En het wordt uitgezonden op stream 5.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is zo snel dat de camera hem niet eens kan pakken......zoveel
Rennen? Sjokken en met zijn armen zwaaien.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee Gerrit,ik zie voornamelijk met je handen in je zakken.En wegrennen wanneer er iets moet gebeuren.
ik ben wel benieuwd naar welke gerrit die mylene dan wel kentquote:Op maandag 18 februari 2019 22:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee Gerrit,ik zie voornamelijk met je handen in je zakken.En wegrennen wanneer er iets moet gebeuren.
Is al bekend hoe lang ze een relatie hebben gehad?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar welke gerrit die mylene dan wel kent
Dat dacht ik er ook bij.quote:
OT,ik had vroeger een vriend die net als Gerrit is.Nergens mee willen meehelpen.maar wel mee willen profiteren.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij Greet ziet de tv-kijker alleen maar discussies en ff praten daar en ff praten daar.
Nu ben ik geen TV-kijker, maar ik denk dat hij er heel erg naast zit.
3 kwart jaar zei ze vanmiddagquote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is al bekend hoe lang ze een relatie hebben gehad?
Zie jij een sociale kant bij hem?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
OT,ik had vroeger een vriend die net als Gerrit is.Nergens mee willen meehelpen.maar wel mee willen profiteren.
Moeten we nog hints voor krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ongeveer een jaar,toen was ze 18.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft ze daar aan tattoo? ..Iets van "Dit is mijn linkerarm" ?...quote:
geen idee en ook niet hoe lang geledenquote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is juist het aso sociale aan hem.Hij ziet dat niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie jij een sociale kant bij hem?
Braam heeft het een keer bijna weten te ontcijferen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Wat heeft ze daar aan tattoo? ..Iets van "Dit is mijn linkerarm" ?...
En misschien in een dronken bui een keer bij elkaar in bed belandtquote:Op maandag 18 februari 2019 22:08 schreef Ranah het volgende:
[..]
geen idee en ook niet hoe lang geleden
vanmiddag werd gevraagd en draaide ,mylene er wat omheen
ze zei: we draaiden wat om elkaar heen en aan en af
op dat moment dacht ik: die hadden geen relatie maar het is bij vriendschap gebleven met een beetje flirten voor die tijd
maar dat is mijn eigen idee
Heeft ze d'r gebit niet in.quote:
Of ze moet een lange periode geblowd hebben om bij die slome kaaslul te blijven hangen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:08 schreef Ranah het volgende:
[..]
geen idee en ook niet hoe lang geleden
vanmiddag werd gevraagd en draaide ,mylene er wat omheen
ze zei: we draaiden wat om elkaar heen en aan en af
op dat moment dacht ik: die hadden geen relatie maar het is bij vriendschap gebleven met een beetje flirten voor die tijd
maar dat is mijn eigen idee
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Wat heeft ze daar aan tattoo? ..Iets van "Dit is mijn linkerarm" ?...
Al knap dat ze kan lezen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Een hand geven doe je met rechts, DIT IS LINKS MUTS !!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:12 schreef Bblurker2 het volgende:
Teddy is alive again
[ afbeelding ]
Teddy is alive again
[ afbeelding ]
Staat in de OP.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:12 schreef Bblurker2 het volgende:
Teddy is alive again
[ afbeelding ]
Teddy is alive again
[ afbeelding ]
Teddy is alive again
[ afbeelding ]
Dat was ikquote:Op maandag 18 februari 2019 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Braam heeft het een keer bijna weten te ontcijferen.
Iets van 'Life is ...'
Jessie zei net al van ..zo ff lekker over de appels heen...quote:Op maandag 18 februari 2019 22:12 schreef mazaru het volgende:
Die makaak sproeit al die bacteriën steeds in de rondte. Dat mens heeft er nog nooit van gehoord dat een hand voor je mond als je niest fijn is voor de mensen om je heen.
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Jessie zei net al van ..zo ff lekker over de appels heen...
Teddy is alive again
[ afbeelding ]
Life is.....quote:
Nou lekker dan ..gelijk die poepbacteriën die ze net opgesnoven heeft tijdens het pijpen er ook bij...quote:Op maandag 18 februari 2019 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]En over de broden die daar liggen.
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Nou lekker dan ..gelijk die poepbacteriën die ze net opgesnoven heeft tijdens het pijpen er ook bij...
Al Franny het maar weet.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Life is.....
de rest weet ik niet meer.
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Al Franny het maar weet. :0
Ow wacht. .................... Gizzy toch.![]()
Life is shit, eat it?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Life is.....
de rest weet ik niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |