quote:Op maandag 18 februari 2019 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze maken er gewoon een VMBO schoolplein van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gizmogirl28 op 18-02-2019 21:56:33 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Maakt geen verschil zie Christel...quote:Op maandag 18 februari 2019 21:51 schreef Hagenesie het volgende:
Ik wil dat er wat oudere mensen inkomen maar denk dat dat niet meer gaat gebeuren.
Die zijn nog bezig. Met andere woorden.. die zijn zelfs nog te stom om door te hebben dat de school al uit is.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:53 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Hoho er hebben er 2 gestudeerd.
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]En veel geslurp van LotteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gizmogirl28 op 18-02-2019 21:56:44 ]
quote:
quote:
Teddy is ook een beetje camerageil.quote:
ik ook, ook sommige acties van hem zoals laatst dat gesprek met timquote:Op maandag 18 februari 2019 21:57 schreef snetje het volgende:
Af en toe zie ik bij Jens van die Huub ogen...
Echt hoor,hij wil een set van 3000 euro,doet er zelf geen zak voor.Heeft 3 lesjes gehad.Komt niet verder dan de platen van Pitbull.Het is een luie zak.quote:
Shelley neuken?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Je moest eens weten wat Greet allemaal doet.
Zit niets bij bij die gast.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,hij wil een set van 3000 euro,doet er zelf geen zak voor.Heeft 3 lesjes gehad.Komt niet verder dan de platen van Pitbull.Het is een luie zak.
Die is zo snel dat de camera hem niet eens kan pakken......zoveelquote:Op maandag 18 februari 2019 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Je moest eens weten wat Greet allemaal doet.
Is dat 8 x gebeurd in 8 maanden? Houden we nog heel veel uren over dat 'ie geen flikker heeft gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |