Heyyyyquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wacht gaat die schurft in Utrecht rond?!![]()
![]()
![]()
Al wel echt bewijs dat tardis dus nooit neuktquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben in januari afgestudeerd maar als het goed is kan ik vanwege slechte controle en geluk hebben nog twee jaar blijven zitten.
[..]
Echt al drie jaar schat.
Vertel mij niets.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Al wel echt bewijs dat tardis dus nooit neukt
Ik zit vrijwillig in een seksloze relatie dus ayequote:
Ik geloofde jou gewoon niet.quote:
Ohja dit heb ik ooit eens gehoord, wat was het verhaal daarbij ook weer?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zit vrijwillig in een seksloze relatie dus aye.
Ik had een relatie met iemand buiten Utrecht en ik begeef mij niet in studentenkringen dus dan loop je niet zo snel tegen deze schurft aan denk ikquote:
Heb je niet gehoord, dat was waarschijnlijk degene die me te dun vond en liever een dikkere chick had. Huidige vriend heeft intimiteitsproblemen door een nare jeugd.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohja dit heb ik ooit eens gehoord, wat was het verhaal daarbij ook weer?
Jij treft het nogal hoor ik wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je niet gehoord, dat was waarschijnlijk degene die me te dun vond en liever een dikkere chick had. Huidige vriend heeft intimiteitsproblemen door een nare jeugd.
Die kans is zeker aanzienlijk kleiner.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had een relatie met iemand buiten Utrecht en ik begeef mij niet in studentenkringen dus dan loop je niet zo snel tegen deze schurft aan denk ik
Ik moest gewoon huilen omdat je hem er zonder glijmiddel in proptequote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wel, dat ze het gewoon heel mooi en intiem vonden en daarvan moesten huilen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Mijn huis is echt te stil zonder kat.
Dat was wel heel intiem inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik moest gewoon huilen omdat je hem er zonder glijmiddel in propte
Teveel met Haags dan juist.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je gaat te veel met mono om en begint ook raar te doen
Iemand dacht haar een straat verderop te hebben gezien.. dus ik heen gaan en ja hoor ik zie een kat die precies op mijn kat lijkt maar helaas is haar niet.quote:
Godverquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iemand dacht haar een straat verderop te hebben gezien.. dus ik heen gaan en ja hoor ik zie een kat die precies op mijn kat lijkt maar helaas is haar niet.
Oh dus je hebt geen gebrek aan seks.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
Hij maakt het ook om de haverklap uit en als ik dan met een ander neuk ben ik vreemdgegaan "want het was niet echt uit en dat had je moeten begrijpen". Ach ja, goede jongen verder en kan hier wel om lachen op momenten dat het goed gaat.
wie?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
Hij maakt het ook om de haverklap uit en als ik dan met een ander neuk ben ik vreemdgegaan "want het was niet echt uit en dat had je moeten begrijpen". Ach ja, goede jongen verder en kan hier wel om lachen op momenten dat het goed gaat.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ja dat is toch wel nadeel aan een zwarte kat, ze lijken veel op elkaar. Iemand dacht haar ook in het centrum te hebben gezien.. En ja hoor een kat die heel erg op mijn kat lijkt maar het is haar niet.quote:
Had je niet een halsband om kunnen doen ofzo bij der?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is toch wel nadeel aan een zwarte kat, ze lijken veel op elkaar. Iemand dacht haar ook in het centrum te hebben gezien.. En ja hoor een kat die heel erg op mijn kat lijkt maar het is haar niet.
Jawel, want tegenwoordig weet ik dit dus doe ik altijd maar alsof hij me niet gedumpt heeft. Als je eenmaal leert leven met je partners mentale problemen is het best te doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dus je hebt geen gebrek aan seks.
Ja was idd wel slim geweest voordat ze wegliep....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had je niet een halsband om kunnen doen ofzo bij der?
Heel behulpzaam Driepink. Echt top.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had je niet een halsband om kunnen doen ofzo bij der?
Wanneer heb je voor het laatst even goed de horizontale horlepiep gedaan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, want tegenwoordig weet ik dit dus doe ik altijd maar alsof hij me niet gedumpt heeft. Als je eenmaal leert leven met je partners mentale problemen is het best te doen.
Zou ze luisteren?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Kat ho stop, nog niet weglopen hoor! Ik moet eerst een bandje omdoen.
Ze is wel gechipt?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Nee ben eigenlijk wel blij dat ze niks om heeft.. Weet ik tenminste zeker dat ze daar niet mee blijft haken achter takken enz.
Kom mij neuken dan als het uit is volgende keer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
Zodat je er als eerste bij bent om je kat van de weg te schrapen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:16 schreef Driepink het volgende:
Een volgende een tracker injecteren evt?
Jaquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom mij neuken dan als het uit is volgende keer.
Neverforget.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee het is mono die daar telkens de draak mee steekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |