En het wordt uitgezonden op stream 5.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is zo snel dat de camera hem niet eens kan pakken......zoveel
Rennen? Sjokken en met zijn armen zwaaien.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee Gerrit,ik zie voornamelijk met je handen in je zakken.En wegrennen wanneer er iets moet gebeuren.
ik ben wel benieuwd naar welke gerrit die mylene dan wel kentquote:Op maandag 18 februari 2019 22:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee Gerrit,ik zie voornamelijk met je handen in je zakken.En wegrennen wanneer er iets moet gebeuren.
Is al bekend hoe lang ze een relatie hebben gehad?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar welke gerrit die mylene dan wel kent
Dat dacht ik er ook bij.quote:
OT,ik had vroeger een vriend die net als Gerrit is.Nergens mee willen meehelpen.maar wel mee willen profiteren.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij Greet ziet de tv-kijker alleen maar discussies en ff praten daar en ff praten daar.
Nu ben ik geen TV-kijker, maar ik denk dat hij er heel erg naast zit.
3 kwart jaar zei ze vanmiddagquote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is al bekend hoe lang ze een relatie hebben gehad?
Zie jij een sociale kant bij hem?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
OT,ik had vroeger een vriend die net als Gerrit is.Nergens mee willen meehelpen.maar wel mee willen profiteren.
Moeten we nog hints voor krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ongeveer een jaar,toen was ze 18.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft ze daar aan tattoo? ..Iets van "Dit is mijn linkerarm" ?...quote:
geen idee en ook niet hoe lang geledenquote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is juist het aso sociale aan hem.Hij ziet dat niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie jij een sociale kant bij hem?
Braam heeft het een keer bijna weten te ontcijferen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Wat heeft ze daar aan tattoo? ..Iets van "Dit is mijn linkerarm" ?...
En misschien in een dronken bui een keer bij elkaar in bed belandtquote:Op maandag 18 februari 2019 22:08 schreef Ranah het volgende:
[..]
geen idee en ook niet hoe lang geleden
vanmiddag werd gevraagd en draaide ,mylene er wat omheen
ze zei: we draaiden wat om elkaar heen en aan en af
op dat moment dacht ik: die hadden geen relatie maar het is bij vriendschap gebleven met een beetje flirten voor die tijd
maar dat is mijn eigen idee
Heeft ze d'r gebit niet in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |