Kloppquote:
Een betere Brexit-deal.quote:
Ik zou ze alle drie doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Helene is van een drieling.![]()
Twee zussen nog.
Even schoon?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Twee zussen nog.
Hopelijk zijn die wat knapper.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Twee zussen nog.
fake newsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Twee zussen nog.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou ze alle drie doen.
Liefst tegelijk.
Bakkes, lamlul.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
fake news
post pics of zeg niks
Van rechts zitten ga je niet recht kijken.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die rechter is de zus van Guido Weijers.
Dus Guido is de broer van Helene? Dat wist ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die rechter is de zus van Guido Weijers.
Neuer is nog niet heel druk de 2e helft.quote:
Ik dacht ik kan mooi de tweede helft van deze potentiële topshow nog meepakkenquote:
Dat komt door Lyon.quote:
Ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Barca is ook gewoon moker slecht hoor
*choke-pool*quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit Liverpool gaat geen kampioen worden
De verdediging van Liverpool matip.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Het middenveld van Bayern is matig vanavond.
Staat wel ok, nu nog kansjes afmaken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit Liverpool gaat geen kampioen worden
Dat kan ik rustig beamen jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Schijnt dat Depay mokerslecht speelt.
Nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:26 schreef KingRoland het volgende:
altijd heb je wel van ''had ik maar meer geld erop gezet'' als je begint te winnen
Die hype is ook over.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk dat ik een ei ga bakken, want ik was uiteindelijk te lui om allerlei troep te gaan snijden voor dat koken in de rust.
Speelt ie mee dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik doe altijd veel te lang over een ui schillen bijvoorbeeld. Om nog maar te zwijgen over het feit dat je gaat janken van zo'n ding.quote:
Kingroland, Firefox1, Davy en ik staan altijd achter Depay.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kingroland, Firefox1, Davy en ik staan altijd achter Depay.
Speelde Salah wel knap van de bal.quote:
Heeft Overmars hem al gebeld?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:31 schreef skysherrif het volgende:
Ben nu Kevin de bruyne fan
https://twitter.com/ItsVenx/status/1097962343055663104
Ik sta achter zijn filmsmaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kingroland, Firefox1, Davy en ik staan altijd achter Depay.
Eet smakelijkquote:
Niet mijn favoriete noten, maar geniet ervan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Ik eet cashewnoten
Wie niet? De afgelopen jaren waren de kwart- en halve finales goed voor veel doelpunten.quote:
Eerder 10-0quote:
Emmengodenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom worden hier voorspellingen gedaan voor FC Emmen - Vitesse, dat boeit toch niemand?
Net zo trefzeker als Mane.quote:
Speelt Messi mee?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:40 schreef PzKpfw het volgende:
Beide wedstrijden zullen maar 0-0 worden
5 Maart pasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
De returns zijn dan nog wel leuk!
Heb de mijne op Juve morgen. Een odd van 2,85 was niet te weerstaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:43 schreef bjanaan het volgende:
Beide gelijk en in win mijn Unibetje kom op!!!!
Fake news.quote:
Oblak laat er weinig door he....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Heb de mijne op Juve morgen. Een odd van 2,85 was niet te weerstaan.
Real disagree.quote:
De Wit en Ekkelenkamp > Vilhena en Clasiequote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vilhena en Clasie > Henderson en Keita
Dat vinger kan straks rechtstreeks richting de rode knop dus.quote:
Tom Egbers en Bart Nolles > De Wit en Ekkelenkampquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Wit en Ekkelenkamp > Vilhena en Clasie
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tom Egbers en Bart Nolles > De Wit en Ekkelenkamp
Het is wel Ronaldo he.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tom Egbers en Bart Nolles > De Wit en Ekkelenkamp
Lilian.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zou het dominantste zijn van de twee?
De man van de wedstrijd was met afstand Mats Hummels.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:49 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niet het idee dat Mane man van de wedstrijd wordt.
Maar Liverpool wordt niet eens als favoriet gezien bij de bookies.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:47 schreef PzKpfw het volgende:
Snap niet dat Liverpool als favoriet wordt gezien. Bayern is echt weer in vorm, L'Pool de laatste tijd wat minder en Bayern speelt ook nog eens thuis.
Van wat ik de afgelopen dagen heb gehoord/gelezen moest Liverpool favoriet zijn. Maar de bookies hebben er wel meer verstand van zo blijkt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maar Liverpool wordt niet eens als favoriet gezien bij de bookies.
Laten we hopen dat het walgelijke Liverpool een jantje krijgt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Van wat ik de afgelopen dagen heb gehoord/gelezen moest Liverpool favoriet zijn. Maar de bookies hebben er wel meer verstand van zo blijkt.
welke club niet?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:45 schreef VeX- het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar Bayern vind ik wel een beetje een choke club Europees. Behalve toen in dat godenjaar van Heynckes. Toen waren ze magistraal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer Milner en Henderson boven Fabinho kiezen... Soms is Klopp onnavolgbaar.
PSV speelt zondag gelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het gelijk was geworden was de titel verspeeld ja.
Ik zie PSV na de onderlinge confrontatie niet veel meer verspelen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV speelt zondag gelijk.
Ajax wint thuis van PSV.
Veel te vroeg allemaal
Hij moet ook niet naar een Groningen terug gaan...dan gaat z'n carrière helemaal als een nachtkaars uit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op dit niveau wel ja, zou er ook niet meer aan beginnen als topclub.
Hij gaat tegenwoordig door het leven als Rob en Ben.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:38 schreef Zorro het volgende:
Ik schakel net in, is Robben weer uit elkaar gevallen?
Lekker ballen in de U S of A oid.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet ook niet naar een Groningen terug gaan...dan gaat z'n carrière helemaal als een nachtkaars uit.
Liverpool heeft ook alle uitwedstrijden verloren dit seizoen in de CL.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:39 schreef Zorro het volgende:
Bayern gaat dit overigens makkelijk redden, die zijn weer in vorm en dan thuis, geen probleem.
Ik wist het al. Jullie nu ookquote:
WIJ ZITTEN OOK NOG IN HET TOPIC HOOR.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:42 schreef KingRoland het volgende:
@:el-stinho @:koffieplanter voorspelling? ik zeg 0-0 en pingels.
WEET IK TOCHquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WIJ ZITTEN OOK NOG IN HET TOPIC HOOR.
Maar dan wel winst voor Liverpool.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Zipportal en ik hopen op pingels.
tzal eens tijd worden
ik gun het ook liverpool en kloppquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar dan wel winst voor Liverpool.
mensonterendquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:48 schreef MC-Morgan het volgende:
ASR altijd met die vreselijke reclames
Ik heb daar ooit gewerkt en het bedrijf is net zo klote als de reclames.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:48 schreef MC-Morgan het volgende:
ASR altijd met die vreselijke reclames
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het al opgegeven na die 1-1
Dit soort potjes hebben we, gelukkig, een behoorlijk tijdje niet gezien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was echt een parodie op voetbal.
Maakt mij bang voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit soort potjes hebben we, gelukkig, een behoorlijk tijdje niet gezien.
Halen ze wel wat joh. Afijn, Bayern Liverpool.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt mij bang voor volgend seizoen.
12.00 uur, zal wel rond 12.30 worden uiteindelijk. Die van de EL aansluitend om 13.00 uur. (voor zover dat iemand boeit)quote:
Dat ligt eraan of Liverpool zo slecht blijft spelen.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:12 schreef Caland het volgende:
Jongens er is nieuws
Vanaf nu kijk ik ook
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:12 schreef Caland het volgende:
Jongens er is nieuws
Vanaf nu kijk ik ook
Welkomquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:12 schreef Caland het volgende:
Jongens er is nieuws
Vanaf nu kijk ik ook
Wat een feestje!quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:12 schreef Caland het volgende:
Jongens er is nieuws
Vanaf nu kijk ik ook
die is nog mad toen jij die naakt pics had doorgestuurdquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
Bedankt vrienden (tekenend dat ik geen reactie krijg van @:madame_paon )
@klaasweetalles kijk jij dan ook gezellig mee? Hopelijk kom je zo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:12 schreef Caland het volgende:
Jongens er is nieuws
Vanaf nu kijk ik ook
@GGMM is denk ik met zijn vrienden de wedstrijd gaan kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Waar zijn @:GGMM @:zipportal @:Scrummie2.0 @:Coco. @:Frozen-Assassin @:Superniger ?
quote:
Ik heb al meerdere posts hier geplaatst ouwe reus.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Waar zijn @:GGMM @:zipportal @:Scrummie2.0 @:Coco. @:Frozen-Assassin @:Superniger ?
Fijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere posts hier geplaatst ouwe reus.
Het is famfare.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha. Ja dat wordt 4-0 of zo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:onlogisch ik was in ander CL-topic maar dat is nu al gespeeld
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:
Dit vind ik chanant.quote:
0-2 makker. U las het hier voor het eerst.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:22 schreef Bolasie het volgende:
Liverpool staat weer ouderwets geweldig te ballen.
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende user....die niemand zich zal herinneren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Dat zou genot zijn. Liverpoolquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0-2 makker. U las het hier voor het eerst.
Die of de leuke (matige) grapquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat het Alberto checkt de park was
@:danny weet dit wel
Bedankt Tong.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende user....die niemand zich zal herinneren.
We noteren dit even.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0-2 makker. U las het hier voor het eerst.
De commentator is ook in de war.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben hele tijd in de war. Bayern en Liverpool hebben bijna hetzelfde thuis en uitshirt
Caland kent zijn klassiekers nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |