Never!quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, jij hebt ons voor de gek gehouden.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens liggen.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens liggen.
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, hoogste tijd. Ik ga met je mee. Niet letterlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens liggen.
[ afbeelding ]
Trusten
wie?quote:Op woensdag 20 februari 2019 03:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, schaamt die Beelen zich niet?
Ik kom nu overal foto's van dat gore half naakte manneke tegen.![]()
Trek verdomme kleren aan mafkees, geen mens die dit zonder spoiler wil zien.
Da's een Bekende Vervelende Nederlander.quote:
Ik haat RLS, kijk er never nooit niet naar en die mensen boeien mij totaal niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 04:00 schreef mario390 het volgende:
![]()
in Brasil Big Brother hebben ze volgende dagen en Spel zijn ze in 2 Groups met elkaar an de handen verbonden 6 mensen en 5 mensen, overall moet jedere metgaan
in nederlad BB en UTopia nie gekijkt?quote:Op woensdag 20 februari 2019 04:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik haat RLS, kijk er never nooit niet naar en die mensen boeien mij totaal niet.
Nee, zou niet weten waarom ik daar naar zou moeten kijken, totaal oninteressant.quote:Op woensdag 20 februari 2019 04:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
in nederlad BB en UTopia nie gekijkt?
Ja, maar ook niet echt van het populaire.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Mo_Muffin op 20-02-2019 04:31:29 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat zijn poezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dan ga ik zelf maar zetten.quote:
zet ook gelijk voor mijquote:Op woensdag 20 februari 2019 06:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ga ik zelf maar zetten.
Ok, wil je ook nog een ontbijt erbij?quote:Op woensdag 20 februari 2019 06:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zet ook gelijk voor mij
Die heb ik al opquote:Op woensdag 20 februari 2019 06:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ok, wil je ook nog een ontbijt erbij?
Ik kon niet meer slapen dus ik ben er maar uitgegaan.quote:
niks mis mee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 06:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon niet meer slapen dus ik ben er maar uitgegaan.
quote:
Slaap ze, de dagdienst is er al.quote:
Lekkere tijden ook weer.. midden op de dag.. kun je de rest vd dag bijna niets meer doen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:18 schreef Gooddeal het volgende:
Wachten op een pakketje. Tussen 11.00 en 15.00 Man man.
Ik wilde gaan sporten om 12 uur. Dan is het altijd lekker rustig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lekkere tijden ook weer.. midden op de dag.. kun je de rest vd dag bijna niets meer doen.
Sochtends kom ik mijn bed altijd uit met de instelling: vanavond ga ik sporten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik wilde gaan sporten om 12 uur. Dan is het altijd lekker rustig.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sochtends kom ik mijn bed altijd uit met de instelling: vanavond ga ik sporten.
En ik ben dit jaar al zeker 2 keer geweest
1 x per maand om mee te beginnen is niet slechtquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sochtends kom ik mijn bed altijd uit met de instelling: vanavond ga ik sporten.
En ik ben dit jaar al zeker 2 keer geweest
heb je geen kippen die voor je produceren?quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:28 schreef Gooddeal het volgende:
En ik wilde een cake bakken, eieren op. kan ik ook niet gaan halen dus.
geeft wel energiequote:Op woensdag 20 februari 2019 10:30 schreef Driepink het volgende:
Cake is sowieso slecht als je wilt gaan sporten
Nee, helaas.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
heb je geen kippen die voor je produceren?
Als je sport kun je iets meer cake eten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:30 schreef Driepink het volgende:
Cake is sowieso slecht als je wilt gaan sporten
Hier heb je een puntquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als je sport kun je iets meer cake eten.
Die legt nog niet zo best geloof ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen BDS kippen.. nou eh 1 dan ...
geduld ... Sas had vroeger wel kippen maar die zijn niet meer...quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die legt nog niet zo best geloof ik.
en wijzigen kan zeker niet ...quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:40 schreef Gooddeal het volgende:
Gatverdamme, morgen komt er ook een pakket zie ik.![]()
![]()
Daar staat helemaal niet bij hoe laat.
De werkdag voor levering krijg je een mail hoe laat.quote:
logischquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
De werkdag voor levering krijg je een mail hoe laat.
Als je verhinderd bent op die dag, moet je twee werkdagen van te voren dat aangeven.
Handigquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
De werkdag voor levering krijg je een mail hoe laat.
Als je verhinderd bent op die dag, moet je twee werkdagen van te voren dat aangeven.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ga zo maar een boekje leven online denk ik.. baas is er vanmiddag pas.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ga zo maar een boekje leven online denk ik.. baas is er vanmiddag pas.
Sterkte dan werk ik liever mijn schema afquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:56 schreef chufi het volgende:
Mag straks weer eens langs de tandarts ...
vergeet de thee nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou wel willen maar geen Koffie, Pepsi, Labello, eten voor vanavond, soort WW3 scenario
gebruik ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:59 schreef sacha het volgende:
maar eh, Labello? ben jij een echte man Gb?
Zin in een uitsmijter dus dadelijk toch maar even ham en eireren halen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:28 schreef Gooddeal het volgende:
En ik wilde een cake bakken, eieren op. kan ik ook niet gaan halen dus.
@TillyB doet net of ik een neanderthaler ben altijdquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:59 schreef sacha het volgende:
maar eh, Labello? ben jij een echte man Gb?
Ik denk zelfs dat de thee die ik in huis heb over datum is.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb T helemaal verzegeld nog
ik kies voor zalmquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zin in een uitsmijter dus dadelijk toch maar even ham en eireren halen.
Is het weer mijn schuldquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
@:TillyB doet net of ik een neanderthaler ben altijd
Dat heb ik voor gastenquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Naar wie heb jij je thee gestuurd?
Goed dat je het zegt, ik koop ook meteen wat vissticks.quote:
Oh zo nou dat is een groep die ik aangemaakt heb voor mezelf, en dan kan je met whatsapp web makkelijk een screenshot maken met Gyazo voor de interwebzquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar het is een foto van whatsapp?
Oh ik mail het dan altijd naar mezelf. Maar een groep met alleen jezelf erin dus?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh zo nou dat is een groep die ik aangemaakt heb voor mezelf, en dan kan je met whatsapp web makkelijk een screenshot maken met Gyazo voor de interwebz
Heel handig je moet wel even 1 of 2 mensen toevoegen en die dan verwijderen weer, en dan heb ik als naam Notesquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik mail het dan altijd naar mezelf. Maar een groep met alleen jezelf erin dus?Hm misschien wel handig..
Ja das wel waarquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Mailen is echt omslachtig nu is het klik en sent naar groeppie
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet je wel 2 vrienden hebben
Dit is veel makkelijkerquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:06 schreef TillyB het volgende:
Ohja kan het ook in icloud zetten maar dat vergeet ik altijd
Oh je mag mij wel misbruiken daarvoor hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:06 schreef TillyB het volgende:
[..]Ja en zin om uit te leggen waarom je ze in een groep heb gedropt en toen weer verwijderd pfffff
Hmm ik kijk het nog even aanquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh je mag mij wel misbruiken daarvoor hoor
Dat is goud waard natuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Verpats ik gelijk je nummer op Fok
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Geef die 2019 award maar vast weer Fok
huh?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:07 schreef chufi het volgende:
Maar Till heeft nu het plaatje dubbel begrijp ik ...
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Die vriendinnen van mij hadden er geen moeite mee, adios klojo kreeg ik als remove berichten haha
Daar ga ik al.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet je wel 2 vrienden hebben
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:11 schreef sacha het volgende:
[..]
of je achter onze rug om stiekem met Gb in een Whatsapp groepje zit
Wat is het dan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:12 schreef Gooddeal het volgende:
Nou, mijn pakketje is er.
Is het gvd nog maar de helft.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:12 schreef Gooddeal het volgende:
Nou, mijn pakketje is er.
Is het gvd nog maar de helft.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
GD en GB hebben elkaar van FB gehaald om te compenserenis toch nobel
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
GD en GB hebben elkaar van FB gehaald om te compenserenis toch nobel
Ok prima dan is het alleen nobel van GDquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ho ho zij heeft mij verwijderd weer het is 2-1 nu
ruzie in de zandbakquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ho ho zij heeft mij verwijderd weer het is 2-1 nu
Dat ik 2 dingen besteld heb en er maar 1 gekregen heb.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel wat bedoelt de hele satz?
oke,a möbel?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat ik 2 dingen besteld heb en er maar 1 gekregen heb.
Vertaal jij me tegenwoordig ?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:11 schreef sacha het volgende:
[..]
of je achter onze rug om stiekem met Gb in een Whatsapp groepje zit
Ik ben alleen en dat is ook raar.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu zijn in brasil 5 mannen eliminiert ,zijn nu in huis 8 vrouwen en 3 mannen dat is rar
meld je aanquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben alleen en dat is ook raar.
ben ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks voor mij, ben graag even alleen.quote:
Jij hebt je katten nog. Ik daarentegen ben eckt heulemaal alle...... HUUUUUUUUUUU!quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
de mann wat vannacht eliminiert worde heeft met zijn bruder bestality met dieren gemakt de polizei ermitteltquote:
Plus ik kwam er zojuist achter dat een gitaar van Baardaap nog hier staat, die zal ie eind van de week dan wel weer op komen halen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij hebt je katten nog. Ik daarentegen ben eckt heulemaal alle...... HUUUUUUUUUUU!
Die scharrelkip hier is ook niet mis hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mann wat vannacht eliminiert worde heeft met zijn bruder bestality met dieren gemakt de polizei ermittelt
Willen wij dat weten?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mann wat vannacht eliminiert worde heeft met zijn bruder bestality met dieren gemakt de polizei ermittelt
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die scharrelkip hier is ook niet mis hoor.
scharrelkip?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die scharrelkip hier is ook niet mis hoor.
Maar ik had een postbezorger aan de deur. Há!quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Plus ik kwam er zojuist achter dat een gitaar van Baardaap nog hier staat, die zal ie eind van de week dan wel weer op komen halen.
Free range chicken.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Free range chicken.
Die mag je in alle gaten nemen dus.
man man zo wat doet man nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Free range chicken.
Die mag je in alle gaten nemen dus.
Ach het duurt maar even. En het beestje houdt er echt geen trauma aan over, want vlak voor die lui klaarkomen draaien ze de nek van de kip om voor ultiem orgasme door de stuiptrekkingen van de kip.quote:
Stelletje weirdos al die gasten die in die programmas zittenquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
Heeft ie geen reserve?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Plus ik kwam er zojuist achter dat een gitaar van Baardaap nog hier staat, die zal ie eind van de week dan wel weer op komen halen.
Hier in de sc.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zie vaker eieren dan kippen, heb geen idee wanneer ik voor het laatst een levende kip zag.
Daarom, geef ze een podium door er naar te kijken, ik doe daar niet aan mee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelletje weirdos al die gasten die in die programmas zitten
Hij heeft er wel meer dan 1 hoor.quote:
Denk ook niet dat het publiek op jou zit te wachtenquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, geef ze een podium door er naar te kijken, ik doe daar niet aan mee.
Er was zo'n muppet die zijn lusten op een paard wilde botvieren. Paardje dacht er anders over en schopte hem dood.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, geef ze een podium door er naar te kijken, ik doe daar niet aan mee.
Nooit gehoord at je niet zomaar achter een paard moet gaan staanquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er was zo'n muppet die zijn lusten op een paard wilde botvieren. Paardje dacht er anders over en schopte hem dood.
Dat was in dit geval mazzel. Gek zijn ze.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit gehoord at je niet zomaar achter een paard moet gaan staan
weer 1 minder ...quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was in dit geval mazzel. Gek zijn ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mo_Muffin op 20-02-2019 13:04:38 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
nee nu nietquote:
Oh, het is een serie van 6 dubbel CD's.quote:
quote:
logische mummering Thirteen op CD 6quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, het is een serie van 6 dubbel CD's.
Die ik uiteraard allemaal in mijn bezit heb.
Het nummer heet nu eenmaal zo vanwege de, enigszins afwijkende, maatsoort.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:19 schreef chufi het volgende:
[..]
logische mummering Thirteen op CD 6
somige welquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelletje weirdos al die gasten die in die programmas zitten
ik weet niet wat en kalte koe isquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist niet wat het was. Kalkoen dus.
hij moet nu en tweede partyhoet kregen vor de kleine jakequote:Op woensdag 20 februari 2019 13:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan moet die Jake maar als de sodemieter een scharrelkip gaan regelen.
Neuh, ik heb ze al in huis.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik zeg half zes voor Mo eieren gaat halen.
quote:
Is ook een strikvraag want dat dozijn eieren wordt al decennia niet meer gebruiktquote:
quote:
Jumbo.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook een strikvraag want dat dozijn eieren wordt al decennia niet meer gebruikt
Dat is prinsesjesdag.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:16 schreef mario390 het volgende:
der prinsjesdag is de verjaardag van amalia![]()
![]()
![]()
![]()
Que?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:18 schreef mario390 het volgende:
de tweede weereldoorlog begunn in nederland 1980![]()
![]()
![]()
Jij schat dit topic wel hoog in.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het domme uurtje aangebroken
ja kloptquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:18 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
Alsof de rest van Fok! zo hoogwaardig is, het domgelulgehalte is toch bovengemiddeld.quote:
Zelfs hier.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof de rest van Fok! zo hoogwaardig is, het domgelulgehalte is toch bovengemiddeld.
Zolang het maar gezellig is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Napoleon is geboren in 1996quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann heb je ook metgedaan bij de "domste nederlandse"??
Voor Christus.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Napoleon is geboren in 1996
Willem Alexander heeft Argentinië ontdekt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Napoleon is geboren in 1996
Ik heb van dat programma een tijdje geleden een stukje gezien, maar ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er echt mensen zijn die zo ontzettend dom zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann heb je ook metgedaan bij de "domste nederlandse"??
quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb van dat programma een tijdje geleden een stukje gezien, maar ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er echt mensen zijn die zo ontzettend dom zijn.
Dan heb je de lagere school zelfs niet afgemaakt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb van dat programma een tijdje geleden een stukje gezien, maar ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er echt mensen zijn die zo ontzettend dom zijn.
correct.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Willem Alexander heeft Argentinië ontdekt.
Ideale combinatie dom en mooiquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:25 schreef mario390 het volgende:
maar zijn soms zeer mooie meisjes bij
Lopen er in dat dorp van jou irl geen lekkere vrouwen rond?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:25 schreef mario390 het volgende:
maar zijn soms zeer mooie meisjes bij
niet zo en vele lopen er bij en andere handquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lopen er in dat dorp van jou irl geen lekkere vrouwen rond?
rofl!quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:18 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
Dan heeft ze altijd nog een hand over.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet zo en vele lopen er bij en andere hand
quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft ze altijd nog een hand over.
Adolf Hitler heeft van Napeleon Bonaparte gewonnen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:35 schreef mario390 het volgende:
Napeleon Bonaparte werd verslagen door Adolf Hitler ,wat bedoelt dat??
quote:Herman Den Blijker sport nu zes dagen per week.
wie is NB ?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Adolf Hitler heeft van Napeleon Bonaparte gewonnen.
Ik denk dat hij dat juist probeert te voorkomen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ie dan maar oppast voor een acute hartaanval.
Dan kan ie beter beginnen met minder eten en gewoon wandelen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat juist probeert te voorkomen.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat juist probeert te voorkomen.
Misschien is hij daar ook al mee begonnen, die man heeft een aanzienlijk overgewicht.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan kan ie beter beginnen met minder eten en gewoon wandelen.
De erste man op de maan.quote:
Squat met sixpacks Hak doperwtjes.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ie dan maar oppast voor een acute hartaanval.
126 kilo.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is hij daar ook al mee begonnen, die man heeft een aanzienlijk overgewicht.
niet zo domquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:54 schreef chufi het volgende:
Hebben jullie geen domme meisjes in Oostenrijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |