Niet dit jaar in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst even goed de horizontale horlepiep gedaan?
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet dit jaar in ieder geval.
Je vindt het dus drie keer niksquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3 steen voor je OP
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed geprobeerd.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3 steen voor je OP
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben je knap?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet dit jaar in ieder geval.
Omdat ik niet benieuwd ben hoe met jou gaatquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat nooit aan mij, ik zit al weken te investeren in je.
Deze ga ik nog een tijdje horen denk ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat ik niet benieuwd ben hoe met jou gaat
Je bent nog steeds zo vrolijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat ik niet benieuwd ben hoe met jou gaat
Ja, ze is knap.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:21 schreef Kiid het volgende:
Nijntje, ben je knap? Zo ja; dan ontvang ik graag je contactgegevens
Mocht je niet knap zijn dan ontvang ik ze graag alsnog
Oei, dat klinkt niet goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze ga ik nog een tijdje horen denk ik.
Ben je nu sarcastisch?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je bent nog steeds zo vrolijk![]()
Nog steeds door de cafeïne?
Dat maakt het ook dat ik beter ben met Fifa dan de gemiddelde speler. Ik geef nooit opquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik waardeer jouw doorzettingsvermogen zo ontzettend.
Same met Tetris.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat maakt het ook dat ik beter ben met Fifa dan de gemiddelde speler. Ik geef nooit op
Als je alles deelt door 2 dan toch precies hetzelfde als schaal 1-10?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar HOE knap is ze? Schaal 1-20 (is wat accurater op deze wijze)
Niet als je alleen met hele punten werkt, hè doos.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je alles deelt door 2 dan toch precies hetzelfde als schaal 1-10?
Stuur me dan wel wat kleding toe okéquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om een revolutionair modeontwerper te worden en dan te sterven in Parijs op mijn 85e.
Ja dat bedoelde ik toch, dan is cafeine nog steeds de boosdoener, alleen dan een gebrek hieraan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet goed.
[..]
Ben je nu sarcastisch?
Gebrek aan cafeïne toch
rtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om een revolutionair modeontwerper te worden en dan te sterven in Parijs op mijn 85e.
Mooie boel, nul interesse tonen maar wel de voordelen oogsten. Ik ben Dima niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stuur me dan wel wat kleding toe oké
Daarom niet door 2 delen, maar bij 1-10 is er gewoon een grijs gebied. Want wat zegt een 7 nou? Maar als jij zegt dat iemand een 17 is dan moet ze echt #holyshitgoals zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je alles deelt door 2 dan toch precies hetzelfde als schaal 1-10?
Fok is er nog niet in het arabischquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:30 schreef Vollenhoven het volgende:
Wat is dit voor wahed blankentopique
Doe maar weer bijdehand omdat ik geen interesse hebquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet als je alleen met hele punten werkt, hè doos.
Ik ga niet zo goed om met afwijzing.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe maar weer bijdehand omdat ik geen interesse heb
Ik juist iets te goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga niet zo goed om met afwijzing.
Zo zijn alle vrouwen toch Tardisquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooie boel, nul interesse tonen maar wel de voordelen oogsten. Ik ben Dima niet.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is TARDIS.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo zijn alle vrouwen toch Tardis
De leuke vrouwen niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo zijn alle vrouwen toch Tardis
Ik vond je wel lief en leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Speel jij een spelletje met mijn gevoelensquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond je wel lief en leuk eigenlijk
vondquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Mijn huis is echt te stil zonder kat.
Sowquote:
Jezusquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wel, dat ze het gewoon heel mooi en intiem vonden en daarvan moesten huilen.
je bent zelf ook manipulatiefquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Speel jij een spelletje met mijn gevoelens
Neee het is toch de standaard om gemeen te doen in KLB SC. Dus ik dacht ik pas me aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Speel jij een spelletje met mijn gevoelens
powershelletje eroverheen gooienquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een kleine hekel aan Arabisch omdat het echt super irritant is om rekening te houden met Arabische layout in appdevelopment. Echt alles is gespiegeld.
Heel goed. Je bent goed bezig en past je goed aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee het is toch de standaard om gemeen te doen in KLB SC. Dus ik dacht ik pas me aan.
Driemaal goed, dan moet je het wel heel goed doen in jouw ogen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heel goed. Je bent goed bezig en past je goed aan.
het moet wel oprecht zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee het is toch de standaard om gemeen te doen in KLB SC. Dus ik dacht ik pas me aan.
Laten we het vervolgen in de ONZ SC dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker weten. Tegen het perfecte aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Driemaal goed, dan moet je het wel heel goed doen in jouw ogen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had eerder een bedrag van 4045 euro per maand verwacht.
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
McGrath is nou echt het toonbeeld van een KLB sc'er
Mod onwaardigquote:
Beste mod ooit.quote:
Haagse he ik heb jou nog nooit zien moddenquote:
Haha tot over een weekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haagse he ik heb jou nog nooit zien modden
Dat is toch alleen maar goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haagse he ik heb jou nog nooit zien modden
Waar ga je heen vriend?quote:
Niks doen is nooit goed ;pquote:
Nee ik zat weer te projecteren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt amarantha's liefde voor zalm niet onder passie maar vreetdrift?
Wowquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt amarantha's liefde voor zalm niet onder passie maar vreetdrift?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Goed om te weten, ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Machtsmisbruikeen echte FOK!traditie
Zalm is kankerverwekkend.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:57 schreef Rozevla het volgende:
Ik weet niet wat ik zou doen als ik een 5 kilo vat zalmsalade zou tegen komen.
Ik denk m’n kop erin steken
Nice, zou doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal mijn lul in een emmer zalmsalade steken zodat Amarantha er dan wel aan wilt likken.
Tweede keer pas?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je mij naait
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal mijn lul in een emmer zalmsalade steken zodat Amarantha er dan wel aan wilt likken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jammer dit, gebrek aan steunquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Machtsmisbruikeen echte FOK!traditie
En mij?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
17quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar HOE knap is ze? Schaal 1-20 (is wat accurater op deze wijze)
Ik wil ama wel naaienquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je mij naait
Oeeeeiquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal vast vaker gebeurd zijn achter mijn rug om, zo ben je wel.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig heb je ook een kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je gesteund was ik ook maar een seconde in de veronderstelling geweest dat Ama je een ban zou aansmeren. Het is Vanillekwark toch niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dit, gebrek aan steun
Hahahahahahquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:02 schreef Monopoly het volgende:
Toch wel een droom om je te laten pijpen in de steeg achter het magazijn van een redelijk kleine Jumbovestiging, terwijl je penis onder de zalmsalade zit.
Huil jij ook na de seks?quote:
Ligt eraan met wie ik net seks gehad hebquote:
Ik heb haar foto op feesboek als homepage om die reden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ligt eraan met ik net seks gehad heb
Detailsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, de laatste ban heeft Amarantha aangesmeerd. Ze is niet zo lief als dat ze zich voordoet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had je gesteund was ik ook maar een seconde in de veronderstelling geweest dat Ama je een ban zou aansmeren. Het is Vanillekwark toch niet.
Is dit echt zo? Want dan heb ik nog een appeltje met Amarantha te schillen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, de laatste ban heeft Amarantha aangesmeerd. Ze is niet zo lief als dat ze zich voordoet.
Er mist iets in deze zin.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, daar wijzen de notes duidelijk op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Want dan heb ik nog een appeltje met Amarantha te schillen.
Vond haar roze pluk haar wel mooi.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel de mening van naatje, trek er gerust 5 punten af.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb haar foto op feesboek als homepage om die reden.Hee ik paste net mijn foto aan dus dat hij daar staat is mogelijk waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeft die ook al geen seks?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel de mening van naatje, trek er gerust 5 punten af.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Is er nog iemand beschikbaar voor een second opinion?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel de mening van naatje, trek er gerust 5 punten af.
Nee die discussie hebben we ook al gehad.quote:
Naatje wordt overal geil vanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee ik paste net mijn foto aan dus dat hij daar staat is mogelijk waar.
[..]
Heeft die ook al geen seks?
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo zou jij het ook ervaren geloof mij maarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als je dit echt zo ervaart.
Wanneerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee die discussie hebben we ook al gehad.
Waar? Stuur ff dan Gquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Heeft die ook al geen seks?
Valt tegen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Naatje wordt overal geil van
Nutz vindt het roze, ik zei dat het rood was, dat.quote:
Nee, dat moet je echt zelf beoordelen. Iedereen heeft een andere smaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is er nog iemand beschikbaar voor een second opinion?
Dit klopt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Naatje wordt overal geil van
Wat een interessante discussie. Denk dat een foto ook een vertekend beeld geeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nutz vindt het roze, ik zei dat het rood was, dat.
Roze/rode pluk klinkt niet heel aantrekkelijk. Is vaak toch een bepaald type mens die dat doetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat moet je echt zelf beoordelen. Iedereen heeft een andere smaak.
Van mij heb je denk ik al 10 foto's gezien vriendquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een interessante discussie. Denk dat een foto ook een vertekend beeld geeft.
ENORM.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een interessante discussie.
Dit zouden we geheim houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit klopt.
Ik stuurde hem laatst een foto van Marco Borsato en dit was al voldoende.
Echt hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Roze/rode pluk klinkt niet heel aantrekkelijk. Is vaak toch een bepaald type mens die dat doet
Vorig jaar dacht ik.quote:
Dat niet wetenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, dan kom ik erachter wie hij in het echt is
Kan je dit type verder omschrijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Roze/rode pluk klinkt niet heel aantrekkelijk. Is vaak toch een bepaald type mens die dat doet
Ik denk dat het profiel van Naatje je beste optie is.quote:
Ondanks alles kan ik wel zeggen dat het een knappe dame is hoor. Mij geloof je wel denk ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet je toch al vriend? Ik heb al zoveel foto's gepostquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Homoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, ik ga wel ff informeren bij de naatquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat het profiel van Naatje je beste optie is.
Ik bedoel niet je gezicht, ik bedoel de persoon achter de actquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet je toch al vriend? Ik heb al zoveel foto's gepost
Moet wel ff lowkey want anders krijg ik weer kamervragen thuisquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
haha DM anders je naam voeg ik jou wel toe sgatje, kom zometeen online op me BB
Ohhhhhh, nja die kent niemand échtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet je gezicht, ik bedoel de persoon achter de act
Ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ooit eens bier gedronken met Nijn.
Heb je m er toen ook ingehangen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik ook wel, denk ik. Weet ik niet meer zeker eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Nee, zij had toen verkering.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je m er toen ook ingehangen?
Lag de rest onder het puin?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb er pas 1 ontmoet.
Wanneer gaan we bier drinken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
haha DM anders je naam voeg ik jou wel toe sgatje, kom zometeen online op me BB
Nooit meer, heb een banquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelaat ga je nou sporten?
Mijn vriendin?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb er pas 1 ontmoet.
Ik herinner me alleen dat we je buiten bij een FOK!première in de Bijlmer tegenkwamen en je met een soort Nokia 3310 aan het hannesen wasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook wel, denk ik. Weet ik niet meer zeker eigenlijk.
Natuurlijk. En besloten dat dat niet netjes zou zijn om het verleidingsspel te starten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar de gedachte ging wel even door je hoofd?
quote:
Dat was John Carter toch? Heerlijke dag. Ik was daar toen niet eens vanwege de FOK!actie...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen dat we je buiten bij een FOK!première in de Bijlmer tegenkwamen en je met een soort Nokia 3310 aan het hannesen was.
Boutfilm. Was in slaap gevallen daar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was John Carter toch? Heerlijke dag. Ik was daar toen niet eens vanwege de FOK!actie...
Omdat er geen gehaktballen waren vriend.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Boutfilm. Was in slaap gevallen daar.
Terecht welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan me er ook echt niks meer van herinnerenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat een man van in de 30 jou zag als lustobject en het bijna metoo was geworden als je beschikbaar was geweest.quote:
Dat kan niet, ik post niet in VBLquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol nee. Iemand van VBL
Ik kan pas weer in juli ;s;s;s;squote:
Ik heb het niet tegen jou dwaasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik post niet in VBL
Geen probleem. Ik ook dan pas.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan pas weer in juli ;s;s;s;s
Gewaagde stelling. Ik denk het ook niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
Denken jullie dat Azpi en RockNijntje nu aan het neuken zijn?
Ik niet.
Wie is Azpiquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik niet.
neequote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik niet.
Was toch niets geworden tussen ons, geeft niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:25 schreef RockNijntje het volgende:
Azpi klinkt als Asperger en ik val niet op autisme
Ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik niet op autisten val maar ik heb echt al meerdere stoornissen in m'n bed gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was toch niets geworden tussen ons, geeft niet.
Soort zoekt soort he hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik niet op autisten val maar ik heb echt al meerdere stoornissen in m'n bed gehad.
Dat vind ik lief van je.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar ben altijd blij met een quote van jou.
Permanent?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat jij eens een keer de zon opzoekt
Ok, neuken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik niet op autisten val maar ik heb echt al meerdere stoornissen in m'n bed gehad.
Why broquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat jij eens een keer de zon opzoekt
Nee sorry Tardis.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
Zouden jullie geslachtsgemeenschap hebben met een geestelijk gehandicapte?
Nou nou nou, ik ben 28 en niet bijna 30quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat een man van in de 30 jou zag als lustobject en het bijna metoo was geworden als je beschikbaar was geweest.
Heb toch ook seks met jou gehad, verschilt niet veel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
Heb jij al schurft?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik niet.
Ik bestempel mijzelf ook regelmatig als bijna 30.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou nou nou, ik ben 28 en niet bijna 30
Dan speel ik ook met vuurquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:26 schreef RockNijntje het volgende:
Oh. Nee hij heeft me nog niet kunnen vinden. Althans, ik zie geen verzoek op Facebook.
hey girlfriendquote:
Ik zeg vaak gewoon pas net 28quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bestempel mijzelf ook regelmatig als bijna 30.
DAT WETEN WEquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou nou nou, ik ben 28 en niet bijna 30
Dan heb je niet erg je best gedaan want daar weet ik niets meer van hahahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb toch ook seks met jou gehad, verschilt niet veel.
Fotomodel zonder benen wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
Wow dit is echt heel erg niet een reactie die ik van jou zou verwachtenquote:
Oh dacht ik...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neen dat gaat denk ik niet zo vlug.
Welke reactie had je ongeveer bij mij verwacht?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow dit is echt heel erg niet een reactie die ik van jou zou verwachten
"Ik ben bijna 30"quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welke reactie had je ongeveer bij mij verwacht?
Zeker weten ik heb je passie voor pesten altijd gewaardeerd.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou haar daarna wel laten hangen in een boom denk ik.
heerlijk, mensen die mij waarderen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten ik heb je passie voor pesten altijd gewaardeerd.
Waar blijft dat verzoek dan godverdommequote:
Nee, dat loog ik. Zit nog niet eens op de helftquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar blijft dat verzoek dan godverdomme
Er zijn er vast nog wel een paar...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:33 schreef Cronometer het volgende:
[..]
heerlijk, mensen die mij waarderen.
Jezusquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
Liegen is echt een hele lelijke eigenschapquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, dat loog ik. Zit nog niet eens op de helft
Nee, zijn volgelingen welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jezus is niet verstandelijk gehandicapt.
Daarom kom ik er meteen voor uit en niet nadat ik haar in bed heb gekregenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liegen is echt een hele lelijke eigenschap
Omdat Danny qua adverteren sinds 2011 de boot heeft gemist.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Ehmmm waarom zie ik een banner van second life hier met een zwangere vrouw en een paard? wtf
Hij maakte daar wel altijd werk van, jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook
Wel mooi geïllustreerd met al die custom emoticons
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
In mijn gedachte waren jullie nog allemaal even oud als toen ik hier actief postte en nu voel ik me jong.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
In mijn gedachte waren jullie nog allemaal even oud als toen ik hier actief postte en nu voel ik me jong.
Ik zie eruit alsof ik 22/23 ben dus geen stressquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
Dat siert je dan wel weer. Denk je er wel om dat je op past voor schurft?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom kom ik er meteen voor uit en niet nadat ik haar in bed heb gekregen
Che_, mijn ouders, zusje, vriendinnen, werkgever, etc.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn er vast nog wel een paar...
Ik ben zo schoon als een whistlequote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat siert je dan wel weer. Denk je er wel om dat je op past voor schurft?
Die graphics zijn ook 2011quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat Danny qua adverteren sinds 2011 de boot heeft gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |