Nooit meer, heb een banquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelaat ga je nou sporten?
Mijn vriendin?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb er pas 1 ontmoet.
Ik herinner me alleen dat we je buiten bij een FOK!première in de Bijlmer tegenkwamen en je met een soort Nokia 3310 aan het hannesen wasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook wel, denk ik. Weet ik niet meer zeker eigenlijk.
Natuurlijk. En besloten dat dat niet netjes zou zijn om het verleidingsspel te starten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar de gedachte ging wel even door je hoofd?
quote:
Dat was John Carter toch? Heerlijke dag. Ik was daar toen niet eens vanwege de FOK!actie...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen dat we je buiten bij een FOK!première in de Bijlmer tegenkwamen en je met een soort Nokia 3310 aan het hannesen was.
Boutfilm. Was in slaap gevallen daar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was John Carter toch? Heerlijke dag. Ik was daar toen niet eens vanwege de FOK!actie...
Omdat er geen gehaktballen waren vriend.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Boutfilm. Was in slaap gevallen daar.
Terecht welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan me er ook echt niks meer van herinnerenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat een man van in de 30 jou zag als lustobject en het bijna metoo was geworden als je beschikbaar was geweest.quote:
Dat kan niet, ik post niet in VBLquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol nee. Iemand van VBL
Ik kan pas weer in juli ;s;s;s;squote:
Ik heb het niet tegen jou dwaasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik post niet in VBL
Geen probleem. Ik ook dan pas.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan pas weer in juli ;s;s;s;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |