Maar Liverpool wordt niet eens als favoriet gezien bij de bookies.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:47 schreef PzKpfw het volgende:
Snap niet dat Liverpool als favoriet wordt gezien. Bayern is echt weer in vorm, L'Pool de laatste tijd wat minder en Bayern speelt ook nog eens thuis.
Van wat ik de afgelopen dagen heb gehoord/gelezen moest Liverpool favoriet zijn. Maar de bookies hebben er wel meer verstand van zo blijkt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maar Liverpool wordt niet eens als favoriet gezien bij de bookies.
Laten we hopen dat het walgelijke Liverpool een jantje krijgt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Van wat ik de afgelopen dagen heb gehoord/gelezen moest Liverpool favoriet zijn. Maar de bookies hebben er wel meer verstand van zo blijkt.
welke club niet?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:45 schreef VeX- het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar Bayern vind ik wel een beetje een choke club Europees. Behalve toen in dat godenjaar van Heynckes. Toen waren ze magistraal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer Milner en Henderson boven Fabinho kiezen... Soms is Klopp onnavolgbaar.
PSV speelt zondag gelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het gelijk was geworden was de titel verspeeld ja.
Ik zie PSV na de onderlinge confrontatie niet veel meer verspelen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV speelt zondag gelijk.
Ajax wint thuis van PSV.
Veel te vroeg allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |