Hij moet ook niet naar een Groningen terug gaan...dan gaat z'n carrière helemaal als een nachtkaars uit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op dit niveau wel ja, zou er ook niet meer aan beginnen als topclub.
Hij gaat tegenwoordig door het leven als Rob en Ben.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:38 schreef Zorro het volgende:
Ik schakel net in, is Robben weer uit elkaar gevallen?
Lekker ballen in de U S of A oid.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet ook niet naar een Groningen terug gaan...dan gaat z'n carrière helemaal als een nachtkaars uit.
Liverpool heeft ook alle uitwedstrijden verloren dit seizoen in de CL.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:39 schreef Zorro het volgende:
Bayern gaat dit overigens makkelijk redden, die zijn weer in vorm en dan thuis, geen probleem.
Ik wist het al. Jullie nu ookquote:
WIJ ZITTEN OOK NOG IN HET TOPIC HOOR.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:42 schreef KingRoland het volgende:
@:el-stinho @:koffieplanter voorspelling? ik zeg 0-0 en pingels.
WEET IK TOCHquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WIJ ZITTEN OOK NOG IN HET TOPIC HOOR.
Maar dan wel winst voor Liverpool.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Zipportal en ik hopen op pingels.
tzal eens tijd worden
ik gun het ook liverpool en kloppquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar dan wel winst voor Liverpool.
mensonterendquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:48 schreef MC-Morgan het volgende:
ASR altijd met die vreselijke reclames
Ik heb daar ooit gewerkt en het bedrijf is net zo klote als de reclames.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:48 schreef MC-Morgan het volgende:
ASR altijd met die vreselijke reclames
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het al opgegeven na die 1-1
Dit soort potjes hebben we, gelukkig, een behoorlijk tijdje niet gezien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was echt een parodie op voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |