SPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar januari (Limoentjuh)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets sappig te melden? Altijd voor een krant willen "werken"? ONZ / FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
![]()
Jongste zit nog op de basisschool.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dacht dat die al op middelbare zaten.
sorryquote:Op zondag 17 februari 2019 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
Nu hebben jullie de leukste grap uit de tweede aflevering gezegd.
Nog niet op de leeftijd dat die zelfstandig naar school gaat?quote:
Netjes zegquote:Op zondag 17 februari 2019 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik zat braaf te wachten
Je postte door het slotje heen.. dus duurde ff voor ik door had dat ik lapo hadquote:Op zondag 17 februari 2019 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik zat braaf te wachten
Ja die gaat gewoon zelf heen en weer.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog niet op de leeftijd dat die zelfstandig naar school gaat?
dat had ik niet doorquote:Op zondag 17 februari 2019 21:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je postte door het slotje heen.. dus duurde ff voor ik door had dat ik lapo had
Tuurlijk kan dat.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt niet?
Dat kan gewoon omdat je mod bent?
watte?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:11 schreef phoenyx het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon meedoen met shelshock?
Watte?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:11 schreef phoenyx het volgende:
kunnen wel door slotje posten maar zie pas na de post dat ik er doorheen gepost heb.quote:
Jawelquote:Op zondag 17 februari 2019 21:11 schreef phoenyx het volgende:
kan nietquote:Op zondag 17 februari 2019 21:11 schreef phoenyx het volgende:
oh neequote:Op zondag 17 februari 2019 21:15 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #3
Ah vandaar.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:15 schreef phoenyx het volgende:
shellshock is een spel dat moemoe erg probeert te promoten en dat doet ze soms ook best wel goed en soms wat minder goed dus vandaar dat ik even inspring
Ah jij bent dus de reddende engelquote:Op zondag 17 februari 2019 21:15 schreef phoenyx het volgende:
shellshock is een spel dat moemoe erg probeert te promoten en dat doet ze soms ook best wel goed en soms wat minder goed dus vandaar dat ik even inspring
Hier kost dat al dik over de 50quote:
Nee hoor. Ben gewoon niet zo van de spelletjes.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Bang dat je verliest van iemand als streepje?
Hard in je voorbipsquote:Op zondag 17 februari 2019 21:16 schreef dud0r het volgende:
Voorbibs is een van de meest oncharmante termen .
Gaat hard vanavond met de topics
dan worden ze droger dan de Sahara als je dat zegtquote:
Doet het niet op mobiel..quote:Op zondag 17 februari 2019 21:15 schreef phoenyx het volgende:
Was ik ook niet tot ik dat spel speelde. Het heeft mijn leven in het positieve veranderd, nooit gedacht dat een spelletje dat zou doen. Zou er heel veel spijt van hebben gehad als ik het niet een keer zou hebben geprobeerdquote:Op zondag 17 februari 2019 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben gewoon niet zo van de spelletjes.
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Was ik ook niet tot ik dat spel speelde. Het heeft mijn leven in het positieve veranderd, nooit gedacht dat een spelletje dat zou doen. Zou er heel veel spijt van hebben gehad als ik het niet een keer zou hebben geprobeerd
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan worden ze droger dan de Sahara als je dat zegt
Ik heb een paspoortquote:Op zondag 17 februari 2019 21:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb ik een rijbewijs, maar moet ook nog een id hebben
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Was ik ook niet tot ik dat spel speelde. Het heeft mijn leven in het positieve veranderd, nooit gedacht dat een spelletje dat zou doen. Zou er heel veel spijt van hebben gehad als ik het niet een keer zou hebben geprobeerd
Ben jij zo vaak buiten Europa dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook niet nodig als je nooit buiten Europa komt.
Klopt..quote:Op zondag 17 februari 2019 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks wel in Engelandquote:Op zondag 17 februari 2019 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar ging je toen heen dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had hem zelfs vorig jaar niet nodig op Schiphol. Wist ik niet, stond ik daar klaar met paspoort.
Spanje.quote:
Ja straks raak ik door jou in de problemen als ik zonder paspoort naar Schotland ofzo gaquote:
Zo hoog schat ik meneer worst wel in jaquote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:26 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zo hoog schat ik meneer worst wel in ja
Het was een voorbeeld chefquote:Op zondag 17 februari 2019 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja straks raak ik door jou in de problemen als ik zonder paspoort naar Schotland ofzo ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Wel hequote:
welneequote:Op zondag 17 februari 2019 21:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja als ze op dit tempo doorgaat wordt het nog spannend
Hoop hetquote:Op zondag 17 februari 2019 21:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja als ze op dit tempo doorgaat wordt het nog spannend
pas er je nachtrust op aanquote:Op zondag 17 februari 2019 21:36 schreef dud0r het volgende:
560 nog maar.Dat wordt morgenochtend weer kijken of ik wat kan uitlopen
zwarte gat.quote:
die is toch al naar de klote. Kan ik er net zo goed gebruiken van makenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
pas er je nachtrust op aan
Wel klote man.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
die is toch al naar de klote. Kan ik er net zo goed gebruiken van maken
Valentijn doet gekke dingen met mensen.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
14 feb was het verschil ruim 700..
Voor je het weet alles wegquote:
Ik word elk jaar precies op Valentijnsdag een jaar ouderquote:Op zondag 17 februari 2019 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valentijn doet gekke dingen met mensen.
Ik vind dat zo fascinerend. Jarig zijn op je geboortedag!!quote:Op zondag 17 februari 2019 21:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik word elk jaar precies op Valentijnsdag een jaar ouder
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valentijn doet gekke dingen met mensen.
Ja echt 🤯quote:Op zondag 17 februari 2019 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo fascinerend. Jarig zijn op je geboortedag!!
Nietsontziendendquote:
puur toevalquote:Op zondag 17 februari 2019 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lukt mij ook vrijwel ieder jaar.
Denk het wel, is mij nog niet gebeurd in ieder geval.quote:
Mij ook nietquote:Op zondag 17 februari 2019 21:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Denk het wel, is mij nog niet gebeurd in ieder geval.
Bizarquote:Op zondag 17 februari 2019 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lukt mij ook vrijwel ieder jaar.
Hier is je zusje het mee eensquote:
Booh jaloersquote:
Moet nu vrijdag werken ipv de maandag voor een keertjequote:
Moet zowel vrijdag als maandag werkenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:51 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Moet nu vrijdag werken ipv de maandag voor een keertje
Mensen die op 29 februari geboren zijn vieren dit meestal op 28 februari of 1 maart of ze wachten 4 jaarquote:Op zondag 17 februari 2019 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
Wanneer vieren mensen die geboren zijn op 29 februari op een niet-schrikkeljaar?
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Mensen die op 29 februari geboren zijn vieren dit meestal op 28 februari of 1 maart of ze wachten 4 jaar
Verschil moet er wezenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet zowel vrijdag als maandag werken
Ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik ook. En de dagen tussen maandag en vrijdag ookquote:Op zondag 17 februari 2019 21:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De enige reden dat ik het dit jaar een soort van heb gevierd is omdat mijn oudste dochter het graag wildequote:
it's a hard knock life for usquote:
Dan heb je een reden jaquote:Op zondag 17 februari 2019 21:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
De enige reden dat ik het dit jaar een soort van heb gevierd is omdat mijn oudste dochter het graag wilde
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:56 schreef R-woud88 het volgende:
Ik vier mijn verjaardag alleen met mijn naasten in het weekend.
Als ik doordeweeks jarig ben neem ik vrij en drink ik de hele dag bier
Ja en dat weet ook iedereen, dus laat iedereen mij ook mijn gang gaan en wil ik geen gedoe verderquote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mooie verjaardag wel, alleen zuipen
Ik heb er ook helemaal niks mee..quote:Op zondag 17 februari 2019 21:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan heb je een reden jam'n ouders feliciteren me en wat berichtjes maar dat was het wel. Ook totaal geen behoefte aan visite.
had em al opgezetquote:
Je kan ook beide dagen vieren als je echte feestbeest bentquote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Mensen die op 29 februari geboren zijn vieren dit meestal op 28 februari of 1 maart of ze wachten 4 jaar
Ik vier het ook niet echt hoor, meer een reden tot drinken maar het voelt eigenlijk nooit tot een feest.quote:
Haha begrijpelijkquote:Op zondag 17 februari 2019 21:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik vier het ook niet echt hoor, meer een reden tot drinken maar het voelt eigenlijk nooit tot een feest.
Pas als ik 50 ben vier ik het als een feest
Of alcoholistquote:Op zondag 17 februari 2019 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan ook beide dagen vieren als je echte feestbeest bent
quote:
Dat excuus gebruikt iedere alcoholist ja, goed dat jullie dat benoemenquote:
in de avond wel, in de ochtend niet.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
[..]
Dat excuus gebruikt iedere alcoholist ja, goed dat jullie dat benoemen
soow die is ook goedquote:
Zal ik eens opzoeken zoquote:Op zondag 17 februari 2019 22:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
soow die is ook goedrare band wel
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als het maar zachtjes valt.....
Gaat ook snel stinken enzo..quote:Op zondag 17 februari 2019 22:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat ja......geeft zo'n rommel..
Bedankt voor de infoquote:Op zondag 17 februari 2019 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
Een hele doos eieren vormen tot mega omelet als ontbijt
Studentenontbijtjequote:Op zondag 17 februari 2019 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
Een hele doos eieren vormen tot mega omelet als ontbijt
Ik ga het meenemen jaquote:Op zondag 17 februari 2019 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Graag gedaan, hopelijk heb je er wat aan
Nergens voor nodigquote:Op zondag 17 februari 2019 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nah.....er moet ook iets gegeten worden hoor
In bier zit gerst, gerst is graan > ontbijtgranen zijn overbodigquote:Op zondag 17 februari 2019 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon bier gieten in je ontbijtgranen
Zo, nu eerst een bavaria.quote:
ik let daar met binnenvallen niet zo opquote:Op zondag 17 februari 2019 22:41 schreef Homijn het volgende:
Hallo, maar had je dat niet even 7 seconden later kunnen zeggen?
Nu ga ik even huilen in een hoekjequote:
Ik drink altijd wortellikeurquote:Op zondag 17 februari 2019 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Konijntjes moeten sws geen bier drinken
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zuig maar aan Willies wortel
zoals?quote:
Ken ik nietquote:
Ik had gehoopt dat het niet nodig was en wou het niet posten, maar dit waren ook mijn gedachtes jaquote:
even kijkenquote:
Ik ook zo.. Trustenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker slapen liefjes.......
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 februari 2019 22:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
zum wohlquote:
altijdquote:
melk, de witte motorquote:
Vind er eigenlijk niks aanquote:
Beide isquote:Op zondag 17 februari 2019 23:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vind er eigenlijk niks aankarnemelk
karnemelk met verse sinaasappelsapquote:
Met zelfgemaakte croissantjes met Danish blue erinquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
karnemelk met verse sinaasappelsap
Wat is Danish blue?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met zelfgemaakte croissantjes met Danish blue erin
Is een blauwe schimmelkaasquote:Op zondag 17 februari 2019 23:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is Danish blue?nog nooit van gehoord
Klinkt ranzigquote:
Blauwe kaas is hemelsquote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt ranzigals het over de datum is beter gewoon weggooien.
ieder z'n ding, moet er niks van hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |