SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die wordt mede mogelijk gemaakt door een paar Russische omatjes.quote:
Maar Greys heeft nu wel een jaloersmakend mooi plafond.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:12 schreef Dave het volgende:
Jammer Greys, zo’n plafond ding is heerlijk stil
Echt afgrijselijk. Maar er iets aan laten doen geeft zo'n gedoe en rommel.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar Greys heeft nu wel een jaloersmakend mooi plafond.
Als het buiten koud is, kan je het binnen nog aangenaam warm makenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste is helemaal vervelend, idd.
Zeker als je toch al duidelijk last van de temperatuur hebt. Loop je met een rood hoofd, overal spuit zweet uit, net een wandelende fontein en dan krijg je de "Ach, stel je niet aan. Het is juist lekker."
![]()
Nee hoor, geef mij maar sneeuw. Herfst en lente vind ik ook nog wel wat hebben, maar de zomer mogen ze van mij inmiddels best een keertje overslaan.
Hij ziet er eng uitquote:Op maandag 18 februari 2019 22:43 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu de nieuwe liefde van Lilian Marijnissen in de Telegraaf en ik ken hem. Tis de ex van een bekende van me. Toen was ie nog werkzaam bij RTV Rijnmond. Beetje gek gezicht zo die twee samen. Even wennen.
Heb hem al tijdje niet gezien irl (wel op tv als sportdinges, nu voor de nationale tv ipv regionaal) maar in die tijd was hij iig echt wel aardig.quote:
Puntje van de zomer is dan inderdaad wel, dat je van 'hoort' te genieten, ook van jezelf. Je moet buiten zitten, niet gaan bingewatchen op Netflixquote:
Dat vind ik eigenlijk niet zo. En als dat wel zo is, dan passen ze ook wel een beetje bij elkaar. Want vind haar ook altijd een beetje een raar hoofd hebben. Het ene moment denk ik, knappe vrouw, het andere moment denk ik huquote:
Die is ook engquote:Op maandag 18 februari 2019 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze was hiervoor met Jan Slagter toch?
Wel van een ander kaliberquote:
Dat kwam vooral door het leeftijdsverschil. En dat Slagter nogal vol is van zichzelf.quote:
Dat lijkt me wel vreemd voor je jaquote:Op maandag 18 februari 2019 22:43 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu de nieuwe liefde van Lilian Marijnissen in de Telegraaf en ik ken hem. Tis de ex van een bekende van me. Toen was ie nog werkzaam bij RTV Rijnmond. Beetje gek gezicht zo die twee samen. Even wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |