Teveel mensen weten af van mijn vriendin en dat is vaak een dingetjequote:Op woensdag 20 februari 2019 11:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
komt omdat je te knap bent
Denken ze gelijk dat het onhaalbaar is
ik ga zo ook even langs de bakker denk ikquote:
goh wat raar zegquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Teveel mensen weten af van mijn vriendin en dat is vaak een dingetje
Ik wil ook een leuke tijdquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds single nu hoor. Heb gewoon een leuke tijd met hem. En de rest zien we allemaal wel.![]()
Ja laten we dat nu vastleggen.
peterRRRRRRRR heeft ook een open releatiequote:Op woensdag 20 februari 2019 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Teveel mensen weten af van mijn vriendin en dat is vaak een dingetje
Dat zou een dubbelleuke tijd zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil ook een leuke tijd![]()
Kan je niet met twee personen een leuke tijd hebben?
moet jij wetenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:26 schreef Sked het volgende:
Heb m'n mobiel internet omgezet naar onbeperkt
quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat zou een dubbelleuke tijd zijn.
Alles is mogelijk
Sorryquote:
hebben wij even geluk zegquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:26 schreef Sked het volgende:
Heb m'n mobiel internet omgezet naar onbeperkt
Wel godverquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds single nu hoor. Heb gewoon een leuke tijd met hem. En de rest zien we allemaal wel.![]()
Ja laten we dat nu vastleggen.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:29 schreef Kiid het volgende:
[..]![]()
Wist het wel dat je mij nog niet vergeten was
Eind september weerquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou naar Denemarken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |