Gewaagde stelling. Ik denk het ook niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
Denken jullie dat Azpi en RockNijntje nu aan het neuken zijn?
Ik niet.
Wie is Azpiquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik niet.
neequote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik niet.
Was toch niets geworden tussen ons, geeft niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:25 schreef RockNijntje het volgende:
Azpi klinkt als Asperger en ik val niet op autisme
Ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik niet op autisten val maar ik heb echt al meerdere stoornissen in m'n bed gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was toch niets geworden tussen ons, geeft niet.
Soort zoekt soort he hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik niet op autisten val maar ik heb echt al meerdere stoornissen in m'n bed gehad.
Dat vind ik lief van je.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar ben altijd blij met een quote van jou.
Permanent?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat jij eens een keer de zon opzoekt
Ok, neuken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik niet op autisten val maar ik heb echt al meerdere stoornissen in m'n bed gehad.
Why broquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat jij eens een keer de zon opzoekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |