Dat ik 2 dingen besteld heb en er maar 1 gekregen heb.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel wat bedoelt de hele satz?
oke,a möbel?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat ik 2 dingen besteld heb en er maar 1 gekregen heb.
Vertaal jij me tegenwoordig ?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:11 schreef sacha het volgende:
[..]
of je achter onze rug om stiekem met Gb in een Whatsapp groepje zit
Ik ben alleen en dat is ook raar.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu zijn in brasil 5 mannen eliminiert ,zijn nu in huis 8 vrouwen en 3 mannen dat is rar
meld je aanquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben alleen en dat is ook raar.
ben ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks voor mij, ben graag even alleen.quote:
Jij hebt je katten nog. Ik daarentegen ben eckt heulemaal alle...... HUUUUUUUUUUU!quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
de mann wat vannacht eliminiert worde heeft met zijn bruder bestality met dieren gemakt de polizei ermitteltquote:
Plus ik kwam er zojuist achter dat een gitaar van Baardaap nog hier staat, die zal ie eind van de week dan wel weer op komen halen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij hebt je katten nog. Ik daarentegen ben eckt heulemaal alle...... HUUUUUUUUUUU!
Die scharrelkip hier is ook niet mis hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mann wat vannacht eliminiert worde heeft met zijn bruder bestality met dieren gemakt de polizei ermittelt
Willen wij dat weten?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mann wat vannacht eliminiert worde heeft met zijn bruder bestality met dieren gemakt de polizei ermittelt
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die scharrelkip hier is ook niet mis hoor.
scharrelkip?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die scharrelkip hier is ook niet mis hoor.
Maar ik had een postbezorger aan de deur. Há!quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Plus ik kwam er zojuist achter dat een gitaar van Baardaap nog hier staat, die zal ie eind van de week dan wel weer op komen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |