Is dit echt zo? Want dan heb ik nog een appeltje met Amarantha te schillen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, de laatste ban heeft Amarantha aangesmeerd. Ze is niet zo lief als dat ze zich voordoet.
Er mist iets in deze zin.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ligt eraan met ik net seks gehad heb
Ja, daar wijzen de notes duidelijk op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Want dan heb ik nog een appeltje met Amarantha te schillen.
Vond haar roze pluk haar wel mooi.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel de mening van naatje, trek er gerust 5 punten af.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb haar foto op feesboek als homepage om die reden.Hee ik paste net mijn foto aan dus dat hij daar staat is mogelijk waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeft die ook al geen seks?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel de mening van naatje, trek er gerust 5 punten af.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Is er nog iemand beschikbaar voor een second opinion?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel de mening van naatje, trek er gerust 5 punten af.
Nee die discussie hebben we ook al gehad.quote:
Naatje wordt overal geil vanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee ik paste net mijn foto aan dus dat hij daar staat is mogelijk waar.
[..]
Heeft die ook al geen seks?
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo zou jij het ook ervaren geloof mij maarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als je dit echt zo ervaart.
Wanneerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee die discussie hebben we ook al gehad.
Waar? Stuur ff dan Gquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Heeft die ook al geen seks?
Valt tegen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Naatje wordt overal geil van
Nutz vindt het roze, ik zei dat het rood was, dat.quote:
Nee, dat moet je echt zelf beoordelen. Iedereen heeft een andere smaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is er nog iemand beschikbaar voor een second opinion?
Dit klopt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Naatje wordt overal geil van
Wat een interessante discussie. Denk dat een foto ook een vertekend beeld geeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nutz vindt het roze, ik zei dat het rood was, dat.
Roze/rode pluk klinkt niet heel aantrekkelijk. Is vaak toch een bepaald type mens die dat doetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat moet je echt zelf beoordelen. Iedereen heeft een andere smaak.
Van mij heb je denk ik al 10 foto's gezien vriendquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een interessante discussie. Denk dat een foto ook een vertekend beeld geeft.
ENORM.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een interessante discussie.
Dit zouden we geheim houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit klopt.
Ik stuurde hem laatst een foto van Marco Borsato en dit was al voldoende.
Echt hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Roze/rode pluk klinkt niet heel aantrekkelijk. Is vaak toch een bepaald type mens die dat doet
Vorig jaar dacht ik.quote:
Dat niet wetenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, dan kom ik erachter wie hij in het echt is
Kan je dit type verder omschrijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Roze/rode pluk klinkt niet heel aantrekkelijk. Is vaak toch een bepaald type mens die dat doet
Ik denk dat het profiel van Naatje je beste optie is.quote:
Ondanks alles kan ik wel zeggen dat het een knappe dame is hoor. Mij geloof je wel denk ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet je toch al vriend? Ik heb al zoveel foto's gepostquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Homoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, ik ga wel ff informeren bij de naatquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat het profiel van Naatje je beste optie is.
Ik bedoel niet je gezicht, ik bedoel de persoon achter de actquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet je toch al vriend? Ik heb al zoveel foto's gepost
Moet wel ff lowkey want anders krijg ik weer kamervragen thuisquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
haha DM anders je naam voeg ik jou wel toe sgatje, kom zometeen online op me BB
Ohhhhhh, nja die kent niemand échtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet je gezicht, ik bedoel de persoon achter de act
Ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ooit eens bier gedronken met Nijn.
Heb je m er toen ook ingehangen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik ook wel, denk ik. Weet ik niet meer zeker eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Nee, zij had toen verkering.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je m er toen ook ingehangen?
Lag de rest onder het puin?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb er pas 1 ontmoet.
Wanneer gaan we bier drinken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
haha DM anders je naam voeg ik jou wel toe sgatje, kom zometeen online op me BB
Nooit meer, heb een banquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelaat ga je nou sporten?
Mijn vriendin?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb er pas 1 ontmoet.
Ik herinner me alleen dat we je buiten bij een FOK!première in de Bijlmer tegenkwamen en je met een soort Nokia 3310 aan het hannesen wasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook wel, denk ik. Weet ik niet meer zeker eigenlijk.
Natuurlijk. En besloten dat dat niet netjes zou zijn om het verleidingsspel te starten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar de gedachte ging wel even door je hoofd?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |