net zoals je prematuur op zwart ging zekerquote:Op maandag 18 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb mn kwarkje prematuur afgeschoten, what else is new
Toen zat ik ff op zwart zaad, mn zaad is nu weer blauw zoals het hoortquote:Op maandag 18 februari 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
net zoals je prematuur op zwart ging zeker
blauwe ballen produceren blauw zaad?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toen zat ik ff op zwart zaad, mn zaad is nu weer blauw zoals het hoort
Net wel weer een blauwe maandag gehadquote:Op maandag 18 februari 2019 23:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
blauwe ballen produceren blauw zaad?
Als je je benen gebroken wil hebben wel jaquote:Op maandag 18 februari 2019 23:20 schreef Plompzakker het volgende:
Mag je hier wel samuel mentionen?
@SamueI24quote:Op maandag 18 februari 2019 23:20 schreef Plompzakker het volgende:
Vanillekleurquote:Op maandag 18 februari 2019 23:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kies je gipskleur maar alvast uit
I'm blue dabadeeequote:Op maandag 18 februari 2019 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Net wel weer een blauwe maandag gehad
erg mooiquote:
alleen als je pics van jou in je roze string plaatstquote:Op maandag 18 februari 2019 23:20 schreef Plompzakker het volgende:
In dit toppa of overal, wie gaat 't testen?quote:
Leen mij er even een danquote:Op maandag 18 februari 2019 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
alleen als je pics van jou in je roze string plaatst
Ik durf nietquote:Op maandag 18 februari 2019 23:24 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
In dit toppa of overal, wie gaat 't testen?
Nieuw of gebruikt?quote:
Coke niet hebbe al pijn aan mijn benenquote:
Hier ga je spijt van krijgenquote:
Nieuw, gebruikt is ie niet meer rozequote:
ik waardeer het xxxquote:Op maandag 18 februari 2019 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik wilde die grap eigenlijk andersom maken maar vrouwen zijn wat gevoeliger snap je
Vlekje een probleem?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Nieuw, gebruikt is ie niet meer roze
Ik ben ook gevoeligquote:Op maandag 18 februari 2019 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik wilde die grap eigenlijk andersom maken maar vrouwen zijn wat gevoeliger snap je
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Net wel weer een blauwe maandag gehad
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gevoelig voor fatsoenlijke frituurkwaliteit misschien ja
Ja je moet ook niet zo tekeer gaan zoals op je uiquote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb NOG STEEDS pijn in mijn onderrug
Wel echt zo, ik heb in dezelfde stijl gedanst op drum n bass feestje afgelopen zaterdag op zondagquote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet zo tekeer gaan zoals op je ui
Ja luister dan ook naar pappa kwarkquote:Op maandag 18 februari 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel echt zo, ik heb in dezelfde stijl gedanst op drum n bass feestje afgelopen zaterdag op zondag
oeioeieoei niet misselijkquote:
is al gebeurd, toen had je dat nog niet gezegdquote:Op maandag 18 februari 2019 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja luister dan ook naar pappa kwark
goed zitten danquote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb NOG STEEDS pijn in mijn onderrug
Goed punt ik zet een dagelijkse reminder in mn agendaquote:Op maandag 18 februari 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is al gebeurd, toen had je dat nog niet gezegd
Ik hoef niks van naatje verder hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mocht je willen ouwe monnik van me
Hebban olla vogala neukseks hagunnanquote:Op maandag 18 februari 2019 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mocht je willen ouwe monnik van me
is dit Limburgs?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:42 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Hebban olla vogala neukseks hagunnan
Wengerquote:
Doe eens liefquote:
Het is bekend welke zin voor het eerst in het Nederlands geschreven is?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is een variatie op het eerste nederlandse geschreven zinnetje
Nee, het is een hilarische speling op een zin die omstreeks 1100 door een monnik werd geschreven. Deze zin wordt gezien als "de oudst bekende Nederlandse zin". Is dat niet hilarisch? Een relevant woordgrapjequote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe eens lief
[..]
Het is bekend welke zin voor het eerst in het Nederlands geschreven is?
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:44 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Nee, het is een hilarische speling op een zin die omstreeks 1100 door een monnik werd geschreven. Deze zin wordt gezien als "de oudst bekende Nederlandse zin". Is dat niet hilarisch? Een relevant woordgrapje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |