Ik ook nietquote:Op maandag 18 februari 2019 18:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tranny wist niet wie Waaijuheuht was en ze begreep niks van wat het was
Ze heeft er ook last van.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou reken maar dat je er veel klachten en pijn van kan krijgen. Met name je kaakgewrichten. Ja korten ze in
Ik heb er wel meer over gehoord.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wim heeft ook gezegd dat de trap niet goed was,
Erik zei dat hij dat echt niet ging aanpassen en niemand het weet
Wat jij wil hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 18:02 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nee, een hele logische reactie.
Met naaldhakken moet je altijd een beetje voorzichtig zijn heeft niet met de trap te makenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wim heeft ook gezegd dat de trap niet goed was,
Erik zei dat hij dat echt niet ging aanpassen en niemand het weet
Zie je wel, ik ben niet gek, alleen wat onbegrepen misschien.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:02 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nee, een hele logische reactie.
Waaijuheuht postte hier voorheen altijd en hij was al vaak te gast in UTO1 en nu UTO2.quote:
Ja zie, dat had ik al wel verwachtquote:
romantisch tochquote:Op maandag 18 februari 2019 18:04 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik vind het niet echt mooi gedaan ofzo. Een paar ballonnen en gebruikte rozenblaadjes op de grond
En dan te bedenken dat ie het al heel lang zelf wist dat ie het ging doen. Beetje meer voorbereiding had ook leuk geweest.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:04 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik vind het niet echt mooi gedaan ofzo. Een paar ballonnen en gebruikte rozenblaadjes op de grond
en nicolinequote:Op maandag 18 februari 2019 18:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vind haar hier iets weghebben van een combinatie van Christina Curry en Brenda.
Ik wilde de verloving van Tim en Franny tikken. Als je dat zou kunnen aanpassen graag. Bedankt;)quote:
Dat paard van Jeff was veel leuker.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ie het al heel lang zelf wist dat ie het ging doen. Beetje meer voorbereiding had ook leuk geweest.
Ik vond het wel een mooie titel zo, het gaat toch ook alleen om Timquote:Op maandag 18 februari 2019 18:04 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik wilde de verloving van Tim en Franny tikken. Als je dat zou kunnen aanpassen graag. Bedankt;)
Ah helder. Bedankt!quote:Op maandag 18 februari 2019 18:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Waaijuheuht postte hier voorheen altijd en hij was al vaak te gast in UTO1 en nu UTO2.
Waaijeuht is nu een man geworden of in transitie.
Done.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:04 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik wilde de verloving van Tim en Franny tikken. Als je dat zou kunnen aanpassen graag. Bedankt;)
Hij had op zijn minst een date er van kunnen maken. Een tafeltje alleen boven met kaarsen etc. Het is rond etenstijd. Maar ach, gewoon wat ballonnen die over waren en wat lampjes en klaarrrrrrquote:Op maandag 18 februari 2019 18:05 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dat paard van Jeff was veel leuker.
hahaquote:Op maandag 18 februari 2019 18:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie titel zo, het gaat toch ook alleen om Tim![]()
![]()
Dat mens is niet goed bij haar knarquote:Op maandag 18 februari 2019 18:07 schreef DKUp het volgende:
Tranny kon niet poepen, wel scheetjes......
Die 2 verdienen elkaar!quote:Op maandag 18 februari 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mens is niet goed bij haar knar
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:05 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Jens, heb je al gekeken hoe de structuur van je poep isquote:Op maandag 18 februari 2019 18:08 schreef DaniqueV het volgende:
Owwww hoe die Franny ook praat....die is echt geen 100%![]()
Neee ik hoefde niet, een scheetje, kan al opluchten
Dat is net zoiets als Chanel no.5 op een drol spuiten. Het blijft stront.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Franny is naar de wc geweest en wast haar handen
[ afbeelding ]
Om vrouwelijk Jessie nu een paard te noemenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:05 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Tim loopt buiten met een lampion te strompelen.quote:
Spannend hoor.quote:
Ze zal straks wel weer gaan rockenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef Goldencharly het volgende:
Hiske altijd met dat woord kneiter kap er es mee
Jeff kwam op een paard aangereden om verkering te vragen aan Jessiequote:Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Om vrouwelijk Jessie nu een paard te noemen
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jens, heb je al gekeken hoe de structuur van je poep is
En hoe en wat zeggen.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:10 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ze zal straks wel weer gaan rocken
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef pollewop77 het volgende:
His vindt Chris irritant omdat ze er niks aan doet (aan het huwelijksaanzoek)
Ben je mal nog nooit is er iets op tijd gelukt daar.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Ze lopen daar 2 minuten voor volgens mij. Denk niet dat hij het gaat redden om exact om 18.18 uur het aanzoek te doen.
Ik ookquote:Op maandag 18 februari 2019 18:11 schreef DKUp het volgende:
Gerrit zou het zeker begrijpen als ze nee zou zeggen![]()
Ik heb geen hummerquote:Op maandag 18 februari 2019 18:10 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Godverkan iemand die Franny niet weghalen daar?
Zou mij niks verbazen.............quote:Op maandag 18 februari 2019 18:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Merel denkt dat Franny heel snel zwanger gaat worden.
Interessant.quote:
De horror als dit gaat gebeurenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel; Stap 1 is trouwen en stap 2 zwanger worden, ik denk dat ze in een mum van tijd zwanger is.
Gerrit; Dan is het exit he.
Merel; Volgens mij niet, de 1ste 5 maanden sowieso niet, je zal alleen wat vaker naar het ziekenhuis moeten.
Wie zegt dat ze kaakproblemen krijgt? Het is gewoon de natuurlijke vorm van haar kaak. Klaagt ze erover dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 17:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet. madam wilt grotere borsten, en ze heeft best wel een leuke cupmaat van zichzelf. Mij gaat het erom, vroeg of laat krijgt zij echt kaakproblemen, kan ze beter aan haar kaak laten helpen dat zeuren om een borstvergroting
Ze moet juist naar het huisjequote:Op maandag 18 februari 2019 18:13 schreef mcspicy het volgende:
Maar Franny denkt nu ook niet waar is Tim en waarom mag ik niet naar het huisje etc.
Amateurtoneel weer dit
Het wordt een huwelijksaanzoekquote:Op maandag 18 februari 2019 18:13 schreef BloesBloes het volgende:
Hij ging haar toch niet ten huwelijk vragen, het zijn toch vriendschapsringen, of ben ik de weg weer kwijt?
Waarom is stap twee zo ? Kan je niet trouwen zonder die kut kids.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel; Stap 1 is trouwen en stap 2 zwanger worden, ik denk dat ze in een mum van tijd zwanger is.
Gerrit; Dan is het exit he.
Merel; Volgens mij niet, de 1ste 5 maanden sowieso niet, je zal alleen wat vaker naar het ziekenhuis moeten.
Franny had al lang klaar moeten zijn. Lotus heeft van alles beloofd aan Tim en houdt zich er niet echt aan. Tim liep er al over te mopperen.quote:
Nee toch?quote:Op maandag 18 februari 2019 18:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het wordt een huwelijksaanzoekTegen de wil in van iedereen
Omg, wat een idiootquote:Op maandag 18 februari 2019 18:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Franny heeft gezegd dat als ze getrouwd zijn dat ze dan kinderen wil of zoiets zei Merel.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom is stap twee zo ? Kan je niet trouwen zonder die kut kids.
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef juul. het volgende:
Die nieuwe verklapt dat de ouders van Franny het aanzoek van Tim hebben afgewezen
Nee het huwelijk omdat ze er dan niet bij konden zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef juul. het volgende:
Die nieuwe verklapt dat de ouders van Franny het aanzoek van Tim hebben afgewezen
Je weet wie Tim is?...quote:Op maandag 18 februari 2019 18:13 schreef BloesBloes het volgende:
Hij ging haar toch niet ten huwelijk vragen, het zijn toch vriendschapsringen, of ben ik de weg weer kwijt?
Franny heeft weleens gezegd dat het met eten moeilijker werd. Maar dat ze na de operatie een week door een rietje moet drinken en niet mag eten. Daarom liever grotere borstenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze kaakproblemen krijgt? Het is gewoon de natuurlijke vorm van haar kaak. Klaagt ze erover dan?
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heeft ze dat gedaan= ik zat op de andere streamquote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef juul. het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef Sofia2019 het volgende:
Een aanzoek tussen de troep en Shelly achter de computer
Amateur toneel ten top.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef Zeyina het volgende:
Franny is overigens al zo'n 1 1/2 - 2 weken op de hoogte wat er gaat gebeuren
Franny en Tim hadden het er inderdaad over poosje geleden dat ze wel zwanger wilden worden in Utopiaquote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Franny heeft gezegd dat als ze getrouwd zijn dat ze dan kinderen wil of zoiets zei Merel.
Staat me ook iets van bij, en Merel weet dan blijkbaar ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Franny en Tim hadden het er inderdaad over poosje geleden dat ze wel zwanger wilden worden in Utopia
Tegen Jessie en Jens, die waren verbaasdquote:Op maandag 18 februari 2019 18:16 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heeft ze dat gedaan= ik zat op de andere stream
Ja. Klopt..... pfff zó dom.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Franny en Tim hadden het er inderdaad over poosje geleden dat ze wel zwanger wilden worden in Utopia
niks origineels meer aan na jeffrey en jessiequote:Op maandag 18 februari 2019 18:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jessie zei nog dat hij hoopte dat Tim onvruchtbaar was.één zo'n debiel is wel genoegquote:Op maandag 18 februari 2019 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Franny heeft gezegd dat als ze getrouwd zijn dat ze dan kinderen wil of zoiets zei Merel.
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:17 schreef juul. het volgende:
[..]
Tegen Jessie en Jens, die waren verbaasd
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Jessie zei nog dat hij hoopte dat Tim onvruchtbaar was.één zo'n debiel is wel genoeg
Mij ook niet,het draait tenslotte niet om haar.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Zou mij niets verbazen als die Shelley daar gewoon blijft zitten terwijl het aan de gang is.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 18 februari 2019 18:18 schreef Ranah het volgende:
franny wil helemaal niet trouwen, ze zou het alleen doen omdat tim het graag wil
Afgelast! iedereen terug naar zijn of haar hok!quote:Op maandag 18 februari 2019 18:18 schreef Dotteke het volgende:
Gaat hem niet worden om 18.18 de tijd dringttttttttt
Klopt en Lotus en Mike natuurlijk, de rest weet er verder niet vanquote:Op maandag 18 februari 2019 18:16 schreef Ranah het volgende:
tim heeft de brief van frannys ouders toch uitgebreid besproken met in elk geval christel?
Wel als het kind daar geboren wordquote:Op maandag 18 februari 2019 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
niks origineels meer aan na jeffrey en jessie
Tjah.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Jessie zei nog dat hij hoopte dat Tim onvruchtbaar was.één zo'n debiel is wel genoeg
Ze wil geen stemmenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:18 schreef Ranah het volgende:
franny wil helemaal niet trouwen, ze zou het alleen doen omdat tim het graag wil
Zwanger is gelijk exit dacht ik.quote:
Uhhh 2019.... net niet Timquote:Op maandag 18 februari 2019 18:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nog 3 minuten dan is het 18-2-18 om 18:18 en Tim gaat Franny ten hewelijk vragen. Vlogt Merel net.
Chris moet Franny gaan halen, was ze ff vergeten, rennen nu haasten paniek oei oei.
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zwanger is gelijk exit dacht ik.
Was wel altijd zo.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hoorde eerder Franny zeggen dat het haar dag was met volle maan.......zal ze niet stiekum op de hoogte zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:19 schreef mcspicy het volgende:
Hiske: Franny ben je klaar voor de verassing?
Franny: Ja een rooie loper enzoquote:Op maandag 18 februari 2019 18:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Franny voelt al wat aankomen.
Ja valt ook niet op allemaal.
Nog 1 minuut.
Waarom?quote:Op maandag 18 februari 2019 18:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet bij gaan staan, maar hier achter mijn schermpie vind ik het wel grappigquote:Op maandag 18 februari 2019 18:20 schreef DKUp het volgende:
Te laat, Jessie en Mylène doen niet mee in ieder geval
Nee, wij lopen 3 minuten achterquote:Op maandag 18 februari 2019 18:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze lopen 3 minuten achter daar.
Ze weet het al lang. 1 1/2 - 2 weken of zoquote:Op maandag 18 februari 2019 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoorde eerder Franny zeggen dat het haar dag was met volle maan.......zal ze niet stiekum op de hoogte zijn.
mag wel, kind mag alleen niet langer dan 5 min in beeld over de totale dag en al helemaal niet na 20:00quote:
Erik had het al per ongeluk tegen haar gezegd dus ze loopt toneel te spelen.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoorde eerder Franny zeggen dat het haar dag was met volle maan.......zal ze niet stiekum op de hoogte zijn.
Plus 1 jaarquote:Op maandag 18 februari 2019 18:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze lopen 3 minuten achter daar.
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tim 1 van de mooiste dingen die ik heb moeten doen.
Moeten.
ja hij versprak zich, en verbeterde met "willen"quote:Op maandag 18 februari 2019 18:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tim 1 van de mooiste dingen die ik heb moeten doen.
Moeten.
quote:
Nee is exit, daar praten ze vaak over wat als je zwanger bent en Jessie moest ook wegquote:Op maandag 18 februari 2019 18:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mag wel, kind mag alleen niet langer dan 5 min in beeld over de totale dag en al helemaal niet na 20:00
Romantisch typjequote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef mcspicy het volgende:
Mylene: Als er maar geen geld van de bv naar de trouwerij gaat! Dat wil ik niet hebben!
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:22 schreef Ranah het volgende:
[..]
[..]
ja hij versprak zich, en verbeterde met "willen"
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Franny: Oh, we hebben nog niet gesekst vandaag.
My kind of girl die Mylenequote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef mcspicy het volgende:
Mylene: Als er maar geen geld van de bv naar de trouwerij gaat! Dat wil ik niet hebben!
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny;Ow we hebben nog niet gesext vandaag.
in big brother is er ook gewoon 1 zwanger geweest en bevallenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee is exit, daar praten ze vaak over wat als je zwanger bent en Jessie moest ook weg
Ik hoor hier toch niet iemand van Team vuistdiep?quote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef mcspicy het volgende:
Ja echt hé vies wijf .quote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Je verwacht het niet hequote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Het kan veranderd zijn, maar in 1 was het ook zo, daar werd Billy er al voor gewaarschuwd en die schok toen nog heel erg.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
in big brother is er ook gewoon 1 zwanger geweest en bevallen
Hoorde ik het toch goedquote:Op maandag 18 februari 2019 18:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny;Ow we hebben nog niet gesext vandaag.
Vreselijk tyfus wijf was dat zegquote:Op maandag 18 februari 2019 18:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel heel normaal om daar vrijwillig opgesloten te zitten.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:25 schreef DKUp het volgende:
Jessie: Ik vind het echt niet normaal dat ze al verloofd zijn na een paar maanden
dan had niet jeff eruit gestemd geweest maar jessie, jessie ging uit haar zelf wegquote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee is exit, daar praten ze vaak over wat als je zwanger bent en Jessie moest ook weg
Die was al zwanger toen ze binnenkwam. en dat was omdat er nog geen andere rls was geweest met een zwangere en een bevallingquote:Op maandag 18 februari 2019 18:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien miss Finance?quote:Op maandag 18 februari 2019 18:25 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dat mens zit nog geen 10 uur in utopia en neemt het woord bv al in de mond!
Jessie wist het niet zeker dat ze zwanger was. Ze heeft pas een test gedaan buiten Utopiaquote:Op maandag 18 februari 2019 18:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan had niet jeff eruit gestemd geweest maar jessie, jessie ging uit haar zelf weg
Het is ook niet 1 opmerking,het gaat maar door.quote:
Graf wijf was datquote:Op maandag 18 februari 2019 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Die was al zwanger toen ze binnenkwam. en dat was omdat er nog geen andere rls was geweest met een zwangere en een bevalling
Toen de baby eenmaal was geboren, kwamen moeder en kind niet veel meer in beeld en zijn er vrij snel daarna uitgegaan.
Was Tanya geloof ik
Ook "lekker bezig pik". Weet niet tegen wie maar snel hoor......quote:Op maandag 18 februari 2019 18:25 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dat mens zit nog geen 10 uur in utopia en neemt het woord bv al in de mond!
ja omdat een kind maar 5 min op een dag in beeld mag, dan word het lastigquote:Op maandag 18 februari 2019 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Die was al zwanger toen ze binnenkwam. en dat was omdat er nog geen andere rls was geweest met een zwangere en een bevalling
Toen de baby eenmaal was geboren, kwamen moeder en kind niet veel meer in beeld en zijn er vrij snel daarna uitgegaan.
Was Tanya geloof ik
Ja dat moest omdat ze zwanger was dan ga jezelf zonder borg terug te krijgenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan had niet jeff eruit gestemd geweest maar jessie, jessie ging uit haar zelf weg
Adriaan ook niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:28 schreef Ranah het volgende:
dus jessie mylene en jens waren hier niet bij?
dat ook, en maar doorroken en vreten (de rest stond op rantsoen, maar zij kreeg gewoon eten, omdat ze zwanger was.) En dat eten pleurde ze toen in de vuilnisbakquote:
Of met een boot het terrein op te komen!quote:Op maandag 18 februari 2019 18:25 schreef DKUp het volgende:
Jessie: Ik vind het echt niet normaal dat ze al verloofd zijn na een paar maanden
dus wist men het achter ook niet, dus is ze niet weggestuurd omdat ze zwanger wasquote:Op maandag 18 februari 2019 18:27 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Jessie wist het niet zeker dat ze zwanger was. Ze heeft pas een test gedaan buiten Utopia
Volgens moeder was ze 5 weken zwanger toen ze uit Utopia kwam
+1quote:Op maandag 18 februari 2019 18:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dus wist men het achter ook niet, dus is ze niet weggestuurd omdat ze zwanger was
Jessie had het vermoeden zelf wel. Maar of ze dat met de febo besproken heeft weet ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dus wist men het achter ook niet, dus is ze niet weggestuurd omdat ze zwanger was
Nou die tik is nog niet eens zo raar en andersom ook niet maar het iedereen duidelijk maken is volgens mij het punt......quote:Op maandag 18 februari 2019 18:28 schreef eskil het volgende:
[..]
Dat is toch een gigantische tik van die griet.
Ook Chris en Adriaan waren er niet bij.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:28 schreef Ranah het volgende:
dus jessie mylene en jens waren hier niet bij?
Ze ging uit zich zelf weg, en jeff is eruit gestemd beide wilde niet meer in Utopia blijvenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zou er ook niet bij willen zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:29 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ook Chris en Adriaan waren er niet bij.
Wat een groepsmensen he.
ze kwam er thuis pas achter dat ze zwanger was lees ik hier netquote:Op maandag 18 februari 2019 18:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja dat moest omdat ze zwanger was dan ga jezelf zonder borg terug te krijgen
Die gaat binnenkort wel uitrusten op de bootquote:Op maandag 18 februari 2019 18:28 schreef BloesBloes het volgende:
Die Mylene staat zich een potje uit te sloven zeg, die krijgt nog wel een gigantische terugslag. De vraag is wanneer, overmorgen, eind van de week, we gaan het zien.
chris niet? die heeft hem nota bene op dit idee van ring en verloving gebracht na die briefquote:Op maandag 18 februari 2019 18:29 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat een groepsmensen he.
Chris wel, alleen Adje, Jens Mylene, Jessie nietquote:Op maandag 18 februari 2019 18:29 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat een groepsmensen he.
Dat is hoe het verhaal is wat er verteld wordt door Jessie (op instagram) Maar zeker weten doe je het nooit he in Utopia.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze kwam er thuis pas achter dat ze zwanger was lees ik hier net
Dus dan kan *achter* het helemaal niet geweten hebben
En toch was je er bijquote:Op maandag 18 februari 2019 18:30 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zou er ook niet bij willen zijn.
OOk goed wat jij wil, ik kan beter maar niks meer posten word toch niet goed gelezenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Echte liefde is samen een zuurstofmaskertje delen.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:31 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Die gaat binnenkort wel uitrusten op de boot
Dat bedoelde ik ook eigenlijk, het constante zeggen.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou die tik is nog niet eens zo raar en andersom ook niet maar het iedereen duidelijk maken is volgens mij het punt......
Wel toevallig dat het net met de ophef van vele zwangerschapstesten was......quote:Op maandag 18 februari 2019 18:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze had daar al een test gedaan en tijdens het smoezen heeft ze het Jeff verteld, ze moest weg vanwege zwanger en dan wordt je niet weggestemd maar moet je zelf zonder behoud van borgquote:Op maandag 18 februari 2019 18:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is hoe het verhaal is wat er verteld wordt door Jessie (op instagram) Maar zeker weten doe je het nooit he in Utopia.
Jessie had zelf het vermoeden wel dat ze zwanger was
Christel wel, die maakt foto'squote:Op maandag 18 februari 2019 18:29 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat een groepsmensen he.
Wat een vergelijkingquote:Op maandag 18 februari 2019 18:28 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Of met een boot het terrein op te komen!
Waarom? Haar vader was duidelijkquote:Op maandag 18 februari 2019 18:33 schreef snetje het volgende:
Franny mag de brief van haar vader lezen zegt Tim ....ik vermoed dat die brief straks pleite is...
Claudia?quote:Op maandag 18 februari 2019 18:31 schreef DaniqueV het volgende:
Ik hoor dezelfde manier van praten bij die, die, ben ff naam kwijt huwelijksaanzoek. ...als toen die tijd bij Brian van de gouden kooi als die weer een beetje para was
Sommigen worden heel goed gelezen.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:32 schreef danaqui het volgende:
[..]
OOk goed wat jij wil, ik kan beter maar niks meer posten word toch niet goed gelezen
Bemoei je er niet mee ja heb ik al vaker tegen je gezegt, Ga lekker een ander lastig vallenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg, ga je weer weg
Geloof dat er ook iets in stond dat je dit soort dingen met je familie wil delen. En dat kan nu nietquote:Op maandag 18 februari 2019 18:34 schreef snetje het volgende:
Tim: De ouders vinden het heel belangrijk de ze mee mogen plannen...
Nou dat stond er niet in....erbij willen zijn...
Neee Tim, ff gekeken bij inwoners hahaquote:
Yep dat was een hele duidelijke boodschap, maar jaaaaaa Timmie doet wat ie wilquote:Op maandag 18 februari 2019 18:34 schreef eskil het volgende:
Papa Frannie had toch gezegd: elkaareerst beter lerenkennen
Omdat Tim nu toch dingen anders verteld dan dat er in de brief staat ....heeft hij ook tegen haar gezegd dat haar vader schreef dat het veel te snel was en dat ze beter konden wachten?...quote:
Ze hield ook wel van risico, daar ging ze prat op........en haar houding met constant die vest over elkaar dichthouden.....zou me ook niet verbazen dat het kindje eerder komt......quote:Op maandag 18 februari 2019 18:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze had daar al een test gedaan en tijdens het smoezen heeft ze het Jeff verteld, ze moest weg vanwege zwanger en dan wordt je niet weggestemd maar moet je zelf zonder behoud van borg
Ja, dat vertelde in een filmpje, ze heeft het er daar helemaal niet over gehad anders werd er zo ding van gemaakt. Toen ze thuis was en ze ging ook overgeven heeft ze pas een test gedaanquote:Op maandag 18 februari 2019 18:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Neee Tim, ff gekeken bij inwoners haha
Maar heeft dezelfde manier van praten bij die Brian, dan ging hij heel ruuuuuuuustig praten als die weer boos was, daarna ging die over op het hoge schreeuwstemmetje
Dat dus!quote:Op maandag 18 februari 2019 18:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Prima vergelijking.Alsof iets normaal is daar.
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:36 schreef Soury het volgende:
Fucking hell. Dus toch een huwelijks aanzoek. Wat een sukkel die Tim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |