Nou het werkt wel het beste als het op zijn minst vochtig is anders kan je beter glijmiddel ofzo gebruiken. Droog erin krijg je klappen vanquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang het droog is gaat het nog wel
Zal niet zeggen dat ik geen verborgen agenda hebquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk dat alleen Flippie echt is
De rest allemaal acts en verborgen agenda's
wat is mijn verborgen agenda denk je papoea?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik geloof dat kiid ook puur is.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat maakt het wel beetje triest voor mij.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijn agenda is voor iedereen in te zienquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien een leuke act bedenkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt het wel beetje triest voor mij.
Vind ik leuk!quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super schattig, kiid in een buirdmeisjes jurk
wat doe jij 23 februari om 13:30?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn agenda is voor iedereen in te zien
met een kloon in men posten zodat je vaker kon reageren royalquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ook trouwens maar ik blijf graag bescheiden.
slaat jouw username op jouw piemol trouwens?quote:
noobquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:55 schreef skysherrif het volgende:
Ik kom er net achter dat ik 300 posts geleden mijn 50.000e heb gemaakt en ik ben dat helemaal vergeten, wat stom he.
Heb je een suggestie?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien een leuke act bedenken
Ow dus ze houdt echt van CR7quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien een leuke act bedenken
Oh nee, en nu?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:55 schreef skysherrif het volgende:
Ik kom er net achter dat ik 300 posts geleden mijn 50.000e heb gemaakt en ik ben dat helemaal vergeten, wat stom he.
Wie weet wie weetquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Of moet zijn dat jij mij gaat vragen om te trouwen.
N00bquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:55 schreef skysherrif het volgende:
ik moet opletten voor de 100kquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:55 schreef skysherrif het volgende:
Jezelfquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik moet opletten voor de 100k
Aan wie zou ik die opdragen
netflix kijkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat doe jij 23 februari om 13:30?
mss weer onder possetje verder gaan?quote:
Rolandquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik moet opletten voor de 100k
Aan wie zou ik die opdragen
quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met een kloon in men posten zodat je vaker kon reageren royal
Betrapt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mss weer onder possetje verder gaan?
In Deltaquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Possetje waar is.die gast?
Klinkt primaquote:
in zn eigen wereldjequote:Op woensdag 20 februari 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
je wist toch dat scrup possetje is?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ja.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je wist toch dat scrup possetje is?
Bammetjes met kaas en boterhamworst.quote:
wie is scrupquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je wist toch dat scrup possetje is?
Ja dat weet ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Delta is een psychiatrische inrichting onder Rotterdam
Oude kaas of jonge kaas?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bammetjes met kaas en boterhamworst.
Gister heb ik al wild gedaan met een tosti en kroket uit de kantine
kloptquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar possetje heeft toch zo'n vaag youtubekanaal
wel knap dat hij met een computer overweg kan danquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik word gewoon bedreigd door een kamper op dit forum![]()
Man man man
Omdat ie glibbert?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
slaat jouw username op jouw piemol trouwens?
Zet een TR danquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Man man man
Wilde net hetzelfde postequote:Op woensdag 20 februari 2019 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel knap dat hij met een computer overweg kan dan
Is dir veel te sneu voor.quote:
Post even een linkje naar zijn profiel dan, dan zet iemand van ons wel een TR voor jequote:
namen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Man man man
quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:55 schreef JuniorvdBrink het volgende:
Voor iedereen die een mening heeft over joelle kijk aub alsjeblieft een keer in de spiegel. Jullie zitten dag en nacht internetganstertjes uit te hangen op forums als fok. Alleen maar haat zaaien maar de persoon zelf niet kennen ik kan jullie zeggen een persoon kan rot overkomen door dingen die die heeft meegemaakt maar wie zijn jullie om daar direct over te oordelen. Ik nodig jullie stuk voor stuk uit om privé met me te komen praten of nog beter f2f en dan zulke stoere dingen zeggen Maarjah dat gaat toch niet gebeuren want daarvoor doen jullie het ook lekker anoniem op forums als dit hele zielige mensen schaam jullie zelf 🤫🤫 wie mijn nummer wil en die dingen in me gezicht durft te zeggen stuur me een berichtje alvast bedankt
een deelnemer van een programmaquote:
Dit kwam op mij meer over als: bel me en ik kan je overtuigen met woordenquote:
Meld het in het FB topicquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:18 schreef FlippingCoin het volgende:
En daarna wil die dat ik mijn nummer stuur, de held.
quote:
Mijn nieuwsgierigheid is gestegen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
een deelnemer van een programma
Je loopt wel hard van stapel he Tardisquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
Is liefde van mijn leven Flippiee ook hier?
Ik uit en ontvang graag genegenheid.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je loopt wel hard van stapel he Tardis
Nou, de nieuwe RB15 is er niets bijquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je loopt wel hard van stapel he Tardis
En je hebt toch Fok! geopend, klasse naatje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben al ruim een half uur op de VU, zit in het kantoortje en heb de teksten voor me. Progressie is al geboekt.
volgrns mij is er niemand onder de indruk dus zet die vooral zichzelf voor lul.quote:
Ik mistte jouw posts zo erg, ik kon het niet langer uithouden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
En je hebt toch Fok! geopend, klasse naatje.
Hier kan ik mij wel iets bij voorstellen ja.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik mistte jouw posts zo erg, ik kon het niet langer uithouden.
Jezusquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
Is liefde van mijn leven Flippiee ook hier?
haha echt he, jezus. Lijkt net Braddie maar dan een paar kilo minderquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
En je hebt toch Fok! geopend, klasse naatje.
mistequote:Op woensdag 20 februari 2019 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik mistte jouw posts zo erg, ik kon het niet langer uithouden.
en zonder auto.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha echt he, jezus. Lijkt net Braddie maar dan een paar kilo minder
hehehequote:Op woensdag 20 februari 2019 12:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
We spraken Braddie laatst, en hij kan mijn volledige lichaamsgewicht kwijt en dan begint hij een beetje op ok gewicht te raken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Naatje drinkt toch de hele week door?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een paar glazen in het weekend maakt nog geen zomer.
Excuus, ik dacht dat we het over mij hadden en mijn gretigheid naar Flippiee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Naatje drinkt toch de hele week door?
kan ook zijn dat ik het verkeerd las. ik dacht dat het over naat gingquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Excuus, ik dacht dat we het over mij hadden en mijn gretigheid naar Flippiee.
Naatje is inderdaad niet te houden.
Braddie en ik zijn even lang en hij is meer dan 2 keer zo zwaarquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We spraken Braddie laatst, en hij kan mijn volledige lichaamsgewicht kwijt en dan begint hij een beetje op ok gewicht te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |