Teveel mensen weten af van mijn vriendin en dat is vaak een dingetjequote:Op woensdag 20 februari 2019 11:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
komt omdat je te knap bent
Denken ze gelijk dat het onhaalbaar is
ik ga zo ook even langs de bakker denk ikquote:
goh wat raar zegquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Teveel mensen weten af van mijn vriendin en dat is vaak een dingetje
Ik wil ook een leuke tijdquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds single nu hoor. Heb gewoon een leuke tijd met hem. En de rest zien we allemaal wel.![]()
Ja laten we dat nu vastleggen.
peterRRRRRRRR heeft ook een open releatiequote:Op woensdag 20 februari 2019 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Teveel mensen weten af van mijn vriendin en dat is vaak een dingetje
Dat zou een dubbelleuke tijd zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil ook een leuke tijd![]()
Kan je niet met twee personen een leuke tijd hebben?
moet jij wetenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:26 schreef Sked het volgende:
Heb m'n mobiel internet omgezet naar onbeperkt
quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat zou een dubbelleuke tijd zijn.
Alles is mogelijk
Sorryquote:
hebben wij even geluk zegquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:26 schreef Sked het volgende:
Heb m'n mobiel internet omgezet naar onbeperkt
Wel godverquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds single nu hoor. Heb gewoon een leuke tijd met hem. En de rest zien we allemaal wel.![]()
Ja laten we dat nu vastleggen.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:29 schreef Kiid het volgende:
[..]![]()
Wist het wel dat je mij nog niet vergeten was
Eind september weerquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou naar Denemarken?
Valt meequote:Op woensdag 20 februari 2019 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij krijgt het druk als je baas arriveert
Roland zocht jouquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor de Europa liek playoffs van Ajax?
Geloof mij maar, ik doe echt mijn bestquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]![]()
Zorg jij nou maar eerst dat je vriendin je beu is.
Of moet zijn dat jij mij gaat vragen om te trouwen.quote:
Nee joh, ons aller Ajax gaat toch weer de CL inquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor de Europa liek playoffs van Ajax?
gaat dat zo snel?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Of moet zijn dat jij mij gaat vragen om te trouwen.
Mag ik dan ook komen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Of moet zijn dat jij mij gaat vragen om te trouwen.
Super schattig, kiid in een buirdmeisjes jurkquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij mag bruidsmeisje zijn
Wat doet iemand dan? Strooien met rijst enzo toch?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij mag bruidsmeisje zijn
ik wilde eigenlijk naar de bruiloft gaan om een bruidsmeisje te versieren, maar dat idee schrappen we maar evenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super schattig, kiid in een buirdmeisjes jurk
Kom ook gezelligquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk naar de bruiloft gaan om een bruidsmeisje te versieren, maar dat idee schrappen we maar even
quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super schattig, kiid in een buirdmeisjes jurk
CD wordt bruidsmeisje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk naar de bruiloft gaan om een bruidsmeisje te versieren, maar dat idee schrappen we maar even
En jouw kindertjes dan? Die willen dat vast ook en ik wil mezelf niet opdringen. Kan ik niet de fluffer zijn?!quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Jij mag de ringen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |