Ik hoef niks van naatje verder hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mocht je willen ouwe monnik van me
Hebban olla vogala neukseks hagunnanquote:Op maandag 18 februari 2019 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mocht je willen ouwe monnik van me
is dit Limburgs?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:42 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Hebban olla vogala neukseks hagunnan
Wengerquote:
Doe eens liefquote:
Het is bekend welke zin voor het eerst in het Nederlands geschreven is?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is een variatie op het eerste nederlandse geschreven zinnetje
Nee, het is een hilarische speling op een zin die omstreeks 1100 door een monnik werd geschreven. Deze zin wordt gezien als "de oudst bekende Nederlandse zin". Is dat niet hilarisch? Een relevant woordgrapjequote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe eens lief
[..]
Het is bekend welke zin voor het eerst in het Nederlands geschreven is?
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:44 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Nee, het is een hilarische speling op een zin die omstreeks 1100 door een monnik werd geschreven. Deze zin wordt gezien als "de oudst bekende Nederlandse zin". Is dat niet hilarisch? Een relevant woordgrapje![]()
![]()
Kom dan ook maar niet als de zeespiegel stijgt en de dijken doorbreken hequote:Op maandag 18 februari 2019 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
nee, niet haten op limburg, limburg is zelfs de haat de moeite niet waard
Dei Hollenjersj sjnappe et gewoon naetquote:Op maandag 18 februari 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet haten op limburgs maedje
kutluuj, allemoalquote:Op maandag 18 februari 2019 23:46 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dei Hollenjersj sjnappe et gewoon naet
hnng mijn kennis schiet te kortquote:Op maandag 18 februari 2019 23:44 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Nee, het is een hilarische speling op een zin die omstreeks 1100 door een monnik werd geschreven. Deze zin wordt gezien als "de oudst bekende Nederlandse zin". Is dat niet hilarisch? Een relevant woordgrapje![]()
![]()
zal er over nadenken wijffiequote:Op maandag 18 februari 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet haten op limburgs maedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |