Jawel Jessie deed dat en kreeg antwoord terug van "Nou en?"....quote:Op maandag 18 februari 2019 23:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat niemand daar wat van zegt
[ afbeelding ]
Zeker wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat leg ik dus net uit.Jij hebt zeker niet gestudeerd?
dancequote:Op maandag 18 februari 2019 22:20 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Life is better when you.... Laatste woord kan ik niet lezen. Misschien Laugh?
Hiske en Christel gaan nog even uithoren...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:09 schreef rowan634 het volgende:
ger, his en chris gaan nog even praten
Paar keer gezien. In het begin vond ik het leuk maar dat werd steeds minder dus ik kijk er niet meer naar.quote:
Ik zou echt woest wordenquote:Op maandag 18 februari 2019 23:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Jawel Jessie deed dat en kreeg antwoord terug van "Nou en?"....
oftopic.quote:
maar echt jaquote:Op maandag 18 februari 2019 23:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Hiske en Christel gaan nog even uithoren...
Er is een evaluatie gaande van het gesprek dat Christel had met Mylene, in het heksenhutje.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou zeg volgens mij gaan de laatsten nu ook al op bed.
Oh ja, toen schreef ik nog dat Chris en Mylene het leuk met elkaar lijken te vinden.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er is een evaluatie gaande van het gesprek dat Christel had met Mylene, in het heksenhutje.
Beter om dit in FB te bespreken.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je stelt een vraag en ik geef antwoord. Dan moet je ook geen offtopic vragen stellen
Misschien kan Shelley Gerrit nu eindelijk met een gerust hart loslaten..en houdt ze er een echte vriendin aan over ..ze hebben een band ..geven beiden om Gerrit...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Arme Sjeliie nu heeft ze een nepgay en een neppot, typische gevalletje, carefull for what you wish!!!!!
Grapjasquote:Op maandag 18 februari 2019 23:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beter om dit in FB te bespreken.
quote:
Nee hoor je zat goed ..Christel alleen met Mylene klikte...alleen komt Hiske er nu weer tussendoor stoken...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ja, toen schreef ik nog dat Chris en Mylene het leuk met elkaar lijken te vinden.
Zat ik ff fout.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee hoor je zat goed ..Christel alleen met Mylene klikte...alleen komt Hiske er nu weer tussendoor stoken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |