Wacht gaat die schurft in Utrecht rond?!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
omg jaloers (zit zelf nog op de Uithof)
Ja alleen wel weg uit mijn woonplaats en dus opvang en familie en alles.quote:
Ben in januari afgestudeerd maar als het goed is kan ik vanwege slechte controle en geluk hebben nog twee jaar blijven zittenquote:
Echt al drie jaar schat.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wacht gaat die schurft in Utrecht rond?!![]()
![]()
![]()
D O Equote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja alleen wel weg uit mijn woonplaats en dus opvang en familie en alles.
En dan moet kind na twee jaar basisschool weer verhuizen terug naar woonplaats dus zit wel te twijfelen.
Aah chill. Vriendin moet weg die zit in de Archimedeslaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben in januari afgestudeerd maar als het goed is kan ik vanwege slechte controle en geluk hebben nog twee jaar blijven zitten.
Oh ja ik hoorde het van vrienden die daar zitten ja. Kut zeg.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aah chill. Vriendin moet weg die zit in de Archimedeslaan.
K sta wel vierde op de lijst he haha. Mja wel lekker dicht bij school en 4 kamers. En maar 70 m2 dus de helft minder stofzuigen.quote:
Zou het echt vet vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
K sta wel vierde op de lijst he haha. Mja wel lekker dicht bij school en 4 kamers. En maar 70 m2 dus de helft minder stofzuigen.
Fijn is dat heh. Ik heb zelf gewoon al een sociale huurwoning, dat is ubergenot.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben in januari afgestudeerd maar als het goed is kan ik vanwege slechte controle en geluk hebben nog twee jaar blijven zitten.
Heyyyyquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wacht gaat die schurft in Utrecht rond?!![]()
![]()
![]()
Al wel echt bewijs dat tardis dus nooit neuktquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Echt al drie jaar schat.
Vertel mij niets.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Al wel echt bewijs dat tardis dus nooit neukt
Ik zit vrijwillig in een seksloze relatie dus ayequote:
Ik geloofde jou gewoon niet.quote:
Ohja dit heb ik ooit eens gehoord, wat was het verhaal daarbij ook weer?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zit vrijwillig in een seksloze relatie dus aye.
Ik had een relatie met iemand buiten Utrecht en ik begeef mij niet in studentenkringen dus dan loop je niet zo snel tegen deze schurft aan denk ikquote:
Heb je niet gehoord, dat was waarschijnlijk degene die me te dun vond en liever een dikkere chick had. Huidige vriend heeft intimiteitsproblemen door een nare jeugd.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohja dit heb ik ooit eens gehoord, wat was het verhaal daarbij ook weer?
Jij treft het nogal hoor ik wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je niet gehoord, dat was waarschijnlijk degene die me te dun vond en liever een dikkere chick had. Huidige vriend heeft intimiteitsproblemen door een nare jeugd.
Die kans is zeker aanzienlijk kleiner.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had een relatie met iemand buiten Utrecht en ik begeef mij niet in studentenkringen dus dan loop je niet zo snel tegen deze schurft aan denk ik
Ik moest gewoon huilen omdat je hem er zonder glijmiddel in proptequote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wel, dat ze het gewoon heel mooi en intiem vonden en daarvan moesten huilen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Mijn huis is echt te stil zonder kat.
Dat was wel heel intiem inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik moest gewoon huilen omdat je hem er zonder glijmiddel in propte
Teveel met Haags dan juist.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je gaat te veel met mono om en begint ook raar te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |