SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beste Zelda heeft geen dungeons.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het verschil is dat je bij mario gewoon levels maakt, die heb je bij zelda niet. Dus je zou mensen een overworld moeten laten maken én 4-8 dungeons. Daar gaat veel te veel tijd in zitten
Precies. Zelda 2 was een geweldige side scroller.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De beste Zelda heeft geen dungeons.
Ligt er toch aan wat er wordt gemaakt?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is dan toch ineens een heel stuk minder boeiend?
Letterlijk 60% van het plezier van de eerste zelda is de overworldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:13 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ligt er toch aan wat er wordt gemaakt?
Daemo x Machina was pas kut :’)quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vond de demo van Yoshi eigenlijk niet echt superboeiend.
Einde bericht.
Ja, die zag er zo kut uit dat ik hem niet eens geprobeerd heb.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Daemo x Machina was pas kut :’)
Twilight Princes heeft juist heel veel dungeons.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De beste Zelda heeft geen dungeons.
Idd en mario hotelquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
De beste Zelda's zijn natuurlijk de CD-i delen. Hoop dat die nog eens geport worden. Of een remake. Enhanced enzo.
Dark Castle en The Flowers of Robert Mapplethorpe.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd en mario hotel
Echt lachen was dat elke keer weer
Daarnaast die pac panic geloof ik was ook wel
Verder kan ik mij niet echt meer veel herinneren
Die zou je toch wel een keer gaan verwachten eigenlijk. Want zoals je al zegt dat gaat verkopen als een gekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mario Kart Maker zou ontzettend goed verkopen.
Waarheid.quote:
FF9quote:
Ik sta echt te trappelen om dat spel uit te spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vond de demo van Yoshi eigenlijk niet echt superboeiend.
Einde bericht.
Ik wil nog steeds weten wat er met Seth gebeurt isquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jammer dat The Gooch zelf geen games meer maakt. Lost Odyssey was fantastisch.
Is dat een mening of heeft de developer dat gezegd?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Letterlijk 60% van het plezier van de eerste zelda is de overworld
van 40 procent kan je een goede game maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Letterlijk 60% van het plezier van de eerste zelda is de overworld
quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:57 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Is dat een mening of heeft de developer dat gezegd?
Dit is inderdaad mijn meningquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:57 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Is dat een mening of heeft de developer dat gezegd?
PM voor Doom.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:42 schreef Faerlina91 het volgende:
Mocht iemand nog interesse hebben in Skyrim of DOOM. Ik verkoop deze twee games voor ¤20 per stuk
Roy was nog niet helemaal wakker denk ikquote:
ik ben zó slecht in tetrisquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
Hoe gaat het met Tetris 99 vrienden?
veelste verslavend.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
Beste tot nu toe is tweede, inmiddels wel telkens redelijk wat KO's en wordt steeds sneller. Nu alleen nog leren t-spins goed toe te passen en opzettenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
Met je rechter stick kun je kiezen wie je wil aanvallen. Als je in het begin veel gecountered wordt ga je voor Attackers en wacht je tot de aanval zichtbaar is voor je lijntjes weghaalt (daarmee neutraliseer je de aanval).quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:43 schreef Bananenpap het volgende:
Ik snap het niet zo goed eigenlijk, ik ga steeds als eerste K.O. doordat ik schijnbaar als eerste word getarget. Kun je daar iets tegen doen of is dat steeds domme pech?
Je kan ook juist niet wachten tot de aanval zichtbaar is en juist degene die jou targetten aanvallen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:16 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Met je rechter stick kun je kiezen wie je wil aanvallen. Als je in het begin veel gecountered wordt ga je voor Attackers en wacht je tot de aanval zichtbaar is voor je lijntjes weghaalt (daarmee neutraliseer je de aanval).
Tijdens het spelen zie je gele lijntjes op het midden van jouw scherm gericht. Deze lijntjes komen van de spelers die jou op dit moment geselecteerd hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:22 schreef Bananenpap het volgende:
Ik begrijp niks van wat jullie zeggen.Denk dat dit niet echt mijn game is.
het blijktquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:36 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wtf, kan deze shit??!?
kut nu heb ik een battle royale vid gekeken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:36 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wtf, kan deze shit??!?
Dat kon altijd al in Tetris, volgens mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:36 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wtf, kan deze shit??!?
Nice! Hoogste is rank 2quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
Moderne tetris wel, Niet in de ouderequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat kon altijd al in Tetris, volgens mij.
Dan kunnen we dus concluderen dat dit geen port is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:52 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Moderne tetris wel, Niet in de oudere
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kunnen we dus concluderen dat dit geen port is.
wel juist.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar heeft Nintendo gezegd dat tetris 99 een port is?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Zo vroeg in de ochtend ben ik niet op m'n best neequote:Op donderdag 21 februari 2019 07:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Roy was nog niet helemaal wakker denk ik
Ik ben al sinds de launch aan het bedenken of ik er wel of geen NSO voor ga afsluiten. Punt is dat ik net Tetris Effect heb gekocht en die ook supervet is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
Je kan een week proefabo nemen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Zo vroeg in de ochtend ben ik niet op m'n best nee
[..]
Ik ben al sinds de launch aan het bedenken of ik er wel of geen NSO voor ga afsluiten. Punt is dat ik net Tetris Effect heb gekocht en die ook supervet is.
Aan de andere kant mist de wereld nu een van de beste Tetris-spelers. Dus eigenlijk ben ik het wel aan mijn stand verplicht om ook Tetris 99 te gaan spelen.
Elke vraag die een combinatie heeft van 'waarom' en 'Nintendo' heeft als antwoord: 'omdat Nintendo'.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom brengt nintendo geen hd bundel uit met WW, TP en skyward sword?
Dat zou tich gigantisch goed verkopen? Ik ga maar weer eens ww spelen
Waarom zouden ze daar 1 bundel van maken als ze over de jaren heen drie ports van 60 euro kunnen verkopen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom brengt nintendo geen hd bundel uit met WW, TP en skyward sword?
Dat zou tich gigantisch goed verkopen? Ik ga maar weer eens ww spelen
Ja... en we kopen het met zijn allenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daar 1 bundel van maken als ze over de jaren heen drie ports van 60 euro kunnen verkopen?
Zonder twijfelquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja... en we kopen het met zijn allen
Wat?quote:
Wtf dat is wel echt bizar :’)quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:18 schreef Noppie2000 het volgende:
Bowser nieuwe baas van Nintendo heeft dan wel weer wat moois
Haten op Reggiequote:
Serieus, Microsoft zet xbox toch totaal buitenspel met dit soort shit? Games als Ori en Cuphead zijn hier meer dan welkom, maar er zijn zo nog minder redenen om ooit nog een xbox console aan te schaffen.quote:
Het Xbox-platform is vrij dood in Europa (minus VK en Ierland) en Azië dus ze moeten wel iets doen. Gamepass is wel een succes. Streamen is niet echt interessant.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Serieus, Microsoft zet xbox toch totaal buitenspel met dit soort shit? Games als Ori en Cuphead zijn hier meer dan welkom, maar er zijn zo nog minder redenen om ooit nog een xbox console aan te schaffen.
Gamepass day 1 als het op de Switch beschikbaar komt
Cloud? Kan me niet voorstellen dat de Switch xbox games kan emuleren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het Xbox-platform is vrij dood in Europa (minus VK en Ierland) en Azië dus ze moeten wel iets doen. Gamepass is wel een succes. Streamen is niet echt interessant.
Gamepass is wel tof. Forza, Gears, Halo en Rare Replay op de Switch![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Cloud? Kan me niet voorstellen dat de Switch xbox games kan emuleren.
En natuurlijk moet Rainway nog komen.quote:
Een jap die wint? Ja dat verwacht ik welquote:
Spit van het gevloek en harde geschreeuw met consumptie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Oef, tijd om je schermpje eens te poetsen.
Het verschil is natuurlijk dat de ene dienst ontwikkelt is door een onbekend team zonder track record en maar wat riep over ondersteuning. De andere door één van de grootste bedrijven ter wereld dat in het verleden al games van hun series toeliet op Nintendo DS en nu een goede relatie onderhoudtquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En natuurlijk moet Rainway nog komen.
Oh wacht
GoldenEye_007 64 pleasequote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het verschil is natuurlijk dat de ene dienst ontwikkelt is door een onbekend team zonder track record en maar wat riep over ondersteuning. De andere door één van de grootste bedrijven ter wereld dat in het verleden al games van hun series toeliet op Nintendo DS en nu een goede relatie onderhoudt
Het zou enorm tof zijn voor de industrie in ieder geval, Microsoft en Nintendo die samenwerken. Eerst cross-play, nu cross-service
quote:Alongside the specs leaks on Scarlett, jeuxvideo.com reveals the result of an investigation ( over 2 months ) into the upcoming Nintendo and Microsoft partnership. They reveal the following details :
- Nintendo and Microsoft had several meetings in Redmond regarding their upcoming partnership
- They confirm Ori and the Blind Forest will come on the Swith, but Cuphead as well
- More than 100 Xbox games will be available on Switch via Gamepass and/or X Cloud ( before the end of the year )
- Rare games could also come to the Switch. No details, but jeuxvideo.com believes Rare Replay could be a good candidate.
- No mention of Scalebound during their investigation
- Their sources refuses to say if Nintendo games could en up on Microsoft platforms
- A High profile Microsoft franchise ( Halo, Forza or Gears ) could come on the Nintendo Switch. However, they don’t know in what capacity ( 360 port ? Xbox One game ? ). This is still under discussion between Microsoft and Nintendo.
EDIT : just to be clear the High profile Microsoft games - Halo, Gears or Forza - coming to the Switch is not confirmed, so that part is still a rumor.
so here is a recap :
Confirmed by jeuxvideo.com : meetings between Nintendo and Microsoft, Ori and the Blind Forest, Cuphead, Gamepass and X Cloud coming to the Switch
Rumors : Halo, Forza or Gears and Rare games coming to the Switch
Bron: http://www.jeuxvideo.com/(...)quent-sur-switch.htm
Wat willen ze nog meer dan geld?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:04 schreef Faux. het volgende:
Maar wat heeft Microsoft hieraan - behalve geld? Komen Nintendo IP's naar de Xbox?
Iets om de Xbox mee te redden kan ik me zomaar voorstellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat willen ze nog meer dan geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |