Never!quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, jij hebt ons voor de gek gehouden.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens liggen.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens liggen.
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, hoogste tijd. Ik ga met je mee. Niet letterlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens liggen.
[ afbeelding ]
Trusten
wie?quote:Op woensdag 20 februari 2019 03:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, schaamt die Beelen zich niet?
Ik kom nu overal foto's van dat gore half naakte manneke tegen.![]()
Trek verdomme kleren aan mafkees, geen mens die dit zonder spoiler wil zien.
Da's een Bekende Vervelende Nederlander.quote:
Ik haat RLS, kijk er never nooit niet naar en die mensen boeien mij totaal niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 04:00 schreef mario390 het volgende:
![]()
in Brasil Big Brother hebben ze volgende dagen en Spel zijn ze in 2 Groups met elkaar an de handen verbonden 6 mensen en 5 mensen, overall moet jedere metgaan
in nederlad BB en UTopia nie gekijkt?quote:Op woensdag 20 februari 2019 04:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik haat RLS, kijk er never nooit niet naar en die mensen boeien mij totaal niet.
Nee, zou niet weten waarom ik daar naar zou moeten kijken, totaal oninteressant.quote:Op woensdag 20 februari 2019 04:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
in nederlad BB en UTopia nie gekijkt?
Ja, maar ook niet echt van het populaire.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Mo_Muffin op 20-02-2019 04:31:29 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat zijn poezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dan ga ik zelf maar zetten.quote:
zet ook gelijk voor mijquote:Op woensdag 20 februari 2019 06:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ga ik zelf maar zetten.
Ok, wil je ook nog een ontbijt erbij?quote:Op woensdag 20 februari 2019 06:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zet ook gelijk voor mij
Die heb ik al opquote:Op woensdag 20 februari 2019 06:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ok, wil je ook nog een ontbijt erbij?
Ik kon niet meer slapen dus ik ben er maar uitgegaan.quote:
niks mis mee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 06:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon niet meer slapen dus ik ben er maar uitgegaan.
quote:
Slaap ze, de dagdienst is er al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |