My kind of girl die Mylenequote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef mcspicy het volgende:
Mylene: Als er maar geen geld van de bv naar de trouwerij gaat! Dat wil ik niet hebben!
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny;Ow we hebben nog niet gesext vandaag.
in big brother is er ook gewoon 1 zwanger geweest en bevallenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee is exit, daar praten ze vaak over wat als je zwanger bent en Jessie moest ook weg
Ik hoor hier toch niet iemand van Team vuistdiep?quote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef mcspicy het volgende:
Mylene: Als er maar geen geld van de bv naar de trouwerij gaat! Dat wil ik niet hebben!
Ja echt hé vies wijf .quote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Franny: Oh, we hebben nog niet gesekst vandaag.
Je verwacht het niet hequote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Franny: Oh, we hebben nog niet gesekst vandaag.
Het kan veranderd zijn, maar in 1 was het ook zo, daar werd Billy er al voor gewaarschuwd en die schok toen nog heel erg.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
in big brother is er ook gewoon 1 zwanger geweest en bevallen
Hoorde ik het toch goedquote:Op maandag 18 februari 2019 18:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny;Ow we hebben nog niet gesext vandaag.
Vreselijk tyfus wijf was dat zegquote:Op maandag 18 februari 2019 18:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel heel normaal om daar vrijwillig opgesloten te zitten.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:25 schreef DKUp het volgende:
Jessie: Ik vind het echt niet normaal dat ze al verloofd zijn na een paar maanden
dan had niet jeff eruit gestemd geweest maar jessie, jessie ging uit haar zelf wegquote:Op maandag 18 februari 2019 18:23 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee is exit, daar praten ze vaak over wat als je zwanger bent en Jessie moest ook weg
Die was al zwanger toen ze binnenkwam. en dat was omdat er nog geen andere rls was geweest met een zwangere en een bevallingquote:Op maandag 18 februari 2019 18:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien miss Finance?quote:Op maandag 18 februari 2019 18:25 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dat mens zit nog geen 10 uur in utopia en neemt het woord bv al in de mond!
Jessie wist het niet zeker dat ze zwanger was. Ze heeft pas een test gedaan buiten Utopiaquote:Op maandag 18 februari 2019 18:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan had niet jeff eruit gestemd geweest maar jessie, jessie ging uit haar zelf weg
Het is ook niet 1 opmerking,het gaat maar door.quote:
Graf wijf was datquote:Op maandag 18 februari 2019 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Die was al zwanger toen ze binnenkwam. en dat was omdat er nog geen andere rls was geweest met een zwangere en een bevalling
Toen de baby eenmaal was geboren, kwamen moeder en kind niet veel meer in beeld en zijn er vrij snel daarna uitgegaan.
Was Tanya geloof ik
Ook "lekker bezig pik". Weet niet tegen wie maar snel hoor......quote:Op maandag 18 februari 2019 18:25 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dat mens zit nog geen 10 uur in utopia en neemt het woord bv al in de mond!
ja omdat een kind maar 5 min op een dag in beeld mag, dan word het lastigquote:Op maandag 18 februari 2019 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Die was al zwanger toen ze binnenkwam. en dat was omdat er nog geen andere rls was geweest met een zwangere en een bevalling
Toen de baby eenmaal was geboren, kwamen moeder en kind niet veel meer in beeld en zijn er vrij snel daarna uitgegaan.
Was Tanya geloof ik
Ja dat moest omdat ze zwanger was dan ga jezelf zonder borg terug te krijgenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan had niet jeff eruit gestemd geweest maar jessie, jessie ging uit haar zelf weg
Adriaan ook niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:28 schreef Ranah het volgende:
dus jessie mylene en jens waren hier niet bij?
dat ook, en maar doorroken en vreten (de rest stond op rantsoen, maar zij kreeg gewoon eten, omdat ze zwanger was.) En dat eten pleurde ze toen in de vuilnisbakquote:
Of met een boot het terrein op te komen!quote:Op maandag 18 februari 2019 18:25 schreef DKUp het volgende:
Jessie: Ik vind het echt niet normaal dat ze al verloofd zijn na een paar maanden
dus wist men het achter ook niet, dus is ze niet weggestuurd omdat ze zwanger wasquote:Op maandag 18 februari 2019 18:27 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Jessie wist het niet zeker dat ze zwanger was. Ze heeft pas een test gedaan buiten Utopia
Volgens moeder was ze 5 weken zwanger toen ze uit Utopia kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |