Ik ook nietquote:Op maandag 18 februari 2019 18:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tranny wist niet wie Waaijuheuht was en ze begreep niks van wat het was
Ze heeft er ook last van.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou reken maar dat je er veel klachten en pijn van kan krijgen. Met name je kaakgewrichten. Ja korten ze in
Ik heb er wel meer over gehoord.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wim heeft ook gezegd dat de trap niet goed was,
Erik zei dat hij dat echt niet ging aanpassen en niemand het weet
Wat jij wil hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 18:02 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nee, een hele logische reactie.
Met naaldhakken moet je altijd een beetje voorzichtig zijn heeft niet met de trap te makenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wim heeft ook gezegd dat de trap niet goed was,
Erik zei dat hij dat echt niet ging aanpassen en niemand het weet
Zie je wel, ik ben niet gek, alleen wat onbegrepen misschien.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:02 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nee, een hele logische reactie.
Waaijuheuht postte hier voorheen altijd en hij was al vaak te gast in UTO1 en nu UTO2.quote:
Ja zie, dat had ik al wel verwachtquote:
romantisch tochquote:Op maandag 18 februari 2019 18:04 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik vind het niet echt mooi gedaan ofzo. Een paar ballonnen en gebruikte rozenblaadjes op de grond
En dan te bedenken dat ie het al heel lang zelf wist dat ie het ging doen. Beetje meer voorbereiding had ook leuk geweest.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:04 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik vind het niet echt mooi gedaan ofzo. Een paar ballonnen en gebruikte rozenblaadjes op de grond
en nicolinequote:Op maandag 18 februari 2019 18:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vind haar hier iets weghebben van een combinatie van Christina Curry en Brenda.
Ik wilde de verloving van Tim en Franny tikken. Als je dat zou kunnen aanpassen graag. Bedankt;)quote:
Dat paard van Jeff was veel leuker.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ie het al heel lang zelf wist dat ie het ging doen. Beetje meer voorbereiding had ook leuk geweest.
Ik vond het wel een mooie titel zo, het gaat toch ook alleen om Timquote:Op maandag 18 februari 2019 18:04 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik wilde de verloving van Tim en Franny tikken. Als je dat zou kunnen aanpassen graag. Bedankt;)
Ah helder. Bedankt!quote:Op maandag 18 februari 2019 18:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Waaijuheuht postte hier voorheen altijd en hij was al vaak te gast in UTO1 en nu UTO2.
Waaijeuht is nu een man geworden of in transitie.
Done.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:04 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik wilde de verloving van Tim en Franny tikken. Als je dat zou kunnen aanpassen graag. Bedankt;)
Hij had op zijn minst een date er van kunnen maken. Een tafeltje alleen boven met kaarsen etc. Het is rond etenstijd. Maar ach, gewoon wat ballonnen die over waren en wat lampjes en klaarrrrrrquote:Op maandag 18 februari 2019 18:05 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dat paard van Jeff was veel leuker.
hahaquote:Op maandag 18 februari 2019 18:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie titel zo, het gaat toch ook alleen om Tim![]()
![]()
Dat mens is niet goed bij haar knarquote:Op maandag 18 februari 2019 18:07 schreef DKUp het volgende:
Tranny kon niet poepen, wel scheetjes......
Die 2 verdienen elkaar!quote:Op maandag 18 februari 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mens is niet goed bij haar knar
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:05 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dat paard van Jeff was veel leuker.
Jens, heb je al gekeken hoe de structuur van je poep isquote:Op maandag 18 februari 2019 18:08 schreef DaniqueV het volgende:
Owwww hoe die Franny ook praat....die is echt geen 100%![]()
Neee ik hoefde niet, een scheetje, kan al opluchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |