat je na drie uur stampen nog niks verder bent. Behalve kut stroganoff.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat je een ander ritme opzoekt zodat je het minder hoort en dan werkt het allemaal niet meer
Preciesquote:
Lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:17 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)end-in-aantocht.html
Niet normaal warm
Ik heb je gvd vandaag nog aangeklikt in Pokemon!!!quote:
Ja maar dan zie ik je toch nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je gvd vandaag nog aangeklikt in Pokemon!!!
Huehuequote:Op woensdag 20 februari 2019 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je gvd vandaag nog aangeklikt in Pokemon!!!
Bonken tegen de verwarmingquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja jemiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik je toch niet.
Dat gifjequote:Op woensdag 20 februari 2019 13:17 schreef Allures het volgende:
[..]
oh je bedoeld dat ik extra ben?
Oké kan ik mee leven
[ afbeelding ]
Nodig me uit danquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jemiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!
Ik was laatst in van Mol zelfs!
mijne wel, maar ik wil toch een nieuwequote:
Een nieuwe telefoon?quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijne wel, maar ik wil toch een nieuwe
ja, zo'n fenix 5 wil ik wel hebben, maar duurquote:
Kan je gelijk je salarisverhoging uitgevenquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo'n fenix 5 wil ik wel hebben, maar duur
hoorde laatst iemand die erg tevreden was over de forerunner 735, maar die ziet er weer eens tuk minder mooi uit
die heb ik al uitgegeven aangezien mijn laptop afgelopen weekend de geest gegeven heeftquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan je gelijk je salarisverhoging uitgeven
Dat is mooi kakquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik al uitgegeven aangezien mijn laptop afgelopen weekend de geest gegeven heeft
Dat soort shit gebeurt altijd op dat soort momenten.quote:
we zullen zien.quote:
ja precies. mijn wasdroger heeft me dat vorig jaar ook gefliktquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort shit gebeurt altijd op dat soort momenten.
"Oooh, mooie eindejaarsbonus gehad, even kijken naar een leuke vakantie!"
Wasmachine: "The hell you won't." *dies*
quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja precies. mijn wasdroger heeft me dat vorig jaar ook geflikt
Was je bang dan?quote:
Beetje wel jaquote:
Zou eigenlijk nog wel zo'n noise cancelling ding willenquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga een wireless headphone halen voor in het vliegtuig morgen. Werd gisteren geconfronteerd met lage batterij i.c.m. die kuttige iPhone aansluiting.
Noise cancelling is top, wil dat ding niet missen tijdens het vliegen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou eigenlijk nog wel zo'n noise cancelling ding willenMaar zo vaak reis ik niet in m'n eentje.
En die iPhone-aansluiting is inderdaad wel kut, want kan nu niet even goedkope oordoppen ergens halen want dat adaptertje ligt weer ergens tussen de bankkussens ofzo.
Noise cancelling is nog fantastischer ja maar veel te duur voor wat ik het gebruik. Nu gewoon lekkere on ear besteld voor ¤42,- dat is nog goed te doen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou eigenlijk nog wel zo'n noise cancelling ding willenMaar zo vaak reis ik niet in m'n eentje.
En die iPhone-aansluiting is inderdaad wel kut, want kan nu niet even goedkope oordoppen ergens halen want dat adaptertje ligt weer ergens tussen de bankkussens ofzo.
Maar jij reist haske veel natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noise cancelling is top, wil dat ding niet missen tijdens het vliegen.
nee, dat klopt, ik game niet en zo, dus ik heb niet veel eisen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig zijn laptops niet meer zo extreem duur. Afhankelijk van wat je nodig hebt natuurlijk.
Ksst, naar de andere R&P SC jij.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:13 schreef Debsterr het volgende:
Oh man, na zo'n tripje als gister zijn we wel extreem klefbekkerig de hele tijd*zwijmel*
goh, wat raarquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ik vind het daar niet leuk.
Uitmaken dan maar.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ik vind het daar niet leuk.
Niet vergeten op te laden danquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga een wireless headphone halen voor in het vliegtuig morgen. Werd gisteren geconfronteerd met lage batterij i.c.m. die kuttige iPhone aansluiting.
Het is een beetje hectisch op werk.quote:
Al een beetje weer gevuld gevoeld?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:13 schreef Debsterr het volgende:
Oh man, na zo'n tripje als gister zijn we wel extreem klefbekkerig de hele tijd*zwijmel*
Als dat adaptertje al niets tuk is.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker afgetopt en -geroomd.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Al een beetje weer gevuld gevoeld?
Yay!quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een beetje hectisch op werk.
En 's avonds en in t weekend zit ik hier sowieso nooit.
Maar ik leef nog!
quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Al een beetje weer gevuld gevoeld?
Dat komt goed. Hoop ik. 10 uur accuduur is wel fijnquote:
Pennen in elkaar zettenquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:53 schreef TaMieke het volgende:
Zo klaar mee. Ik ga ook thuiswerken en gewoon nooit meer iemand spreken.
alleen vandaag?quote:
Valt de laatste tijd gelukkig wel meequote:Op woensdag 20 februari 2019 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij reist haske veel natuurlijk.
Huwiewawellik?quote:
is dat een nieuwe telefoon?quote:
bij welke winkel was dat ook alweer?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Zo, even iemand opdracht gegeven om die paaseitjes met pindakaas te halen
Laat even weten of ik ze ook moet hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Zo, even iemand opdracht gegeven om die paaseitjes met pindakaas te halen
Jumbo.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij welke winkel was dat ook alweer?
hmm, jumbo kom ik voorlopig niet denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jumbo.
Ik had gister ook bij de Hema gekeken, want die heeft vaak ook vage smaken, maar die had ze niet.
Bram in de buurt was laatst in Ede dus ik heb je huis gezien.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jumbo.
Ik had gister ook bij de Hema gekeken, want die heeft vaak ook vage smaken, maar die had ze niet.
Ik weet niet wat hier staat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Bram in de buurt was laatst in Ede dus ik heb je huis gezien.
hij stalkt je schijnbaarquote:
Misschien?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij is grappig toch maar misschien ben ik wat kinderlijker gebleven
Doen!quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry?quote:
of Deb jou gaat doenquote:
Oh. Ik denk het niet.quote:
Schijnbaar doet iedere vrouw die voet zet op Malta mij, Ang3l #metooquote:
Is Malta ook niet een geliefde plek voor bejaarden om te overwinteren?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar doet iedere vrouw die voet zet op Malta mij, Ang3l #metoo
Ja, Britten voornamelijk. Die zitten allemaal te vegeteren in de lokale bingobars in Bugibbaquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is Malta ook niet een geliefde plek voor bejaarden om te overwinteren?
Ik zal ook eens een voet op Malta zetten, gvd!quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar doet iedere vrouw die voet zet op Malta mij, Ang3l #metoo
Oh Ang3ltje tochquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal ook eens een voet op Malta zetten, gvd!
Beter daar dan over bankjes heen en in de struiken wat jongere Britten nog wel eens doen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, Britten voornamelijk. Die zitten allemaal te vegeteren in de lokale bingobars in Bugibba
Efficient!quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:13 schreef DrMarten het volgende:
Was thuis aan het werk. Kreeg niks gedaan en moest even overleggen met iemand. Ik na de lunch naar kantoor, is die persoon al weg. Nu zit ik op jantoor en krijg ik hier ook niks gedaan
Die zuipen en snuiven zichzelf naar de tering in Paceville.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Beter daar dan over bankjes heen en in de struiken wat jongere Britten nog wel eens doen.
No worries, ik kom puur voor de drank dan. Verder hou ik het bij koffie.quote:
Drank zat hier, dus dat komt goed.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
No worries, ik kom puur voor de drank dan. Verder hou ik het bij koffie.
Ik lees drank, mag ik mee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
No worries, ik kom puur voor de drank dan. Verder hou ik het bij koffie.
Goede whiskybar it is. En vuig drankhol met psychedelic rock.quote:
Ik prefereer momenteel het laatste, maar ben voor beide te porren.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede whiskybar it is. En vuig drankhol met psychedelic rock.
Maakt mij geen reet uit. Mits drank.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede whiskybar it is. En vuig drankhol met psychedelic rock.
Ja. Kom je ook? Maltazuipmeet met zon.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maakt mij geen reet uit. Mits drank.
quote:
quote:
Lange vermoeiende dag gehad. Nu een wijntje, want morgen vrijquote:
Q!quote:
Oh yesquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Barb!Heb je nog rare Brexitnazi's op je Facebook?
Arm bier.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en ze hebben je bierbezorger opgepakt, las ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |