Dat is net zoiets als Chanel no.5 op een drol spuiten. Het blijft stront.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Franny is naar de wc geweest en wast haar handen
[ afbeelding ]
Om vrouwelijk Jessie nu een paard te noemenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:05 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dat paard van Jeff was veel leuker.
Tim loopt buiten met een lampion te strompelen.quote:
Spannend hoor.quote:
Ze zal straks wel weer gaan rockenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef Goldencharly het volgende:
Hiske altijd met dat woord kneiter kap er es mee
Jeff kwam op een paard aangereden om verkering te vragen aan Jessiequote:Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Om vrouwelijk Jessie nu een paard te noemen
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jens, heb je al gekeken hoe de structuur van je poep is
En hoe en wat zeggen.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:10 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ze zal straks wel weer gaan rocken
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef pollewop77 het volgende:
His vindt Chris irritant omdat ze er niks aan doet (aan het huwelijksaanzoek)
Ben je mal nog nooit is er iets op tijd gelukt daar.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Ze lopen daar 2 minuten voor volgens mij. Denk niet dat hij het gaat redden om exact om 18.18 uur het aanzoek te doen.
Ik ookquote:Op maandag 18 februari 2019 18:11 schreef DKUp het volgende:
Gerrit zou het zeker begrijpen als ze nee zou zeggen![]()
Ik heb geen hummerquote:Op maandag 18 februari 2019 18:10 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Godverkan iemand die Franny niet weghalen daar?
Zou mij niks verbazen.............quote:Op maandag 18 februari 2019 18:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Merel denkt dat Franny heel snel zwanger gaat worden.
Interessant.quote:
De horror als dit gaat gebeurenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel; Stap 1 is trouwen en stap 2 zwanger worden, ik denk dat ze in een mum van tijd zwanger is.
Gerrit; Dan is het exit he.
Merel; Volgens mij niet, de 1ste 5 maanden sowieso niet, je zal alleen wat vaker naar het ziekenhuis moeten.
Wie zegt dat ze kaakproblemen krijgt? Het is gewoon de natuurlijke vorm van haar kaak. Klaagt ze erover dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 17:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet. madam wilt grotere borsten, en ze heeft best wel een leuke cupmaat van zichzelf. Mij gaat het erom, vroeg of laat krijgt zij echt kaakproblemen, kan ze beter aan haar kaak laten helpen dat zeuren om een borstvergroting
Ze moet juist naar het huisjequote:Op maandag 18 februari 2019 18:13 schreef mcspicy het volgende:
Maar Franny denkt nu ook niet waar is Tim en waarom mag ik niet naar het huisje etc.
Amateurtoneel weer dit
Het wordt een huwelijksaanzoekquote:Op maandag 18 februari 2019 18:13 schreef BloesBloes het volgende:
Hij ging haar toch niet ten huwelijk vragen, het zijn toch vriendschapsringen, of ben ik de weg weer kwijt?
Waarom is stap twee zo ? Kan je niet trouwen zonder die kut kids.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel; Stap 1 is trouwen en stap 2 zwanger worden, ik denk dat ze in een mum van tijd zwanger is.
Gerrit; Dan is het exit he.
Merel; Volgens mij niet, de 1ste 5 maanden sowieso niet, je zal alleen wat vaker naar het ziekenhuis moeten.
Franny had al lang klaar moeten zijn. Lotus heeft van alles beloofd aan Tim en houdt zich er niet echt aan. Tim liep er al over te mopperen.quote:
Nee toch?quote:Op maandag 18 februari 2019 18:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het wordt een huwelijksaanzoekTegen de wil in van iedereen
Omg, wat een idiootquote:Op maandag 18 februari 2019 18:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het wordt een huwelijksaanzoekTegen de wil in van iedereen
Franny heeft gezegd dat als ze getrouwd zijn dat ze dan kinderen wil of zoiets zei Merel.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom is stap twee zo ? Kan je niet trouwen zonder die kut kids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |