Lekkere tijden ook weer.. midden op de dag.. kun je de rest vd dag bijna niets meer doen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:18 schreef Gooddeal het volgende:
Wachten op een pakketje. Tussen 11.00 en 15.00 Man man.
Ik wilde gaan sporten om 12 uur. Dan is het altijd lekker rustig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lekkere tijden ook weer.. midden op de dag.. kun je de rest vd dag bijna niets meer doen.
Sochtends kom ik mijn bed altijd uit met de instelling: vanavond ga ik sporten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik wilde gaan sporten om 12 uur. Dan is het altijd lekker rustig.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sochtends kom ik mijn bed altijd uit met de instelling: vanavond ga ik sporten.
En ik ben dit jaar al zeker 2 keer geweest
1 x per maand om mee te beginnen is niet slechtquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sochtends kom ik mijn bed altijd uit met de instelling: vanavond ga ik sporten.
En ik ben dit jaar al zeker 2 keer geweest
heb je geen kippen die voor je produceren?quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:28 schreef Gooddeal het volgende:
En ik wilde een cake bakken, eieren op. kan ik ook niet gaan halen dus.
geeft wel energiequote:Op woensdag 20 februari 2019 10:30 schreef Driepink het volgende:
Cake is sowieso slecht als je wilt gaan sporten
Nee, helaas.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
heb je geen kippen die voor je produceren?
Als je sport kun je iets meer cake eten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:30 schreef Driepink het volgende:
Cake is sowieso slecht als je wilt gaan sporten
Hier heb je een puntquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als je sport kun je iets meer cake eten.
Die legt nog niet zo best geloof ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen BDS kippen.. nou eh 1 dan ...
geduld ... Sas had vroeger wel kippen maar die zijn niet meer...quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die legt nog niet zo best geloof ik.
en wijzigen kan zeker niet ...quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:40 schreef Gooddeal het volgende:
Gatverdamme, morgen komt er ook een pakket zie ik.![]()
![]()
Daar staat helemaal niet bij hoe laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |