quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:47 schreef ArTiC het volgende:
Godver ik wilde vroeg naar bed maar zit weer helemaal hooked in het nieuwe seizoen van homeland![]()
Ik heb dat met Arrow, fucking spannend seizoenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:47 schreef ArTiC het volgende:
Godver ik wilde vroeg naar bed maar zit weer helemaal hooked in het nieuwe seizoen van homeland![]()
Wanneer gaat je album uitkomen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand anders had wel een trompetsolo, maar die speelde hem op cornet
Hoe kan dat nou? Je doet het toch al een tijdje?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit
Ik klink nog steeds een beetje als een stofzuiger.
Het valt ook wel mee denk ik, krijg ook wel eens complimenten maar ben er zelf best kritisch op. :Squote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je doet het toch al een tijdje?
Dan zal je het vast prima doen hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het valt ook wel mee denk ik, krijg ook wel eens complimenten maar ben er zelf best kritisch op. :S
Mja, wel voor iemand die een jaar speelt denk ik. Maar echt denderend is het nog niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zal je het vast prima doen hoor
zin in bed vooral. Afgelopen nacht was ik niet lekker dus drie uur geslapen met de wekker om 5. Eigenlijk had ik morgen ook een dienst om 7 beginnen maar mocht verschoven worden naar de dienst die om 9 begint dus nu wekker om 7 uurquote:
Ah da's wel lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zin in bed vooral. Afgelopen nacht was ik niet lekker dus drie uur geslapen met de wekker om 5. Eigenlijk had ik morgen ook een dienst om 7 beginnen maar mocht verschoven worden naar de dienst die om 9 begint dus nu wekker om 7 uur
En hoe gaat het pianospelen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, wel voor iemand die een jaar speelt denk ik. Maar echt denderend is het nog niet.Oefen ik ook te weinig voor hoor.
Keyboard staat niet meer hier, dus dat staat even op een laag pitje.quote:
Zou ik zeker doen jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Keyboard staat niet meer hier, dus dat staat even op een laag pitje.
Denk dat ik er zelf een koop wanneer ik straks meer centjes verdien.
Lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iig een fatsoenlijke nacht maken ja
quote:
Zie er soms wel eens een langskomen op Fokquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet ik wel even sparen voor een mooie.
Anders ben je alsnog vroeg wakkerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]wel blij mee dat ik m'n dienst kon verschuiven, niet vergeten m'n ingestelde wekker op de Google home te verzetten
quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Wekker goed gezet en tijd voor slaap
dat zou verboden moeten worden!quote:Op woensdag 20 februari 2019 06:24 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen.
Inhalende kutvrachtwagens
Dat is het al op plekken maar ze trekken zich er niks van aan, vooral die buitenlandse vrachtwagens niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 06:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat zou verboden moeten worden!
en eer al het verkeer weer op gang isquote:Op woensdag 20 februari 2019 06:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is het al op plekken maar ze trekken zich er niks van aan, vooral die buitenlandse vrachtwagens niet.
Nou ja, dat vooral. En vooral dat ze de hele zooi naar links gooien op het moment dat je aan komt rijden met 120-130. In de ankers naar de 90 want harder gaan ze over het algemeen niet, en dan moeten ze ook even het hele konvooi wat er voor rijdt inhalenquote:Op woensdag 20 februari 2019 06:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en eer al het verkeer weer op gang is
Ja dat is inderdaad moker irritantquote:Op woensdag 20 februari 2019 06:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou ja, dat vooral. En vooral dat ze de hele zooi naar links gooien op het moment dat je aan komt rijden met 120-130. In de ankers naar de 90 want harder gaan ze over het algemeen niet, en dan moeten ze ook even het hele konvooi wat er voor rijdt inhalen
Beetje anticiperen kan van beide kanten hequote:Op woensdag 20 februari 2019 06:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou ja, dat vooral. En vooral dat ze de hele zooi naar links gooien op het moment dat je aan komt rijden met 120-130. In de ankers naar de 90 want harder gaan ze over het algemeen niet, en dan moeten ze ook even het hele konvooi wat er voor rijdt inhalen
NEIN!!1111!1!!1!quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje anticiperen kan van beide kanten he
Neeeeequote:Op woensdag 20 februari 2019 07:20 schreef MissMSX het volgende:
Oh neeeeeeee, andere mensen met wie je je ruimte moet delen
In een plastic zakjequote:
Daar heb ik m'n heupflesje voor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Ff jonko klappen om de sleur een beetje dragelijk te maken
doe mij maar gewoon koffiequote:Op woensdag 20 februari 2019 07:34 schreef Allures het volgende:
Jezus ik zal wel burgerlijk zijn maar ik vind het iets te vroeg voor een joint. Dus ik sta liever ook niet in je stank er van tnx
Wake and Bakequote:Op woensdag 20 februari 2019 07:34 schreef Allures het volgende:
Jezus ik zal wel burgerlijk zijn maar ik vind het iets te vroeg voor een joint. Dus ik sta liever ook niet in je stank er van tnx
Mad eyequote:Op woensdag 20 februari 2019 07:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n heupflesje voor.
[ afbeelding ]
Ja was leukquote:
Aan de dope.quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Heeft zo'n slim persoon als jou aan de dope gezeten, ik ben geschokt
Bagatelliseer het maar weerquote:Op woensdag 20 februari 2019 07:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aan de dope.weet je zeker dat je geen 65 bent?
Het is slechts een façade.quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Heeft zo'n slim persoon als jou aan de dope gezeten, ik ben geschokt
Haha ja die nieuwe nummers kent gewoon niemand echtquote:Op woensdag 20 februari 2019 07:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja was leuk
Al vond ik het nog aardig "rustig". alleen bij de oude nummers ging het echt los.
Hoe vond jij het? Waar stond je ergens?
Echt?quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja die nieuwe nummers kent gewoon niemand echt![]()
Ik kom altijd oude gc vriendinnetjes tegen dus we komen allemaal om ons weer 16 te voelen.
Dus ja de oude nummers waren weer tof![]()
We zaten nog te eten naast Billy en zijn gezin voor de show![]()
Wij stonden rechts beetje ter hoogte van de bar.
Hoi jijquote:
Haha we hadden gelukkig al gegeten en een aantal cocktails op dus dat ging wel prima. Hebben hem natuurlijk wel met rust gelaten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Echt?heb je uberhaupt iets kunnen eten??
![]()
Ik heb nog geprobeerd je te spotten, maar mislukt. Ik stond achter op die trappen. Kon ik tenminste iets zien.
Goedemorgen. Hoeveel brood wil je?quote:
Dat is erg aardig, maar eerst even goed wakker wordenquote:Op woensdag 20 februari 2019 07:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hoeveel brood wil je?
/Hosti
4 sneetjes graag.quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hoeveel brood wil je?
/Hosti
quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is erg aardig, maar eerst even goed wakker worden
Dat is wel zo netjes. Zou alsnog met open mond zitten kijkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 07:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha we hadden gelukkig al gegeten en een aantal cocktails op dus dat ging wel prima. Hebben hem natuurlijk wel met rust gelaten.
Mayo hoort bij friet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met een beetje mayo ertussen zeker
Valt tegen eigenlijk. Niet zoveel nog.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is wel zo netjes. Zou alsnog met open mond zitten kijken![]()
![]()
Geslaagde avond gehad dus?!
Heb je nog meer concerten/dingen op de planning?
Ik kan me hier geen voorstelling bij maken qua theequote:Op woensdag 20 februari 2019 08:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
mijn rooibos, aardbei en slagroom thee
Het is dan ook geen thee te noemenquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan me hier geen voorstelling bij maken qua thee
Klopt, het is een infusie.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is dan ook geen thee te noemen
Gewoon lekker vettige wolkjes theequote:Op woensdag 20 februari 2019 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kun je thee trekken huehue van slagroom?
Klinkt als een alternatieve geneeswijze.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:10 schreef MissMSX het volgende:
Doet u mij maar een kopje rooibosinfusie
quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt als een alternatieve geneeswijze.
Zij is de alternatieve alternatieve geneeswijzequote:
Hij is erg lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan me hier geen voorstelling bij maken qua thee
Ik geloof je op je woordquote:
Dit behoeft contextquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gisteren die kist opgehaald, die is echt groot, heb even gepast, mijn dochter past erin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |