Niet goed dus....quote:Op maandag 18 februari 2019 21:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die post tegenwoordig op Robert zijn FB.
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Je kan van zijn taalgebruik ook een bingokaart maken. Erg eentonig.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:50 schreef Ranah het volgende:
maar jens die vaak overkomt als een 14 jarige, is ook ontzettend slim met soms heel volwassen praat
Nog snel voordat dat stomme licht weer uitgaat...quote:Op maandag 18 februari 2019 21:50 schreef mazaru het volgende:
En dan gaan ze ineens om 10 uur 's avonds allemaal uitgebreid eten.
Nee, ze maken er gewoon een VMBO schoolplein vanquote:Op maandag 18 februari 2019 21:51 schreef Hagenesie het volgende:
Ik wil dat er wat oudere mensen inkomen maar denk dat dat niet meer gaat gebeuren.
ouwe taart zoekt ouwe taartquote:Op maandag 18 februari 2019 21:51 schreef Hagenesie het volgende:
Ik wil dat er wat oudere mensen inkomen maar denk dat dat niet meer gaat gebeuren.
Jens is een slimme gozerquote:Op maandag 18 februari 2019 21:50 schreef Ranah het volgende:
maar jens die vaak overkomt als een 14 jarige, is ook ontzettend slim met soms heel volwassen praat
Ik zou geen oog dicht doen als ik me om deze tijd zou volstampenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Nog snel voordat dat stomme licht weer uitgaat...
Hoho er hebben er 2 gestudeerd.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze maken er gewoon een VMBO schoolplein van
Mijn voorkeur heb ik al vele malen uitgesproken, maar lukt nietquote:Op maandag 18 februari 2019 21:51 schreef Hagenesie het volgende:
Blijf het zeggen die jongen heeft veel meer in zijn mars.......quote:Op maandag 18 februari 2019 21:50 schreef Ranah het volgende:
Lekker veel poepen morgenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:52 schreef snetje het volgende:
Franny: Oh mijn god ..ik heb teveel broodjes op ..kijk mijn buikje komt erover heen...
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze maken er gewoon een VMBO schoolplein van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gizmogirl28 op 18-02-2019 21:56:33 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Maakt geen verschil zie Christel...quote:Op maandag 18 februari 2019 21:51 schreef Hagenesie het volgende:
Die zijn nog bezig. Met andere woorden.. die zijn zelfs nog te stom om door te hebben dat de school al uit is.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:53 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Hoho er hebben er 2 gestudeerd.
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]En veel geslurp van LotteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gizmogirl28 op 18-02-2019 21:56:44 ]
quote:
quote:
Teddy is ook een beetje camerageil.quote:
ik ook, ook sommige acties van hem zoals laatst dat gesprek met timquote:Op maandag 18 februari 2019 21:57 schreef snetje het volgende:
Af en toe zie ik bij Jens van die Huub ogen...
Echt hoor,hij wil een set van 3000 euro,doet er zelf geen zak voor.Heeft 3 lesjes gehad.Komt niet verder dan de platen van Pitbull.Het is een luie zak.quote:
Shelley neuken?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Je moest eens weten wat Greet allemaal doet.
Zit niets bij bij die gast.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,hij wil een set van 3000 euro,doet er zelf geen zak voor.Heeft 3 lesjes gehad.Komt niet verder dan de platen van Pitbull.Het is een luie zak.
Die is zo snel dat de camera hem niet eens kan pakken......zoveelquote:Op maandag 18 februari 2019 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Je moest eens weten wat Greet allemaal doet.
Is dat 8 x gebeurd in 8 maanden? Houden we nog heel veel uren over dat 'ie geen flikker heeft gedaan.quote:
En het wordt uitgezonden op stream 5.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is zo snel dat de camera hem niet eens kan pakken......zoveel
Rennen? Sjokken en met zijn armen zwaaien.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee Gerrit,ik zie voornamelijk met je handen in je zakken.En wegrennen wanneer er iets moet gebeuren.
ik ben wel benieuwd naar welke gerrit die mylene dan wel kentquote:Op maandag 18 februari 2019 22:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee Gerrit,ik zie voornamelijk met je handen in je zakken.En wegrennen wanneer er iets moet gebeuren.
Is al bekend hoe lang ze een relatie hebben gehad?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar welke gerrit die mylene dan wel kent
Dat dacht ik er ook bij.quote:
OT,ik had vroeger een vriend die net als Gerrit is.Nergens mee willen meehelpen.maar wel mee willen profiteren.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij Greet ziet de tv-kijker alleen maar discussies en ff praten daar en ff praten daar.
Nu ben ik geen TV-kijker, maar ik denk dat hij er heel erg naast zit.
3 kwart jaar zei ze vanmiddagquote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is al bekend hoe lang ze een relatie hebben gehad?
Zie jij een sociale kant bij hem?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
OT,ik had vroeger een vriend die net als Gerrit is.Nergens mee willen meehelpen.maar wel mee willen profiteren.
Moeten we nog hints voor krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ongeveer een jaar,toen was ze 18.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft ze daar aan tattoo? ..Iets van "Dit is mijn linkerarm" ?...quote:
geen idee en ook niet hoe lang geledenquote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is juist het aso sociale aan hem.Hij ziet dat niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie jij een sociale kant bij hem?
Braam heeft het een keer bijna weten te ontcijferen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Wat heeft ze daar aan tattoo? ..Iets van "Dit is mijn linkerarm" ?...
En misschien in een dronken bui een keer bij elkaar in bed belandtquote:Op maandag 18 februari 2019 22:08 schreef Ranah het volgende:
[..]
geen idee en ook niet hoe lang geleden
vanmiddag werd gevraagd en draaide ,mylene er wat omheen
ze zei: we draaiden wat om elkaar heen en aan en af
op dat moment dacht ik: die hadden geen relatie maar het is bij vriendschap gebleven met een beetje flirten voor die tijd
maar dat is mijn eigen idee
Heeft ze d'r gebit niet in.quote:
Of ze moet een lange periode geblowd hebben om bij die slome kaaslul te blijven hangen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:08 schreef Ranah het volgende:
[..]
geen idee en ook niet hoe lang geleden
vanmiddag werd gevraagd en draaide ,mylene er wat omheen
ze zei: we draaiden wat om elkaar heen en aan en af
op dat moment dacht ik: die hadden geen relatie maar het is bij vriendschap gebleven met een beetje flirten voor die tijd
maar dat is mijn eigen idee
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Wat heeft ze daar aan tattoo? ..Iets van "Dit is mijn linkerarm" ?...
Al knap dat ze kan lezen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Een hand geven doe je met rechts, DIT IS LINKS MUTS !!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:12 schreef Bblurker2 het volgende:
Teddy is alive again
[ afbeelding ]
Teddy is alive again
[ afbeelding ]
Staat in de OP.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:12 schreef Bblurker2 het volgende:
Teddy is alive again
[ afbeelding ]
Teddy is alive again
[ afbeelding ]
Teddy is alive again
[ afbeelding ]
Dat was ikquote:Op maandag 18 februari 2019 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Braam heeft het een keer bijna weten te ontcijferen.
Iets van 'Life is ...'
Jessie zei net al van ..zo ff lekker over de appels heen...quote:Op maandag 18 februari 2019 22:12 schreef mazaru het volgende:
Die makaak sproeit al die bacteriën steeds in de rondte. Dat mens heeft er nog nooit van gehoord dat een hand voor je mond als je niest fijn is voor de mensen om je heen.
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Jessie zei net al van ..zo ff lekker over de appels heen...
Teddy is alive again
[ afbeelding ]
Life is.....quote:
Nou lekker dan ..gelijk die poepbacteriën die ze net opgesnoven heeft tijdens het pijpen er ook bij...quote:Op maandag 18 februari 2019 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]En over de broden die daar liggen.
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Nou lekker dan ..gelijk die poepbacteriën die ze net opgesnoven heeft tijdens het pijpen er ook bij...
Al Franny het maar weet.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Life is.....
de rest weet ik niet meer.
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Al Franny het maar weet. :0
Ow wacht. .................... Gizzy toch.![]()
Life is shit, eat it?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Life is.....
de rest weet ik niet meer.
ik denk... live itquote:Op maandag 18 februari 2019 22:20 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Life is better when you.... Laatste woord kan ik niet lezen. Misschien Laugh?
Dance denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:20 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Life is a dick,suck it.quote:
Ze liep daarnet wel met tandenborstel en tandenpasta buitenquote:Op maandag 18 februari 2019 22:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Mylène heeft niet haar tanden gepoetst voor het slapen...
Zou wel bij haar passen iig.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oh ja! je hebt gelijk, dat was het!
when you live it.....???quote:Op maandag 18 februari 2019 22:20 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou inderdaad wel eens kunnen.quote:
Oh dat heb ik dan even gemist.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze liep daarnet wel met tandenborstel en tandenpasta buiten
Dan beter niet zo'n aanname hier neerzettenquote:Op maandag 18 februari 2019 22:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan even gemist.
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:35 schreef PoezeligDing het volgende:
En namens Sambal : 'Dan denk ik joh'
(Dat zegt Jens wel heul erg veelvuldig)
Grote kans dat er een spelfout in zit.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:20 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lagen laatst al op de bank hand in hand.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:29 schreef Zeyina het volgende:
De dames zijn een date aan het bespreken van Merel met Jessie
Goed dat je het opmerktequote:Op maandag 18 februari 2019 22:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dan beter niet zo'n aanname hier neerzetten
Dat was toch met Jens?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze lagen laatst al op de bank hand in hand.
Doet ze thuis ook met haar gay bf.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze lagen laatst al op de bank hand in hand.
Niet meegekregen, maar dat lijkt me meer dan met Jessie inderdaad.quote:
Ja verwarrendquote:Op maandag 18 februari 2019 22:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ik las Jensie.
Die namen soms.
Klopt mijn fout, ik las Jensie.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet meegekregen, maar dat lijkt me meer dan met Jessie inderdaad.
Ik zie Jessie dat niet zo maar doen
Poop?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:20 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
En Jens en Gerrit stonden net met Tim te praten over de negativiteit van Jessie. Nooit eens lol maken.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Negatieveling Jessie heeft weer wat te mekkeren.
Over de melk die wordt gebruikt om shakes te drinken.
Nu weer over Tim en Frennie.
Kan zich niet voorstellen dat de familie van Frennie naar de bruiloft komt.
Waar is het misgegaan. Het zal je maar gebeuren
Jens: psycho wijf mee naar huis nemen.
Dat je ouders zeggen wat de tering.
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:33 schreef snetje het volgende:
Hiske over iets met een chineesje die tjak tjak tjak kan doen..zal wel een speciale maaltijd zijn voor de date... hebben ze nu al een keer chinees besteld voor Erik?...
Carpaccio, champagne. Turkse tent neerzetten.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:29 schreef Zeyina het volgende:
De dames zijn een date aan het bespreken van Merel met Jessie
Niets waard...quote:Op maandag 18 februari 2019 22:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Jens en Gerrit stonden net met Tim te praten over de negativiteit van Jessie. Nooit eens lol maken.![]()
![]()
En hoor Jens nu dan.
Merel zal wel denken: Voordat hij er met Mylène vandoor gaatquote:Op maandag 18 februari 2019 22:34 schreef DKUp het volgende:
Chris en His Jensie afzeiken en Merel met Jessie een geile date geven
Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...quote:Op maandag 18 februari 2019 22:37 schreef tonja het volgende:
Ah, Lotus moet Mylène niet zo geloof ik.
Ik hoor ze in hun huisje smalend over haar praten. Lotus heeft het hoogste woord.
Ze heeft teveel noten op haar zang vindt Lotus.
Prima samenvatting.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:39 schreef Zeyina het volgende:
Mijn god. Franny ergerde zich er enorm aan dat Mylène al direct, zo snel Tim zei tegen Tim![]()
![]()
![]()
Iedereen noemt hem toch zo
Merel pruimt haar ook niet. Ze hebben het er nu over. Volgens Gerrit is ze een wereldverbeteraar. Merel: hmmmm ok.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:37 schreef tonja het volgende:
Ik hoor ze in hun huisje smalend over haar praten. Lotus heeft het hoogste woord.
What?!quote:Op maandag 18 februari 2019 22:39 schreef Ranah het volgende:
franny vindt het raar dat ze tim meteen tim noemde
Had ze meneer Tim moeten zeggen of zo.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:39 schreef Zeyina het volgende:
Mijn god. Franny ergerde zich er enorm aan dat Mylène al direct, zo snel Tim zei tegen Tim![]()
![]()
![]()
Iedereen noemt hem toch zo
timothyquote:Op maandag 18 februari 2019 22:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Had ze meneer Tim moeten zeggen of zo.
Verloofde Tim.Maar dat kon ze nog niet weten.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Had ze meneer Tim moeten zeggen of zo.
wat zei ze daar over dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel pruimt haar ook niet. Ze hebben het er nu over. Volgens Gerrit is ze een wereldverbeteraar. Merel: hmmmm ok.
Hiske: ze wil in de vergadering haar stem laten horen. Ze laat eerst haar mening horen en kijkt dan rond. Merel: over dat drinken van studenten. pffffffff
Was wel een leuke verspreking geweest.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Verloofde Tim.Maar dat kon ze nog niet weten.
Studenten mogen meer drinken voordat ze alcoholist zijn. Ze kunnen meer hebben, daar is onderzoek naar gedaan.quote:
Gerrit moest zorgen dat ze haar waffel houdt.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Studenten mogen meer drinken voordat ze alcoholist zijn. Ze kunnen meer hebben, daar is onderzoek naar gedaan.![]()
Gevalletje kutnijd ook. Het zijn alleen de vrouwen die op haar afgeven.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...
To the Loo.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:43 schreef Zeyina het volgende:
Lotus wilt geen Loo genoemd worden.
Leuke naam voor haar. Vooral in het kader van haar Engels gewauwel
Mike is haar ook al door de vingers geglipt door een Lotus...quote:Op maandag 18 februari 2019 22:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Merel zal wel denken: Voordat hij er met Mylène vandoor gaat
Was te verwachten.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Gevalletje kutnijd ook. Het zijn alleen de vrouwen die op haar afgeven.
Jij kan dat weten.Vertel.quote:
Mylene heeft het leuk met Jessie...quote:Op maandag 18 februari 2019 22:37 schreef tonja het volgende:
Zou dat nou makkelijk eten met zo'n kaak? Las in een vorige COS dat dit letterlijk pijn met zich kan meebrengenquote:
ik ben benieuwd hoe dat onderzoek op betrouwbaarheid en validiteit zou scorenquote:Op maandag 18 februari 2019 22:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat onderzoek, als het al bestaat, door studenten gedaan.
Tja dat kan niet he, want iedereen moet tegen Jessie zijn van haar...quote:Op maandag 18 februari 2019 22:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Mylene heeft het leuk met Jessie...
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zou dat nou makkelijk eten met zo'n kaak? Las in een vorige COS dat dit letterlijk pijn met zich kan meebrengen
10 dronken koormeiden in je Twingo.quote:
Ik heb het Jessie toch al tegen meerdere zien zeggen dat Merel het vergeten was...quote:Op maandag 18 februari 2019 22:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: ik zou de veganboodschappen afbellen, maar was het vergeten. Jessie heeft vandaag voor 600 euro boodschappen moeten betalen. Ja, sorry, ik was het vergeten. Toen zei hij: nou ja, ik hou het voor me. hahaha, dat zou een ander eens moeten flikken.
Merel heeft dat dus ook in de gaten.
verdoriequote:Op maandag 18 februari 2019 22:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
10 dronken koormeiden in je Twingo.
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe dat onderzoek op betrouwbaarheid en validiteit zou scoren
geweldig om dat elke keer weer te zienquote:Op maandag 18 februari 2019 22:47 schreef Jemoederniet het volgende:
De vrouwen voelen zich kennelijk bedreigd door de komst van Mylene. Zo snel dat ze haar negatief beoordelen. De onderlinge pikorde moet opnieuw vastgesteld worden.
Dan liegt Merel.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb het Jessie toch al tegen meerdere zien zeggen dat Merel het vergeten was...
Oeps.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
verdorie
ik heb een gele kia picanto die veel meegemaakt heeft
jullie halen het altijd door elkaar
Breathquote:Op maandag 18 februari 2019 22:20 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
echt hoor! en nog grappiger is dat een Hiske en Chris daar ook aan mee doenquote:Op maandag 18 februari 2019 22:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
geweldig om dat elke keer weer te zien
die zien zichzelf ook nog als onderdeel van ''de meiden''quote:Op maandag 18 februari 2019 22:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt hoor! en nog grappiger is dat een Hiske en Chris daar ook aan mee doen![]()
Op den duur wel, volgens mij heeft het iets met slijtage te maken wat ik ooit van een collega begreep en daar kan je op den duur behoorlijk pijn aan krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zou dat nou makkelijk eten met zo'n kaak? Las in een vorige COS dat dit letterlijk pijn met zich kan meebrengen
dan weet je tenminste wie erin zit, mocht je hem ooit spottenquote:Op maandag 18 februari 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die Picanto staat in mijn geheugen gegrift, ik heb nog nooit een Gele gezien ook
hoe kom ik dan bij die Twingo?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die Picanto staat in mijn geheugen gegrift, ik heb nog nooit een Gele gezien ook
Hiske vooral, die voelt een bedreiging tijdens vergaderingen enzo.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt hoor! en nog grappiger is dat een Hiske en Chris daar ook aan mee doen![]()
soms gooit Hiske haar geile act erin, gaat ze hard to get spelen, dan lig ik helemaal in een deukquote:Op maandag 18 februari 2019 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske vooral, die voelt een bedreiging tijdens vergaderingen enzo.![]()
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
soms gooit Hiske haar geile act erin, gaat ze hard to get spelen, dan lig ik helemaal in een deuk
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die zien zichzelf ook nog als onderdeel van ''de meiden''
Nee, dan val je in de categorie: Hopeloos gevalquote:Op maandag 18 februari 2019 22:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Huh dus als je veel meer drinkt als een alcoholist ben je geen alcoholist.
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, dan val je in de categorie: Hopeloos geval
breans?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:57 schreef maryo55 het volgende:
Die Gerrit voelt zich de laatste weken een hele piet.
Ineens is hij de breans denkt dat hij veel doet en weet bijna zeker dat hij voor de volgende 7 maanden safe zit.
Ja!quote:Op maandag 18 februari 2019 22:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Of je moet een student zijn.Dan val je buiten de definitie.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Toedeloo....quote:Op maandag 18 februari 2019 22:43 schreef Zeyina het volgende:
Lotus wilt geen Loo genoemd worden.
Leuke naam voor haar. Vooral in het kader van haar Engels gewauwel
Ik ga zo een studie uitzoeken.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of je moet een student zijn.Dan val je buiten de definitie.
Ik ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ga zo een studie uitzoeken.
Gerrit heeft dit vandaag ook al gezegd.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Wat ik heel duidelijk vind, is dat Sjellie en Gerrit totaal geen raakvlakken hadden, dat zie je met Gerrit en Mylene wel, ik heb het niet over gelijk weer relatie hoor, maar het zijn twee totaal verschillende werelden, en dat is precies ook wat Frutsel haar pappa zegt, je kent elkaars omgeving niet, achtergronden
Kut autocorrect..quote:Op maandag 18 februari 2019 23:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Brains mijn tablet verandert vaak een woord.
bij een arts zonder grenzen?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wanneer blaast er bij his dan eens een frisse wind door haar voorbips?
Die redenatie snap ik helemaal niets vanquote:Op maandag 18 februari 2019 22:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of je moet een student zijn.Dan val je buiten de definitie.
daarvoor moet je gisteren de luizenmoeder gekeken hebbenquote:Op maandag 18 februari 2019 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die redenatie snap ik helemaal niets van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
Dan moet er eerst een mannelijke kale Belg inkomen met een kaal hoofd en baard... oke OT...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wanneer blaast er bij his dan eens een frisse wind door haar voorbips?
Dat leg ik dus net uit.Jij hebt zeker niet gestudeerd?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreemde zin wel. :pquote:Op maandag 18 februari 2019 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze was er om 8 uur al hé... en 2 uur reistijd geloof ik...quote:
En Teddy.quote:
Dat niemand daar wat van zegtquote:Op maandag 18 februari 2019 22:12 schreef mazaru het volgende:
Die makaak sproeit al die bacteriën steeds in de rondte. Dat mens heeft er nog nooit van gehoord dat een hand voor je mond als je niest fijn is voor de mensen om je heen.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:06 schreef rowan634 het volgende:
[..]
daarvoor moet je gisteren de luizenmoeder gekeken hebbenNiet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel Jessie deed dat en kreeg antwoord terug van "Nou en?"....quote:Op maandag 18 februari 2019 23:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat niemand daar wat van zegt
[ afbeelding ]
Zeker wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat leg ik dus net uit.Jij hebt zeker niet gestudeerd?
dancequote:Op maandag 18 februari 2019 22:20 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Hiske en Christel gaan nog even uithoren...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:09 schreef rowan634 het volgende:
ger, his en chris gaan nog even praten
Paar keer gezien. In het begin vond ik het leuk maar dat werd steeds minder dus ik kijk er niet meer naar.quote:
Ik zou echt woest wordenquote:Op maandag 18 februari 2019 23:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Jawel Jessie deed dat en kreeg antwoord terug van "Nou en?"....
oftopic.quote:
maar echt jaquote:Op maandag 18 februari 2019 23:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Hiske en Christel gaan nog even uithoren...
Er is een evaluatie gaande van het gesprek dat Christel had met Mylene, in het heksenhutje.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou zeg volgens mij gaan de laatsten nu ook al op bed.
Oh ja, toen schreef ik nog dat Chris en Mylene het leuk met elkaar lijken te vinden.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er is een evaluatie gaande van het gesprek dat Christel had met Mylene, in het heksenhutje.
Beter om dit in FB te bespreken.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je stelt een vraag en ik geef antwoord. Dan moet je ook geen offtopic vragen stellen
Misschien kan Shelley Gerrit nu eindelijk met een gerust hart loslaten..en houdt ze er een echte vriendin aan over ..ze hebben een band ..geven beiden om Gerrit...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Arme Sjeliie nu heeft ze een nepgay en een neppot, typische gevalletje, carefull for what you wish!!!!!
Grapjasquote:Op maandag 18 februari 2019 23:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beter om dit in FB te bespreken.
quote:
Nee hoor je zat goed ..Christel alleen met Mylene klikte...alleen komt Hiske er nu weer tussendoor stoken...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ja, toen schreef ik nog dat Chris en Mylene het leuk met elkaar lijken te vinden.
Zat ik ff fout.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee hoor je zat goed ..Christel alleen met Mylene klikte...alleen komt Hiske er nu weer tussendoor stoken...
Die ook al jaloers.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee hoor je zat goed ..Christel alleen met Mylene klikte...alleen komt Hiske er nu weer tussendoor stoken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
Mooi en spontaan zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:19 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat heeft Mylene verkeerd gedaan dat ze haar nu al niet zo mogen?
Ze is te bijdehand.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:19 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:20 schreef rowan634 het volgende:
de vraag is nu:
WELKE. EX. IS. NEXT.Ik gun Jessie zijn eigen prinsesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is geen bang vogeltje zonder meningquote:Op maandag 18 februari 2019 23:19 schreef Jemoederniet het volgende:
de vraag is nu:
WELKE. EX. IS. NEXT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
de vraag is nu:
WELKE. EX. IS. NEXT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de vraag is nu:
WELKE. EX. IS. NEXT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Christel was gewoon aan het stralen vanmiddag ..eindelijk iemand die ook vindt dat je om je heen moet kijken en genieten van de dingen die je wel hebt ..niet gaan klagen om de dingen die je niet hebt...het was nog net niet dat Christel haar omarmde en als dochter accepteerde...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die ook al jaloers.
Ongelooflijk.
Ja ik vond het ook een leuk gesprek.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Christel was gewoon aan het stralen vanmiddag ..eindelijk iemand die ook vindt dat je om je heen moet kijken en genieten van de dingen die je wel hebt ..niet gaan klagen om de dingen die je niet hebt...het was nog net niet dat Christel haar omarmde en als dochter accepteerde...
Dat omarmen is al wel gebeurd.Christel vond haar gelijk heel leuk.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Christel was gewoon aan het stralen vanmiddag ..eindelijk iemand die ook vindt dat je om je heen moet kijken en genieten van de dingen die je wel hebt ..niet gaan klagen om de dingen die je niet hebt...het was nog net niet dat Christel haar omarmde en als dochter accepteerde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |